Appartement Seafront Residences & Hotel

9.4Fenomenaal

Gambia, Gambia, Bijilo

9.4Fenomenaal

• 9.2Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Seafront Residences & Hotel voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

27 reviews over Appartement Seafront Residences & Hotel

• 2019
    10Anika theresa santos16-01-2019

super hotel

Geweldig hotel, uitstekend personeel, super schoon hotel en uitstekende cocktails. Had echt een goede tijd. De plaats is erg rustig en het personeel was erg professioneel. Zal zeker terugkomen.

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    9Karin Wunnink14-11-2018

Geweldig resort! Ligging is goed. Direct aan het strand. Erg schoon en het eten is heerlijk daar. Alles wordt ontzettend schoon gehouden zowel buiten als binnen in je appartement. Ons appartement had wel een keuken die wat loshangende kastdeurtjes had en geen kooktoestel. De mensen daar zijn echt super vriendelijk. Voor de rest is het ongeveer 1,5 km lopen naar de strip. Direct buiten het resort is er niet zoveel.

Gereisd met partner in november 2018

• 10Anneke22-07-2018

Voorlopig de komende jaren er zeker weer naar toe!

Prima hotel met veel persoonlijke aandacht. Rustig gelegen aan het strand en in 5 minuten bij het uitgaansgebied. Wij gaan dit jaar weer terug!

Gereisd met partner in november 2017

• 10ross caultier11-04-2018

Luxe resort

Uitstekende service met zeer vriendelijk personeel. Altijd met die grote smile, geweldig! 's Ochtends à-la-carte ontbijt was heerlijk, ruime keuze ook. 's Avonds ook lekker gegeten (Musa's chateaubriand echt een aanrader!!)

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

10Anneke van der Woude23-11-2017

Geweldig!

Het is een prachtig hotel met super personeel. Erg schoon. Een groot appartement met alles erop en eraan.

Gereisd met partner in november 2017

• 8Cathy09-05-2017

mooi ruim appartement dichtbij de zee

prachtig groot zwembad, dichtbij het strand wel ver van de restaurants

Gereisd met partner in januari 2017

• 10love love love!31-01-2017

fantasic service despite the political problems

We were lucky to be staying at the Seafront Residence. The location and hotel is very secure and despite what was going on in the country we felt safe. We were very well looked after. We felt completely safe and would certainly go back. Thank you to everyone !

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9Fam. Kluwen15-04-2016

Gastvrij en geweldig!

Zeer gastvrij behandeld. Personeel was vrolijk, vriendelijk en goed met de kinderen (5 en 8) Hotel is wat aan het verouderen. Niet alles werkt meer naar behoren. Wij hebben ons hier echter niet aan gestoord, het was schoon en verzorgd. WIFI was prima maar traag. Zwembad en strand zijn prima in orde. Fruit- en sapverkopers op het strand, niet te opdringerig. Enkele winkeltjes op loopafstand voor water, fris en drank tegen 1/3 van de kosten van het hotel. Restaurantjes zijn er velen, eten is prima.

Gambia is een arm, stoffig, maar geweldig land met een zeer aardige bevolking.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 9Andrea Gulden18-02-2016

Heerlijk

Het is een fijn hotel met mooie ruime appartementen. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Appartement is fris en schoon. Lakens, handdoeken en badlakens worden dagelijks verschoond. Ontbijt is eenvoudig maar wel elke dag vers gebakken broodjes, muffins en cake. Vers fruit en een eitje dus wat wil je nog meer.

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Roel van Dijk05-03-2014

Heerlijke stek

Lekker rustig gelegen. De verderop gelegen "strip" met het Senegambia hotel en zo, was ons veel te druk, en het strand daar is ook stukken minder. Zeer ruime appartementen, keurig schoon, en schoongehouden, iedere dag. Personeel is zeer vriendelijk en servicegericht. 's-avonds is er niet veel te doen,maar dan bel je je vaste chauffeur en gids en die brengt je naar de mooiste stekjes om te eten en uit te gaan. En wacht op je om je weer terug te brengen! Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2014

3 tips over Appartement Seafront Residences & Hotel

• Roel van Dijk, 05-03-2014

Neem een vaste chauffeur en gids voor je uitstapjes en trips. Het zijn lokalen die de weg goed kennen overal, en je helpt er de lokale bevolking mee! Deze groene taxi's zijn gecertificeerd, geautoriseerd en volledig verzekerd, en werken voor de helft van de prijs van de touroperator. Wij vonden Ousman een fantastische, goudeerlijke en bescheiden vent. Neemt je overal mee naar toe, ook naar Senegal bijvoorbeeld. Hij heeft sinds kort ook zijn eigen website www.ousmantours.com

• Mark, 08-02-2013

Schuin tegenover het tankstation kun je lokaal eten bij Mao's restaurant (coca cola parasol). Het menu bestaat voornamelijk uit vis, maar als je een dag van te voren een kip besteld wordt dat ook klaar gemaakt. De prijs is vele malen goedkoper dan in de touristen restaurants ( o.a.Senegambia). Aan de andere kant (bij Baobab lodge) is een uitgebreid restaurant (5 min. lopen). Bij het naastgelegen Lemon Creek zijn fietsen te huur.

• josjebuis, 13-11-2012

Neem de groene taxi naar Senegambia waar je heerlijk kunt eten in bv Paradiso of de African Queen (taxi's staan voor het naastgelegen Lemon creek hotel), Laat je doucheschuim e.d. achter als je terug moet naar Nederland voor de schoonmaakster. is er erg blij mee.

8 vragen over Appartement Seafront Residences & Hotel

• carmensetz, 21-09-2015

contant geld

Hallo, wij gaan in december een weekje op vakantie in dit hotel. Nu heb ik begrepen dat je er verstandig aan doet om contant geld mee te nemen. Kan iemand mij een globale inschatting geven wat je in Gambia ongeveer pppd uitgeeft aan 3 maaltijden en wat drinken, zodat ik een idee krijg van wat we mee moeten nemen. Alvast bedankt voor de moeite!

• carmensetz, 21-09-2015

contant geld

Wij gaan in december een weekje naar sea front hotel en ik heb begrepen dat je er verstandig aan doet om contant geld mee te nemen. Kan iemand mij een globale inschatting geven wat je pppd daar ongeveer kwijt bent? (3 maaltijden, wat drinken en af en toe een excursie) Alvast bedankt !!

• Hedwig, 29-05-2014

Vissen?

Wij willen in Januari naar het Sea front hotel gaan.Mijn man is een fanatieke zeevisser en hij vraagt zich af of je bij het hotel,aan het srand,ook goed kun vissen.

Appartement info

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out