Hotel Lemon Creek

Tonen op kaart

131 reviews over Hotel Lemon Creek

• 9siska08-01-2020

heerlijk

Lemon Creek is een fijn hotel met een mooie tuin , aan het strand

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 2019
    9Maria29-12-2019

Fantastisch hotel op mooie plek

Geweldig hotel! Prachtige tuin, mooie kamers/balcons, uitstekend bed en prachtige locatie aan het strand. Service en eten prima in orde. Lekker rustig aan prachtig strand! Aanrader!!

Gereisd met partner in december 2019

• 8konny de Bruin30-03-2019

Heel erg goed naar onze zin gehad.

Onze ervaring was heel positief. gezien de review hier. Ontbijt gevarieerd. en als je de lunch of het diner gebruikte was het eten goed warm. lekker en de prijzen heel schappelijk. De bediening vonden wij ook heel vriendelijk. De tuin is prachtig en de ligging aan het strand ook. Voor een paar euro heb je een taxi naar de strip.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 4Anneke15-02-2019

Eens maar nooit weer

Slechte kamer zonder slot en kluis lang praten werd er wat aangedaan maandag aanbod nieuwe kamer niet beter .schoonmaak niet geweldig het strand is erg hier vier overal vuil

Gereisd met partner in februari 2019

• 1Sandra Van der sluis03-02-2019

Verschrikkelijk

Verschrikkelijk achteruit gegaan. Voor airco betaal je 10 euro voor dag en nacht, maar ze presteerde het om de airco iedere ochtend uit te zetten. Als je hierover ging klagen werd er vriendelijk gelachen en de volgende dag wederom hetzelfde verhaal. Zwembad was ronduit smerig, verlichting rondom kapot, levensgevaarlijk. Kookplaat deed het niet en werd ook niet gemaakt na herhaaldelijk verzoek. Lekkage wasbak, water stroomde door de kamer. Vuiligheid op het strand, stonk naar riool. Oude krakkemikkige vieze strandbedden.

Alleen gereisd in november 2018

• 2018
    9theodorus boeters31-01-2018

heerlijk, vriendelijk personeel,en een rustige omg

dat het er rustig is en dat je er heerlijk kan eten de zee is vlakbij en voor wandelaars geweldig.

Gereisd met partner in november 2016

• 9ludo20-01-2018

Geweldig

Dit hotel is ons bijzonder bevallen. Na een vlucht met touroperator en een bustrip van een 20 minuutjes werden we naar onze kamer begeleid door zeer vriendelijk personeel. Onze koffers werden door hen gedragen. De kamers zijn behoorlijk naar Afrikaanse normen. Wat ons meteen opviel was de snelle internet verbinding,het paswoord ingeven en we waren vertrokken voor 2 weken. Het ontbijt was behoorlijk uitgebreid met allerlei soorten brood, kaas ,ham ,vers fruit, yoghourt, ontbijtgranen ,en op verschillende manieren bereide eieren. De lunch en diner zijn eveneens van goede kwaliteit aan betaalbare prijzen. U hebt ook de mogelijkheid om excursies te boeken bij plaatselijke bewoners die een kantoortje hebben in dit hotel.

Gereisd met partner in januari 2018

• 6voets L04-01-2018

mixt feelings

je komt savonds laat aan weinig verlichting dus eigenlijk geen idee. Dan doe je s'ochtends de gordijnen open en zit je balkon vol apen ......geweldig! we zijn 2 weken geweest en je gaat pas beseffen als je thuis bent wat voor reis je eigenlijk hebt gehad. ik hou van schoon.......dat is er in dit resort niet zo bij. het zwembad ook niet echt fris en aan het einde van de vakantie zat iedereen onder de pukkeltjes en er waren heel veel mensen ziek en diaree. we hadden 1 gids die heeft ons van alles laten zien en ja je komt op plekjes waar je normaal niet op eigen beweging komt en dat was wel bijzonder als je ziet hoe de mensen leven. opzicht een hele mooie vakantie in een bijzonder land alleen je moet er wel tegen kunnen dat iedereen wel wat van je wilt.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• Oude reviews

8pauline van der werf03-05-2017

het was een fijne vakantie goede acomodatie en vri

ik vondt eigenlijk alles wel goed hoor de kamers zijn netjes vriendelijk personeel , en mooie omgeving met de taxie ben je zo voor een paar cent in het centrum van kololi en vandaar uit ben je ook zo ope de markt in serrakunda wat ook een hele belevenis is

Gereisd met vrienden in september 2015

• 8Danny Van Hout25-03-2017

Gezellig en familiaalgevoel.

Rechtstreeks via hotel geboekt en de afspraken werden nagekomen. Zeer rustig gelegen hotel met een staff welke alles doet voor zijn gasten. Proper en goed onderhouden kamer enkel de zwembad buurt verdient en opfrissing en een nieuwe kuip want deze lekt als een zeef. Ontbijt voldoende, lunch mogelijk aan schappelijke prijzen, net als dinner lekker en betaalbaar. Dit hotel is zeker onze nieuwe thuisbasis, nadat bijilobeach hotel zijn deuren heeft gesloten. Wie een rustig, gezellig en betaalbaar hotel zoekt, net buiten de toeritische drukte vindt hier vast zijn gading.

Gereisd met partner in maart 2017

63 tips over Hotel Lemon Creek

• ronvanderKlei, 24-02-2012

Kololi restaurant Paradiso goed en voordelig eten. JoJo ook zeer goed wel duurder maar goede prijs kwaliteit verhouding.

• Frank , 08-04-2014

Boek excursies bij Barry (de eigenaar van het hotel kan je hiermee in contact brengen). Vele male goedkoper dan via een touroperater en je krijgt een prive gids (die je dezelfde dingen laat zien). Verwacht geen luxe auto (het is een arm land), maar het brengt je van A naar B.

• Carin en Erik, 30-05-2014

Mocht je meer willen doen dan strand en hotel,vraag dan naar Alpha. Alpha regelt echt alles. Betrouwbaar en zeer vriendelijk. Zijn broer Lamin bv rijdt taxi. vraag dus naar Alpha !!

25 vragen over Hotel Lemon Creek

• E.A. Terlouw, 23-11-2018

Hoe rustig ligt het hotel?

w. tamminga, 21-03-2019

zijn jullie al geweest? in kololi zijn de meeste restaurants etc, vervoer met taxi vanaf hotel of lopend via strand. vlak bij hotel, aan de weg is een weg restaurant.

• egbert -corrie, 09-08-2016

tips

wij gaan in september na gambia na lemon greek wie heeft er nog een paar tips voor ons .egbert -corrie

E.A. Terlouw, 24-11-2018

Zijn jullie ondertussen in Lemon Creek geweest? Zou je dan mijn ( nieuwe) vraag willen beantwoorden? Namelijk: Zijn er meerdere gelegenheden in de nabije omgeving voor lunch en diner? Of zit je erg afgelegen?

Mvg. Elly

• wiebe, 04-07-2016

Gids

we gaan september naar gambia, welke gidsen zijn aan te raden en die misschien ook beetje nederlands kunnen spreken?

E.A. Terlouw, 24-11-2018

Is het mogelijk voor lunch en diner ergens anders te eten of zijn er geen gelegenheden in de buurt van Lemon Creek? Of ligt het erg afgelegen?

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën