Appartement Seafront Residences & Hotel

9.4Fenomenaal

Gambia, Gambia, Bijilo

9.4Fenomenaal

• 9.1Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Seafront Residences & Hotel voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

27 reviews over Appartement Seafront Residences & Hotel

• 10teun en vannie19-02-2013

Super!

Helemaal goed, rustig gelegen het enige wat je hoort zijn de vogels krekels de zee en airco! Idd er is niet altijd alles wat op de kaart staat, maar ach dan bestel je toch iets anders? Twee keer visite gehad van een aapje, hoe leuk is dat! Personeel is zeer vriendelijk en wil echt alles voor je doen, praat met ze en hoor hun verhaal! Op het strand ( rechts) staat chamas duiche bar, voor 50 delasie een vol glas vers geperst fruit! Echt super! Kort om een aanrader, we gaan echt weer terug, boeken alleen geen excursie meer via touroperator want dat was t enige wat echt tegen viel

Gereisd met partner in februari 2013

• 7M. van Groenestijn12-02-2013

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Mooie ruime appartementen. Personeel heel vriendelijk maar moet inderdaad nog veel leren. Ze moeten vaak nee verkopen (voorraad vaak op en ook om wc-papier moet je regelmatig vragen) en zijn nog niet heel professioneel dienstverlenend ingesteld. Prachtig strand achter het hotel. Lekker rustig hotel. Eten is goed. Ontbijt is helaas in een donkere zaal. Kinderbad is wat diep voor hele jonge kinderen, maar enorm vriendelijke badmeester maakte veel goed. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Voor een rustige standvakantie zit je hier prima!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 8Mark08-02-2013

rustig appartementencomplex

Seafront is een rustig klein appartementencomplex in Bijilo. Sinds 2012 geopend en voorzien van zeer ruime en grote appartementen en een rustig zonneveld en strand waar je rustig de zee in kan gaan. Je kunt tegen betaling ontbijten en lunchen van een uitgebreide kaart. Diner is erg goed maar in een wat kaal aangekleed restauarant. Helaas zaten Seafront en touroperator niet op één lijn over de kookplaat: deze moest ter plekke alsnog gehuurd worden voor 2,50 euro per dag. Verder was de keuken compleet. Het wellnesscenter heeft geen vaste faciliteiten. Via telefoon kan een afspraak gemaakt worden voor massage, nagelbehandelingen, e.d. Even buiten het complex kun je bij het tankstation en bij een paar lokale winkeltjes al je benodigdheden halen (frisdrank, brood, broodbeleg, waspoeder, enz.).
    Via het strand kun je in 20 min. naar het apenbos en in 45 min. naar Senegambia lopen (bij de zandzakken is Senegambia hotel).

Gereisd met partner in januari 2013

• 6Trudy van Loon31-01-2013

leuk appartementen complex

Appartement is goed bevallen. Zwembad is erg mooi. Alleen het kamermeisje wat wij hadden kwam 1 dag niet poetsen en elke dag moesten we vragen om handdoeken die nog niet droog waren of closetpapier wat niet aanwezig was. We hebben 1 keer 's avonds daar gegeten de gamba's waren heerlijk alleen werden ze koud opgediend, en de rest van de bestelling na 1 uur pas kregen. We hebben 1 keer daar ontbeten en hebben de rest van de week in het hotel ernaast ontbeten Lemon Creek omdat we dit beter vonden en veel gezelliger zitten dan in een donkere afgesloten eetzaal. Diverse keren moesten ze nee verkopen van dingen die we bestelden die op waren. Toen wij er zaten was er 's avonds niets te doen, dus wij zijn verder elke avond maar met taxi naar Kololi gegaan om te eten. Wij vonden het een leuk appartementen complex maar zullen hier niet meer naar toe gaan omdat de bediening wel vriendelijk is maar nog erg veel moet leren om het hun gasten naar de zin te maken.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9roland05-12-2012

Paradijs in Gambia

Na een rondreis in deze fantastische accommodatie terecht gekomen. Gelegen in een schitterende en goed verzorgde tuin, liggen de 20 appartementen. Erg ruim (ca 80 m2), met een woonkamer, slaapkamer, badkamer, extra toilet en keuken. Voor een klein bedrag kun je het kooktoestel huren (€ 2,50 voor de elektriciteit). Om de hoek bij de benzinepomp kun je basisboodschappen doen en met de taxi zit je zo bij de supermarkt. Appartement is kraakhelder, evenals het zwembad. Aan het strand een gazon met ligbedden, waar verkopers niet mogen komen. Lekker rustig dus. Eten prima in orde (Spaanse kok) en het personeel op zijn Gambiaans aardig. Praatje maken, handje schudden en niets is hen te veel. Zelfs je drankje brengen ze achter je aan. Deze accommodatie is zeker aan te raden aan een ieder die rust zoekt en niet zozeer in de drukke uitgaansgebieden hoeven te zijn. We zouden hier zeker terug komen.

