10 vragen over Hotel LABRANDA Coral Beach Resort & Spa

• Cmaten, 07-01-2018

Is het grote zwembad al gemaakt? Deze was vorig jaar september helemaal in renovatie.

• Brokx, 12-11-2016

Wisselvaluta

Waar kan ik het beste geld wisselen?

• HB, 07-08-2014

bij laat vertrek, kamer langer aanhouden mogelijk

Het ziet ernaar uit dat wij pas laat op de avond zullen terugvliegen. Ik vraag me af of er de mogelijkheid is om de kamer langer aan te houden en welke kosten ze daarvoor berekenen.

Weet iemand dit uit ervaring?

Bedankt alvast

• Jojo, 21-07-2014

Kleding tijdens diner

Is het voor de heren verplicht om lange broek te dragen tijdens diner?

Alvast bedankt voor reactie!

A, 19-12-2015

Nee hoor, zo chic is het niet. Gepaste kleding, gewoon netjes. Het is in de avond ook nog erg warm, zo'n 27 graden.

We hebben een aantal aanbieders voor LABRANDA Coral Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel Store
    Travel Store
    D-reizen
    D-reizen

• Nathalie, 01-05-2014

Hoi, weet iemand hoe het precies met het internet in dit hotel gaat? Mijn partner moet tijdens de vakantie af en toe een online cursus volgen dus graag wil ik weten hoe dat met internet zit. Ik lees hier namelijk verschillende dingen over.

Alvast bedankt voor jullie reacties

A, 19-12-2015

Het internet is niet altijd even goed. Begin december is het internet wel verbeterd door andere Wifi punten ter gebruik te stellen. Soms ligt het internet er ook uit. Het blijft Afrika.

• Miranda, 29-12-2013

geld

In maart ga ik naar het sheraton hotel. Wat ik heb begrepen kan ik geen geld opnemen bij dit hotel. Wat is het slimste? Alles met visacard betalen, of toch contante euro's meenemen? Kan je ergens in de buurt (nabij gelegen stadje) met een visacard geld opnemen bij een bank oid?

roverslil, 29-12-2013

Gewoon contante euros meenemen en wisselen bij een va de vele wisselkantoortjes die je ongetwijfeld wel ergens tegenkomt. Visacard meenemen voor het geval je tekort komt. Maar denk eraan bij opname met viasacard betaal je wel 6% provisie en heb je een minder gunstige koers.

Lily, 30-12-2013

Gewoon een card van je eigen bank nemen is het handigst.

Lily, 29-12-2013

Met visacard geld opnemen kun je o.a. in het Senegambia hotel. Tip neem de tijd om alle briefjes na te tellen want er blijven soms wel eens een paar achter.

miranda, 30-12-2013

Dank je wel voor jullie reactie. Maakt het ook iets uit welke visacard je daar kunt gebruiken? Ik zag dat er zo veel verschillende zijn. Visa world, ANWB, van goedkoop tot duur. Ik zal de kaart waarschijnlijk alleen voor nood gebruiken.

• emes, 14-08-2011

omgeving

Wie heeft er informatie over de nabije omgeving; om uit eten en s avonds een beetje vertier te hebben, heeft er iemand ervaring met de shuttlebus en/of taxi vervoer naar "de stad". Het lijkt mij dat Sheraton rustig gelegen is en dat vinden we fijn maar af en toe uit eten elders zoeken we ook. We willen minimaal 15 dagen wellicht langer.

Sandy, 12-09-2011

Beste Emes, als je meer wil weten kan ik je vanalles vertellen. We hebben een stichting voor kansarme ondernemers in ont.landen. Vanuit deze stichting begeleiden wij ook een taxichauffeur in Gambia. Op www.vikamco.nl kun je iets lezen over de stichting. Deze taxichaffeur kan je alles laten zien wat je wil, maakt trips op maat als je dat wil. Ik heb zijn telefoonnr. etc. verder kunnen we vanuit nederland ook vanalles voor je regelen als je wil.

Als je meer van me wil weten, laat me maar weten.

met vriendelijke groet,

Sandy Janssen

Lien Baars, 02-11-2013

Ik zit te kijken naar een vakantie naar Serrekunda. Ben een alleenreizende dame die niet zo goed ter been is. Zou Bumba iets voor mij kunnen betekenen? En wat gaat een excursie per dag kosten?

• van essen, 20-05-2011

wie weet

gaan januari voor een week. wie kan mij vertellen ; de munt eenheid dalasi, hoeveel is hij omgekeerd in euro,s. kun je hier bij de banken, dalasi omwisselen? en dan meenemen> is het leven daar duur bv winkels ,markt, biertje terras, verder is alle informatie welkom over het shereton en het leven daar, gr fokke van essen

Lily, 28-05-2011

Voor de koers van de Dalassi kijk even op http://www.wisselkoers.nl/koersconverter en je hebt altijd de juiste koers want die is nogal aan veranderingen onderhevig. Pinnen kun je niet in the Gambia. Wij hebben met de Maestro creditcard geld kunnen opnemen in het Senegambia hotel. Verder is het leven goedkoop. Je hebt al een goede maaltijd voor ongeveer 4 euro maar ik denk dat dit ook nog wel goedkoper kan. Een halve liter bier in het hotel kostte ongeveer 1 Euro. Taxi naar Banjul vanaf Kotu ongeveer 200 Dalassi.

• Marina Toet, 31-03-2011

AI-concept

Heeft iemand informatie over de AI-formule in dit hotel? Kan er ook gebruik gemaakt worden van de a-la-carte restaurants binnen het All Inclusive-pakket, evt. met meerprijs en moet hiervoor worden gereserveerd?

Annemiek, 15-10-2011

Je kan gebruik maken van de a-la-carte met meerprijs, of je moet reserveren van te voren weet ik niet

• jeroen, 01-01-2011

baby's

zijn er goede faciliteiten voor kleine kinderen en is het wel raadzaam om met kleine kinderen naar gambia te gaan?

groet jeroen

Annemiek, 15-10-2011

Er is im het hoogseizoen een animatie team, persoonlijk met een baby zou ik niet gaan, het is zo warm

Yvonne, 20-02-2012

Ze hebben goede bedjes, prima kinderstoelen, een leuk speeltoestel voor kids aan de rand van het zwembad. Personeel is dol op kinderen, dus ik zou zeggen: meenemen die kinderen. Wij nemen onze kinderen van baby af aan mee overal naar toe, nooit een probleem.