Hotel LABRANDA Coral Beach Resort & Spa

Hotel LABRANDA Coral Beach Resort & Spastersterstersterster

7.1Goed

Gambia, Gambia, Brufut

7.1Goed

We hebben een aantal aanbieders voor LABRANDA Coral Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

Coral Beach Hotel & Spa heeft een mooie ligging aan de Atlantische Oceaan in Gambia. Het personeel is hier vriendelijk en de kamers zijn mooi en gerenoveerd. Je loopt vanaf het hotel zo naar het strand, maar er is ook een zwembad. Een excursie naar het Abuko reservaat is aan te raden. Hier kun je een jungletocht maken door de mooie natuur.

110 reviews over Hotel LABRANDA Coral Beach Resort & Spa

• 7Kaat en Hans17-01-2020

Top kerst gevierd in een fijn hotel

Heerlijk hotel, mooie ligging, fijn strand, eten ok voor afrikaanse maatstaven (hadden voor kerst erg hun best gedaan), maar vooral supervriendelijk personeel. Een aanrader! Van hieruit leuke excursie te maken, vooral als je van vogels houdt. Abuko, Marakissa. When possible I would like to contact directly to the hotel (pls give us your email)!!

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    8H&J26-11-2019

Geweldige vakantie in Gambia!!!

Het resort ligt over de hele breedte van het strand. Vanuit de kamers op de begane grond loop je via de ligweide het strand op. Strandstoelen voldoende, beach-boy haalt de kussens op. Tijdens een strandwandeling zal er zeker een local meelopen die met trots alles verteld en laat zien. ( vis,vissersboten) Bob Marley” was onze strandvriend en heeft ons zijn dorp laten zien. Op de 1e verdieping (trap/lift) is het buffetrest. waar je binnen of buiten kan zitten met uitzicht op zwembad en zee. Onder het restaurant is de bar waar ook elke avond live muziek is. Groene taxi’s (toeristen) staan bij het hotel, de taxichauffeur is ook gelijk je gids als je dit wilt. Handig om hem mee te nemen bv naar locale markt in Serakunda of om ’s avonds te gaan eten in Senegambia (de strip) waar hij 2 uren op je wacht.

Tip: Zuid Gambia tour

Ps een cultuurshock is het hier zeker! Leg de lat NIET te hoog je bent op vakantie in Afrika.

Gereisd met partner in november 2019

• 5karin04-11-2019

Teleurstellend

Bij aankomst kregen we een kamer op 1e etage maar we hadden begane grond geboekt. Deze kamer was vies en er was veel kapot en de douche was koud. na 2 dagen kregen we kamer begane grond deze was wel schoon alleen nog steeds geen warm water. Een week lang koud gedoucht. Jammer dat de schuifdeur naar het terras niet open kon deze zat vast met cement resten. Geen barkrukken bij de bar. strandbedden kapot en doorgezakt. Het eten is erg saai en niet warm wat warm moet zijn. Koud eten staat niet gekoeld. Personeel is wel erg vriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Margret14-08-2019

Een aanrader om Gambia te bezoeken

Mooi verblijf met super vriendelijk personeel. Nette schone kamers met elke verse bloemetjes (voor wat muntgeld) Eten was goed verzorgd, soms wel hetzelfde maar dat vonden wij geen probleem. Lekkere strandbedjes die als je de jongens even aanspreekt en de volgende dag met handdoek en al, al voor je klaar ligt. Aapjes gezien bij de kant van de fitness en wellness. Aanrader is een excursie te doen naar Senegal, een kleine safari, een mooie ervaring om de dieren zo in hun natuurlijke omgeving te zien. Tevens is de excursie van zuid gambia ook een aanrader. Je bezoekt 2 marktjes, waarvan 1 de beroemde vismarkt met de honderden bootjes. Ook bezoek je een basisschooltje en zie je echt het binnenland en de armoe van het land. Na dit gezien te hebben, mogen wij als vakantiegangers niks te klagen hebben in dit mooie hotel. Een aanrader om het land Gambia te bezoeken. Mocht je op het strand Smiley tegenkomen. Topgozer met mooie verhalen.