Gereisd met partner in november 2012

• 8josjebuis13-11-2012

prachtig! maar..

Omdat we overbooked waren in hotel Lemon Creek zijn wij in Seafront geplaatst. Volgens de gastdames/heren waren wij de eerste echte gasten, Samen met nog een nederlands stel hadden wij het hele complex voor onszelf incl ál het erg vriendelijk personeel. Een erg groot appartement, incl. grote woonkamer, 2 toiletten, badkamer met bad, grote keuken maar zonder fornuis.. Snap vorige beoordeling dan ook niet mbt koken in het appartement...Heerlijk groot zwembad en prachtig strand waar je heerlijk kunt verpozen en drankjes krijgt. Het appartement vonden we haast te groot: Je kookt daar niet, want er is geen supermarkt. in de buurt.. 2x toilet is ook niet nodig en in bad ga je niet (het is warm en de zee en zwembad liggen aan je voeten) Personeel vriendelijk maar iedereen probeert zijn/haar gezin gesponsord te krijgen en dat is wel ongemakkelijk. Mag personeel bv in Lemon Creek niet. Natuurlijk gaven we fooien en is het personeel arm. En dat is erg maar je kunt niet iedereen helpen. ..

Gereisd met partner in november 2012

• 10stanley jobbs03-11-2012

Zeer luxe en rustgevend

Dit hotel is in een woord geweldig ,mijn vrouw en ik zijn net terug we zijn van 15 tot 30 oktober in dit hotel geweest, het was super.het personeel is heel behulpzaam en zeer vriendelijk.de kamers zijn groot en heel netjes.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

3 tips over Appartement Seafront Residences & Hotel

• Roel van Dijk, 05-03-2014

Neem een vaste chauffeur en gids voor je uitstapjes en trips. Het zijn lokalen die de weg goed kennen overal, en je helpt er de lokale bevolking mee! Deze groene taxi's zijn gecertificeerd, geautoriseerd en volledig verzekerd, en werken voor de helft van de prijs van de touroperator. Wij vonden Ousman een fantastische, goudeerlijke en bescheiden vent. Neemt je overal mee naar toe, ook naar Senegal bijvoorbeeld. Hij heeft sinds kort ook zijn eigen website www.ousmantours.com

• Mark, 08-02-2013

Schuin tegenover het tankstation kun je lokaal eten bij Mao's restaurant (coca cola parasol). Het menu bestaat voornamelijk uit vis, maar als je een dag van te voren een kip besteld wordt dat ook klaar gemaakt. De prijs is vele malen goedkoper dan in de touristen restaurants ( o.a.Senegambia). Aan de andere kant (bij Baobab lodge) is een uitgebreid restaurant (5 min. lopen). Bij het naastgelegen Lemon Creek zijn fietsen te huur.

• josjebuis, 13-11-2012

Neem de groene taxi naar Senegambia waar je heerlijk kunt eten in bv Paradiso of de African Queen (taxi's staan voor het naastgelegen Lemon creek hotel), Laat je doucheschuim e.d. achter als je terug moet naar Nederland voor de schoonmaakster. is er erg blij mee.

8 vragen over Appartement Seafront Residences & Hotel

• carmensetz, 21-09-2015

contant geld

Hallo, wij gaan in december een weekje op vakantie in dit hotel. Nu heb ik begrepen dat je er verstandig aan doet om contant geld mee te nemen. Kan iemand mij een globale inschatting geven wat je in Gambia ongeveer pppd uitgeeft aan 3 maaltijden en wat drinken, zodat ik een idee krijg van wat we mee moeten nemen. Alvast bedankt voor de moeite!

• carmensetz, 21-09-2015

contant geld

Wij gaan in december een weekje naar sea front hotel en ik heb begrepen dat je er verstandig aan doet om contant geld mee te nemen. Kan iemand mij een globale inschatting geven wat je pppd daar ongeveer kwijt bent? (3 maaltijden, wat drinken en af en toe een excursie) Alvast bedankt !!

• Hedwig, 29-05-2014

Vissen?

Wij willen in Januari naar het Sea front hotel gaan.Mijn man is een fanatieke zeevisser en hij vraagt zich af of je bij het hotel,aan het srand,ook goed kun vissen.

Appartement Seafront Residences & Hotel info

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out