8 vragen over Appartement Seafront Residences & Hotel

• carmensetz, 21-09-2015

contant geld

Hallo, wij gaan in december een weekje op vakantie in dit hotel. Nu heb ik begrepen dat je er verstandig aan doet om contant geld mee te nemen. Kan iemand mij een globale inschatting geven wat je in Gambia ongeveer pppd uitgeeft aan 3 maaltijden en wat drinken, zodat ik een idee krijg van wat we mee moeten nemen. Alvast bedankt voor de moeite!

• carmensetz, 21-09-2015

contant geld

Wij gaan in december een weekje naar sea front hotel en ik heb begrepen dat je er verstandig aan doet om contant geld mee te nemen. Kan iemand mij een globale inschatting geven wat je pppd daar ongeveer kwijt bent? (3 maaltijden, wat drinken en af en toe een excursie) Alvast bedankt !!

• Hedwig, 29-05-2014

Vissen?

Wij willen in Januari naar het Sea front hotel gaan.Mijn man is een fanatieke zeevisser en hij vraagt zich af of je bij het hotel,aan het srand,ook goed kun vissen.

• Mireille, 22-01-2014

malariapillen ja of nee, ook voor jonge kids?

Raden jullie aan malarone junior te geven aan kindjes van 1,5 en 3 of volstaat een klamboe voor de nacht en lange broeken in de avond.

roverslil, 23-01-2014

Met zulke jonge kindertjes zou ik maar eens bij de GGD of bij Meditel te rade gaan. Denk je ook aan de prikken zoals hepatitus A en gele koorts?

roverslil, 23-01-2014

Tik hierboven bij TREFWOORD ff het woord 'baby' in en je vindt nog meer reacties over dit onderwerp.

Ben, 23-01-2014

Hallo Mireille,

Ga niet met hele kleine kinderen naar Gambia het is er echt geen land voor en deze kleintjes. Malerone is een must in Gambia maar om deze kleintjes malerone te geven is volgens mij niet aan te raden. Neem kontakt op met de GGD of Meditel en laat je goed informeren.

Voor deze kleintjes is en Gambia niets te beleven en het is er zeer warm dus????

We hebben een aantal aanbieders voor Seafront Residences & Hotel voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel Store
    Travel Store

• Ivonne, 24-08-2013

Strandbewaking

Wie weet of er op het strand bij sea front residence bewaking is die de verkopers op afstand houdt? En zijn de ligbedjes en de parasols ook gratis op het strand??

Roel van Dijk, 05-03-2014

Hallo Ivonne, Die bewaking is niet echt noodzakelijk hoor! Er is, uiteraard, wel bewaking binnen Seafront, maar op het strand niet. Dat is niet van Seafront. Je hebt geen last van verkopers, die zitten allemaal bij het strand in Kololi. Je hebt bij Seafront een paar fruitsap verkopers. That's it. Maar ook heel aardig! Dus als je geen mangosap of zoiets wil zeg je gewoon "no thank you" en ze laten je met rust.

• Marleen vd Heuvel, 02-06-2013

Ontbijt ?

Wie weet of je tegen een redelijke prijs kunt ontbijten

Hennie Veenstra, 23-06-2013

Hallo Joep en Marleen,

Als je in het hotel wilt ontbijten dan zou ik dat in het hotel zelf gaan regelen. Je bent een stuk goedkoper uit dan wanneer je het via de touroperators regelt.

Wij zijn inmiddels in totaal 7 weken naar Gambia geweest en in januari gaan we voor de 3e keer. We gaan dan 3 weken.

Als je meer vragen hebt mag je mij gerust mailen hoor ik help je graag.

[email protected]

Groetjes,

Hennie

Kees en Marianne Maas, 29-09-2013

Wij gaan ook 3 weken in januari zitten wel bij de buren, haha, See you!!!!!!

• marjo van beek, 15-03-2013

Klamboe

Wie weet of er een klamboe aanwezig is

Ben, 18-03-2013

dit hotel ken ik niet maar wat ik wel weet is dat wanneer er airco is of een ventilator de muggen weg blijven die houden niet van bewegende lucht. Dus kijk even op de site van het hotel of er airco is

vriendelijke groet

Ben Oostdam, 17-03-2013

Ga al jaren naar Gambia en neem een klamboe mee maar nog nooit gebruikt. Als airco of een ventilator blijven de muggen weg die houden niet van bewegende lucht. Kijk even op de site van het hotel of er airco of ventilator is. Veel plezier darr

• M. de Ridder, 19-12-2012

ontbijt seafront residence

Hallo,

Weet iemand of het mogelijk is te ontbijten bij het seafront residence?

Ben, 20-12-2012

Heb even op de site van het hotel gekeken, het restaurant is open voor de lunch en diner, dus.........ontbijt zelf maken.

M. v. Groenestijn, 11-01-2013

Wij hebben het hotel hierover gemaild en zij zeiden dat het wel mogelijk is om in het hotel te ontbijten.