Online Reputatio Manager, General Manager, 17-08-2019

Beste Margret,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw recente verblijf in het Labranda Coral Beach Resort te beoordelen.

We zijn zo blij om te leren over je mooie ervaring tijdens je verblijf bij ons. Uw woorden van waardering jegens onze medewerkers en de Gambiaanse bevolking vertegenwoordigen de ware essentie van deze doolhofbestemming dat we zo trots zijn om reizigers zoals uzelf te promoten en te faciliteren.

We zullen ervoor zorgen dat je complimenten worden doorgegeven en willen je graag uitnodigen om weer bij ons te blijven bij je toekomstige bezoeken aan Gambia.

Afrika's Smilling Coast heeft veel opwindende ervaringen en geheimen die het ontdekken waard zijn en we vinden het geweldig om er deel van uit te maken.

Vriendelijke groeten

Gereisd met partner in mei 2019

• 8J van den Bergh11-05-2019

het blijft Afrika!

prachtig resort, lekker relaxen, en spannende dagtrips.

Online Reputation Manager, General Manager, 12-05-2019

Beste lieve gast,

Heel erg bedankt voor je reactie. Voor ons is het erg belangrijk om te zien hoeveel je van deze prachtige plek geniet.

Hinkend om je te zien tijdens je volgende vakantie,

Vriendelijke groeten,

Online reputatiemanager

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Mathilde prenger09-05-2019

Niet weer.

Niet wat we verwacht hadden.eten vaak koud,zeker tussen de middag buiten.veel te weinig zitplekken rond maar 1 bar en ook in de grote hal heel weinig zitplekken om bv te kaarten.ook weinig vertier s,avonds en all inclusieve wat drankjes betreft zeer beperkt of bijbetalen.kamer was goed en personeel vriendelijk.buiten het resort is er niets en verder gooien mensen alle afval gewoon langs de weg. Excursie met truck was goed en liet veel zien van de armoede

Online reputation Manager, General Manager, 12-05-2019

Beste lieve gast,

Bedankt voor je reactie.

We zijn verrast dat we je verwachtingen niet konden waarmaken. Ondertussen geven uw opmerkingen ons de kans om te verbeteren en beter te worden.

Hopend om je te zien in je volgende vakantie om ons de kans te geven zo je verwachtingen te bereiken.

Vriendelijke groeten,

Online Reputatiemanager

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 2018
    8Roel van Deursen06-04-2018

Aan te bevelen voor een strandvakantie in Gambia

Hotel is fraai gelegen, direct aan de Atlantische Oceaan. Er is een goede lift beschikbaar. Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, vanwege hoogteverschillen. Hotel ligt afgelegen, in de directe omgeving niets te beleven. Voor de Superior kamers, gelegen aan het grasveld met direct uitzicht op zwembad en zee, moet je extra betalen. ( 12 euro per nacht). Vriendelijk personeel. Het hotel wordt in april 2018 drie maanden gesloten i.v.m. renovatie van de kamers en dat is hard nodig. Wij hadden in kamer 7007 bijv. een schuifdeur die amper open en dicht ging. Elke avond entertainment.

Gereisd met partner in maart 2018

• 4Kieffie5610-02-2018

Fantastische locatie, slechte hygiëne!

De ligging van het hotel is fantastisch! De medewerkers zijn superaardig en behulpzaam. Kamer is mooi maar de schoonmaak ervan is heel erg slecht (kan alleen over onze kamer spreken natuurlijk, 4017). Dikke bos haar in de douche (brrr) en op de kasten en alle randen een dikke laag stof. Bij ons 2x vergeten de handdoeken te vervangen ( en we vragen echt niet elke dag schone hoor) maar na 3 dagen mag dat wel een keer. Het ontbijt is prima maar daar houd het ook op. De lunch en het diner laten echt te wensen over. De salades staan niet gekoeld, zeer gevaarlijk in zo een warm land. De rundergehakt was niet goed doorgebakken, wat ook gevaarlijk is. Er is weinig variatie in het eten. Om de dag spruiten, bloemkool, broccoli en elke dag gekookte aardappels, wel met een andere smaak, dat dan weer wel. Warm was het eten ook niet. Het enige lekkere was de kip (wel goed kijken of deze gaar is). De koks lopen op teenslippers, erg onhygiënisch en ook gevaarlijk in een keuken. Er is ook veel achterstallig onderhoud op het resort. Veel ligbedden stuk. Nogmaals de locatie is super, nou de rest nog! Al met al is de kwaliteit-prijs verhouding heel erg ver te zoeken.

