Hotel Lemon Creek

Hotel Lemon Creek
8,4

122 reviews over Hotel Lemon Creek in het Nederlands

heerlijk, vriendelijk personeel,en een rustige omg

theodorus boeters
31-1-2018

dat het er rustig is en dat je er heerlijk kan eten

de zee is vlakbij en voor wandelaars geweldig.

Geweldig

ludo
20-1-2018

Dit hotel is ons bijzonder bevallen. Na een vlucht met touroperator en een bustrip van een 20 minuutjes werden we naar onze kamer begeleid door zeer vriendelijk personeel. Onze koffers werden door hen gedragen. De kamers zijn behoorlijk naar Afrikaanse normen. Wat ons meteen opviel was de snelle internet verbinding,het paswoord ingeven en we waren vertrokken voor 2 weken. Het ontbijt was behoorlijk uitgebreid met allerlei soorten brood, kaas ,ham ,vers fruit, yoghourt, ontbijtgranen ,en op verschillende manieren bereide eieren. De lunch en diner zijn eveneens van goede kwaliteit aan betaalbare prijzen. U hebt ook de mogelijkheid om excursies te boeken bij plaatselijke bewoners die een kantoortje hebben in dit hotel.

mixt feelings

voets L
4-1-2018

je komt savonds laat aan weinig verlichting dus eigenlijk geen idee.

Dan doe je s'ochtends de gordijnen open en zit je balkon vol apen ......geweldig!

we zijn 2 weken geweest en je gaat pas beseffen als je thuis bent wat voor reis je eigenlijk hebt gehad.

ik hou van schoon.......dat is er in dit resort niet zo bij.

het zwembad ook niet echt fris en aan het einde van de vakantie zat iedereen onder de pukkeltjes en er waren heel veel mensen ziek en diaree.

we hadden 1 gids die heeft ons van alles laten zien en ja je komt op plekjes waar je normaal niet op eigen beweging komt en dat was wel bijzonder als je ziet hoe de mensen leven.

opzicht een hele mooie vakantie in een bijzonder land alleen je moet er wel tegen kunnen dat iedereen wel wat van je wilt.

Stip Reizen

het was een fijne vakantie goede acomodatie en vri

pauline van der werf
3-5-2017

ik vondt eigenlijk alles wel goed hoor de kamers zijn netjes vriendelijk personeel , en mooie omgeving met de taxie ben je zo voor een paar cent in het centrum van kololi en vandaar uit ben je ook zo ope de markt in serrakunda wat ook een hele belevenis is

Gezellig en familiaalgevoel.

Danny Van Hout
25-3-2017

Rechtstreeks via hotel geboekt en de afspraken werden nagekomen. Zeer rustig gelegen hotel met een staff welke alles doet voor zijn gasten. Proper en goed onderhouden kamer enkel de zwembad buurt verdient en opfrissing en een nieuwe kuip want deze lekt als een zeef. Ontbijt voldoende, lunch mogelijk aan schappelijke prijzen, net als dinner lekker en betaalbaar. Dit hotel is zeker onze nieuwe thuisbasis, nadat bijilobeach hotel zijn deuren heeft gesloten. Wie een rustig, gezellig en betaalbaar hotel zoekt, net buiten de toeritische drukte vindt hier vast zijn gading.

Heel gezellig Hotel en prachtige ligging

Familie.G.Schipper
22-3-2017

Vriendelijk personeel en Europese eigenaar en Management.

Fantastische plek

Sijtze & Selina
7-3-2017

Top vakantie, bedjes en handdoekservice ook op t strand wat 75 meter van het hotel is. Eten aan de poolside en erg vriendelijk personeel. Ligging is op 10 minuten met de, zeer betaalbare, taxi van Senegambia Strip. Eigenlijk geen kritiek 👍

Veel verschil in hotelkamers

Mve
19-12-2016

Hotelbeoordeling is afhankelijk van welke kamer je toegewezen krijgt. Wij zijn 2x van kamer gewisseld. 1e kamer bleek reservekamer te zijn, donker hok met uitzicht op schuur. Hier niet hoeven slapen, na onze klacht een andere kamer gekregen. 2e kamer was acceptabel, maar zonder airco en balkon moesten we delen met anderen. Omdat het 's nachts tegen de 30 gr was op deze kamer, was geen airco geen optie. Na 4 dg een andere kamer gekregen, deze was echt heel mooi, goed werkende airco en mooi balkon. En een klamboe die goed om het bed heenviel en goed afsloot dus.

Personeel doet zn uiterste best, ze namen onze klachten serieus en verhielpen deze. Ontbijt simpel maar wel vers. We misten een terras om gezellig te zitten en wat te drinken. Strand is heel rustig, beetje saai zelfs. Kotu strand is mooier en levendiger. Een paar minuten lopen over het strand zijn een paar terrassen met ligbedden. 1 hiervan heeft ook goedwerkende wifi, dit in tegenstelling tot lemon creek. Volgende x toch weer Kotu voor ons. Realiseer je dat taxichauffeurs als ze op je wachten zelf vaak honger hebben. Gun hen hun geld en geef eens wat extra..

Laatste keer.

Aad en Anneke van der Woude
27-11-2016

Al jaren komen wij hier maar de laatste twee jaar gaat dit hotel hard achteruit. Het personeel doet erg hun best maar kunnen hier ook niets aan doen. Het onderhoud laat erg te wensen over. Erg jammer want het is een fantastische plek. Wij hebben even gekeken bij het hotel ernaast dat Seafront heet. Dit ziet er geweldig uit en ook is de airco gratis. Bij Lemon Creek kost dit 10 euro per dag! Wij gaan volgend jaar hier naar toe.

heel fijn hotel

bart-en-kees
7-11-2016

fijn ontbijt, aapjes in de tuin en op je balkon, mooi zwembad, uitzicht op zee.

Allemaal fijne dingen. Excursies waren via lokaal bureau ook perfect.

Alleen jammer dat er onze hele vakantie geen cola-light was. Terwijl het op de hoek te koop was, werd er door het personeel niets ondernomen.

Veel water gedronken, deze vakantie. Ik voelde me net een vis!

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lemon Creek in Bijilo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lemon Creek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.