Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag31°23°
7,6

Coral Beach Hotel & Spa heeft een mooie ligging aan de Atlantische Oceaan in Gambia. Het personeel is hier vriendelijk en de kamers zijn mooi en gerenoveerd. Je loopt vanaf het hotel zo naar het strand, maar er is ook een zwembad. Een excursie naar het Abuko reservaat is aan te raden. Hier kun je een jungletocht maken door de mooie natuur.

We hebben een aantal aanbieders voor LABRANDA Coral Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

105 reviews over Hotel LABRANDA Coral Beach Resort & Spa in het Nederlands

Een aanrader om Gambia te bezoeken

Margret
14-8-2019

Mooi verblijf met super vriendelijk personeel. Nette schone kamers met elke verse bloemetjes (voor wat muntgeld) Eten was goed verzorgd, soms wel hetzelfde maar dat vonden wij geen probleem. Lekkere strandbedjes die als je de jongens even aanspreekt en de volgende dag met handdoek en al, al voor je klaar ligt. Aapjes gezien bij de kant van de fitness en wellness. Aanrader is een excursie te doen naar Senegal, een kleine safari, een mooie ervaring om de dieren zo in hun natuurlijke omgeving te zien. Tevens is de excursie van zuid gambia ook een aanrader. Je bezoekt 2 marktjes, waarvan 1 de beroemde vismarkt met de honderden bootjes. Ook bezoek je een basisschooltje en zie je echt het binnenland en de armoe van het land. Na dit gezien te hebben, mogen wij als vakantiegangers niks te klagen hebben in dit mooie hotel. Een aanrader om het land Gambia te bezoeken. Mocht je op het strand Smiley tegenkomen. Topgozer met mooie verhalen.

Online Reputatio Manager, General Manager, Sat Aug 17 2019 17:07:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Margret,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw recente verblijf in het Labranda Coral Beach Resort te beoordelen.

We zijn zo blij om te leren over je mooie ervaring tijdens je verblijf bij ons. Uw woorden van waardering jegens onze medewerkers en de Gambiaanse bevolking vertegenwoordigen de ware essentie van deze doolhofbestemming dat we zo trots zijn om reizigers zoals uzelf te promoten en te faciliteren.

We zullen ervoor zorgen dat je complimenten worden doorgegeven en willen je graag uitnodigen om weer bij ons te blijven bij je toekomstige bezoeken aan Gambia.

Afrika's Smilling Coast heeft veel opwindende ervaringen en geheimen die het ontdekken waard zijn en we vinden het geweldig om er deel van uit te maken.

Vriendelijke groeten

het blijft Afrika!

J van den Bergh
11-5-2019

prachtig resort, lekker relaxen, en spannende dagtrips.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Online Reputation Manager, General Manager, 12-5-2019

Beste lieve gast,

Heel erg bedankt voor je reactie. Voor ons is het erg belangrijk om te zien hoeveel je van deze prachtige plek geniet.

Hinkend om je te zien tijdens je volgende vakantie,

Vriendelijke groeten,

Online reputatiemanager

Niet weer.

Mathilde prenger
9-5-2019

Niet wat we verwacht hadden.eten vaak koud,zeker tussen de middag buiten.veel te weinig zitplekken rond maar 1 bar en ook in de grote hal heel weinig zitplekken om bv te kaarten.ook weinig vertier s,avonds en all inclusieve wat drankjes betreft zeer beperkt of bijbetalen.kamer was goed en personeel vriendelijk.buiten het resort is er niets en verder gooien mensen alle afval gewoon langs de weg. Excursie met truck was goed en liet veel zien van de armoede

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Online reputation Manager, General Manager, 12-5-2019

Beste lieve gast,

Bedankt voor je reactie.

We zijn verrast dat we je verwachtingen niet konden waarmaken. Ondertussen geven uw opmerkingen ons de kans om te verbeteren en beter te worden.

Hopend om je te zien in je volgende vakantie om ons de kans te geven zo je verwachtingen te bereiken.

Vriendelijke groeten,

Online Reputatiemanager

Tjingo

Aan te bevelen voor een strandvakantie in Gambia

Roel van Deursen
6-4-2018

Hotel is fraai gelegen, direct aan de Atlantische Oceaan. Er is een goede lift beschikbaar. Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, vanwege hoogteverschillen. Hotel ligt afgelegen, in de directe omgeving niets te beleven. Voor de Superior kamers, gelegen aan het grasveld met direct uitzicht op zwembad en zee, moet je extra betalen. ( 12 euro per nacht). Vriendelijk personeel. Het hotel wordt in april 2018 drie maanden gesloten i.v.m. renovatie van de kamers en dat is hard nodig. Wij hadden in kamer 7007 bijv. een schuifdeur die amper open en dicht ging. Elke avond entertainment.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische locatie, slechte hygiëne!

