Hotel Lemon Creek

Hotel Lemon Creek

8Fantastisch

Gambia, Gambia, Bijilo

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 754p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8Fantastisch

• Animatie

131 reviews over Hotel Lemon Creek

• 9siska08-01-2020

heerlijk

Lemon Creek is een fijn hotel met een mooie tuin , aan het strand

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 2019
    9Maria29-12-2019

Fantastisch hotel op mooie plek

Geweldig hotel! Prachtige tuin, mooie kamers/balcons, uitstekend bed en prachtige locatie aan het strand. Service en eten prima in orde. Lekker rustig aan prachtig strand! Aanrader!!

Gereisd met partner in december 2019

• 8konny de Bruin30-03-2019

Heel erg goed naar onze zin gehad.

Onze ervaring was heel positief. gezien de review hier. Ontbijt gevarieerd. en als je de lunch of het diner gebruikte was het eten goed warm. lekker en de prijzen heel schappelijk. De bediening vonden wij ook heel vriendelijk. De tuin is prachtig en de ligging aan het strand ook. Voor een paar euro heb je een taxi naar de strip.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 4Anneke15-02-2019

Eens maar nooit weer

Slechte kamer zonder slot en kluis lang praten werd er wat aangedaan maandag aanbod nieuwe kamer niet beter .schoonmaak niet geweldig het strand is erg hier vier overal vuil

Gereisd met partner in februari 2019

• 1Sandra Van der sluis03-02-2019

Verschrikkelijk

Verschrikkelijk achteruit gegaan. Voor airco betaal je 10 euro voor dag en nacht, maar ze presteerde het om de airco iedere ochtend uit te zetten. Als je hierover ging klagen werd er vriendelijk gelachen en de volgende dag wederom hetzelfde verhaal. Zwembad was ronduit smerig, verlichting rondom kapot, levensgevaarlijk. Kookplaat deed het niet en werd ook niet gemaakt na herhaaldelijk verzoek. Lekkage wasbak, water stroomde door de kamer. Vuiligheid op het strand, stonk naar riool. Oude krakkemikkige vieze strandbedden.

Alleen gereisd in november 2018

• 2018
    9theodorus boeters31-01-2018

heerlijk, vriendelijk personeel,en een rustige omg

dat het er rustig is en dat je er heerlijk kan eten de zee is vlakbij en voor wandelaars geweldig.

Gereisd met partner in november 2016

• 9ludo20-01-2018

Geweldig

Dit hotel is ons bijzonder bevallen. Na een vlucht met touroperator en een bustrip van een 20 minuutjes werden we naar onze kamer begeleid door zeer vriendelijk personeel. Onze koffers werden door hen gedragen. De kamers zijn behoorlijk naar Afrikaanse normen. Wat ons meteen opviel was de snelle internet verbinding,het paswoord ingeven en we waren vertrokken voor 2 weken. Het ontbijt was behoorlijk uitgebreid met allerlei soorten brood, kaas ,ham ,vers fruit, yoghourt, ontbijtgranen ,en op verschillende manieren bereide eieren. De lunch en diner zijn eveneens van goede kwaliteit aan betaalbare prijzen. U hebt ook de mogelijkheid om excursies te boeken bij plaatselijke bewoners die een kantoortje hebben in dit hotel.

Gereisd met partner in januari 2018

• 6voets L04-01-2018

mixt feelings

je komt savonds laat aan weinig verlichting dus eigenlijk geen idee. Dan doe je s'ochtends de gordijnen open en zit je balkon vol apen ......geweldig! we zijn 2 weken geweest en je gaat pas beseffen als je thuis bent wat voor reis je eigenlijk hebt gehad. ik hou van schoon.......dat is er in dit resort niet zo bij. het zwembad ook niet echt fris en aan het einde van de vakantie zat iedereen onder de pukkeltjes en er waren heel veel mensen ziek en diaree. we hadden 1 gids die heeft ons van alles laten zien en ja je komt op plekjes waar je normaal niet op eigen beweging komt en dat was wel bijzonder als je ziet hoe de mensen leven. opzicht een hele mooie vakantie in een bijzonder land alleen je moet er wel tegen kunnen dat iedereen wel wat van je wilt.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• Oude reviews

8pauline van der werf03-05-2017

het was een fijne vakantie goede acomodatie en vri

ik vondt eigenlijk alles wel goed hoor de kamers zijn netjes vriendelijk personeel , en mooie omgeving met de taxie ben je zo voor een paar cent in het centrum van kololi en vandaar uit ben je ook zo ope de markt in serrakunda wat ook een hele belevenis is

Gereisd met vrienden in september 2015

• 8Danny Van Hout25-03-2017

Gezellig en familiaalgevoel.

Rechtstreeks via hotel geboekt en de afspraken werden nagekomen. Zeer rustig gelegen hotel met een staff welke alles doet voor zijn gasten. Proper en goed onderhouden kamer enkel de zwembad buurt verdient en opfrissing en een nieuwe kuip want deze lekt als een zeef. Ontbijt voldoende, lunch mogelijk aan schappelijke prijzen, net als dinner lekker en betaalbaar. Dit hotel is zeker onze nieuwe thuisbasis, nadat bijilobeach hotel zijn deuren heeft gesloten. Wie een rustig, gezellig en betaalbaar hotel zoekt, net buiten de toeritische drukte vindt hier vast zijn gading.

Gereisd met partner in maart 2017

Hotel Lemon Creek info