Gereisd met partner in februari 2018

• 8charlotte25-01-2018

Fantastische en boven verwachting

Super mooi hotel, ook het personeel is erg vriendelijk en eten is prima. Bimba de apen verzorger is echt een lieverd. De strandbedden worden iedere ochtend voor je klaar gemaakt door het personeel. Ze weten precies wat je wilt. Het drinken komt gewoon uit bekende pakken en flessen en is zeer goed te doen. Bovendien zijn de kamers echt prachtig en van alle gemakken voorzien. Dit hotel verdiend 5 sterren. Het animatie team speelt iesere dag een leuk potje met je mee en bovendien is er een bibliotheek kast waar mensen elkaar boeken uitwisselen. Prachtig resort

Gereisd met partner in januari 2018

• 9Nicole07-01-2018

Aanrader! beste hotel van Gambia

Het beste hotel voor een vakantie in Gambia! Schoon, vriendelijke mensen, veilig. Het eten was ook heerlijk, veel keuze, lunch bv alleen al 6 soorten salades en 8 warme gerechten. Voor Afrika echt heel fijn geregeld allemaal. Het is een ander werelddeel dan Azie of het Caraïbische gebied. Dus die vergeljking kun je nooit maken mensen. Mensen zijn heel tevreden en blij.

Wil je iets doen voor lokalen bevolking neem dan kinder en baby kleding mee. En vraag de lokale bediening of ze je kunnen begeleiden naar een gezin die het echt nodig heeft. Of schenk 10 euro aan zon gezin, koop rijst en groente en fruit voor ze. Dan doe je lokaal echt wat en weet je dat het direct goed terecht komt.

Vanaf het hotel kun je via het strand in 1.5 uur wandelen naar de strip. Gezicht naar zee is rechts af. Is prima en veilig, iedereen die je tegenkomt is aardig en maakt een praatje, is in het begin onwennig maar is allemaal goed bedoeld.

Gereisd met partner in januari 2018

10 tips over Hotel LABRANDA Coral Beach Resort & Spa

• Anneke, 29-05-2012

Op www.gambiagids.nl vind je de kontaktgegevens om een afspraak te maken met Saikou. Hij is een goed engels sprekende gids, betrouwbaar, vriendelijk en laat je kennis maken met het echte Gambia. Hij helpt mee je vakantie een geweldige ervaring te laten zijn.

• Alain en Anita, 11-05-2014

Zeer mooi strand voor het hotel maar zodra u zich op het strand begeeft wordt u letterlijk overvallen door locals die zich bijzonder vriendelijk en behulpzaam opstellen. Vergeet echter niet dat dit alles schijn is en dat u voor hen een wandelende bank bent. Deze mensen compleet negeren is de boodschap. Blijf Nederlands praten want deze taal spreken zij zeker niet!

• P.Geerlings, 12-03-2013

Als de kamer bij aankomst niet bevalt, vraag dan direct een andere kamer. Er zijn kamers genoeg en het personeel doet hier niet moeilijk over. Voor een paar honderd euro meer kun je ook naar Coconut Beach Hotel.

10 vragen over Hotel LABRANDA Coral Beach Resort & Spa

• Cmaten, 07-01-2018

Is het grote zwembad al gemaakt? Deze was vorig jaar september helemaal in renovatie.

• Brokx, 12-11-2016

Wisselvaluta

Waar kan ik het beste geld wisselen?

• HB, 07-08-2014

bij laat vertrek, kamer langer aanhouden mogelijk

Het ziet ernaar uit dat wij pas laat op de avond zullen terugvliegen. Ik vraag me af of er de mogelijkheid is om de kamer langer aan te houden en welke kosten ze daarvoor berekenen.

Weet iemand dit uit ervaring?

Bedankt alvast

• Eten en drinkenGastronomisch eten, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Regionaal, Spaans, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad, Zout sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen, Waterskiën
  • BalsportenBasketbal, Volleybal