Kieffie56
10-2-2018

De ligging van het hotel is fantastisch! De medewerkers zijn superaardig en behulpzaam. Kamer is mooi maar de schoonmaak ervan is heel erg slecht (kan alleen over onze kamer spreken natuurlijk, 4017). Dikke bos haar in de douche (brrr) en op de kasten en alle randen een dikke laag stof. Bij ons 2x vergeten de handdoeken te vervangen ( en we vragen echt niet elke dag schone hoor) maar na 3 dagen mag dat wel een keer. Het ontbijt is prima maar daar houd het ook op. De lunch en het diner laten echt te wensen over. De salades staan niet gekoeld, zeer gevaarlijk in zo een warm land. De rundergehakt was niet goed doorgebakken, wat ook gevaarlijk is. Er is weinig variatie in het eten. Om de dag spruiten, bloemkool, broccoli en elke dag gekookte aardappels, wel met een andere smaak, dat dan weer wel. Warm was het eten ook niet. Het enige lekkere was de kip (wel goed kijken of deze gaar is). De koks lopen op teenslippers, erg onhygiënisch en ook gevaarlijk in een keuken. Er is ook veel achterstallig onderhoud op het resort. Veel ligbedden stuk. Nogmaals de locatie is super, nou de rest nog! Al met al is de kwaliteit-prijs verhouding heel erg ver te zoeken.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische en boven verwachting

charlotte
25-1-2018

Super mooi hotel, ook het personeel is erg vriendelijk en eten is prima. Bimba de apen verzorger is echt een lieverd. De strandbedden worden iedere ochtend voor je klaar gemaakt door het personeel. Ze weten precies wat je wilt. Het drinken komt gewoon uit bekende pakken en flessen en is zeer goed te doen. Bovendien zijn de kamers echt prachtig en van alle gemakken voorzien. Dit hotel verdiend 5 sterren. Het animatie team speelt iesere dag een leuk potje met je mee en bovendien is er een bibliotheek kast waar mensen elkaar boeken uitwisselen. Prachtig resort

Gereisd Met partner in januari 2018

Aanrader! beste hotel van Gambia

Nicole
7-1-2018

Het beste hotel voor een vakantie in Gambia! Schoon, vriendelijke mensen, veilig. Het eten was ook heerlijk, veel keuze, lunch bv alleen al 6 soorten salades en 8 warme gerechten. Voor Afrika echt heel fijn geregeld allemaal. Het is een ander werelddeel dan Azie of het Caraïbische gebied. Dus die vergeljking kun je nooit maken mensen. Mensen zijn heel tevreden en blij.

Wil je iets doen voor lokalen bevolking neem dan kinder en baby kleding mee. En vraag de lokale bediening of ze je kunnen begeleiden naar een gezin die het echt nodig heeft. Of schenk 10 euro aan zon gezin, koop rijst en groente en fruit voor ze. Dan doe je lokaal echt wat en weet je dat het direct goed terecht komt.

Vanaf het hotel kun je via het strand in 1.5 uur wandelen naar de strip. Gezicht naar zee is rechts af. Is prima en veilig, iedereen die je tegenkomt is aardig en maakt een praatje, is in het begin onwennig maar is allemaal goed bedoeld.

Gereisd Met partner in januari 2018

Heerlijk

Anna
3-1-2018

Accommodatie prima en schoon. Bed was fantastisch en eten heerlijk.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed verblijf

Luuk
25-6-2017

Een prachtig en schoon resort. Ligging is wel wat afgelegen maar met een taxi ben je binnen een kwartiertje op de strip waar je heerlijk en gezellig wat kunt eten. Service in het resort is goed en het vriendelijke personeel staat dag en nacht voor je klaar. Kamers zijn mooi en schoon, ook de sanitairvoorzieningen zijn prima inclusief goed werkende airco. Groot zwembad wat dagelijks wordt bijgehouden en schoongemaakt. Enige minpuntje is de prijs/kwaliteit verhouding van het eten in het hotel. Het is namelijk redelijk prijzig en wat je er dan voor terug krijgt is niet in verhouding. Binnen handbereik vind je het prachtige privéstrand. Kortom een heerlijk rustig ondergewaardeerd paradijsje dat zeker aan te raden is.

Super mooie zou zeker weer gaan !!aanrader

Piet
7-5-2017

vond het super daar mooi weer aardige mensen supergezellig met kids ook zeer goed tedoen

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2017

• Eten en drinkenGastronomisch eten, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Regionaal, Spaans, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad, Zout sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen, Waterskiën
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LABRANDA Coral Beach Resort & Spa in Brufut, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LABRANDA Coral Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.