Hotel Kingfishers

1 review over Hotel Kingfishers in het Nederlands

Thuis voelen in Gambia

P.Brouwer
9-2-2017

Wanneer je alleen een ticket boekt en je zoekt een verblijf dan is dit de plaats waar je moet zijn. De eigenaren zijn reuze gastvrij en je voelt je echt welkom. Ook het personeel is allervriendelijkst en geen moeite is teveel. Aan alles is gedacht met oog voor detail; schoon, generator, stortdouche, plafondventilator, gasstel,koelkast. Er is 24/7 bewaking en dagelijks wordt de kamer schoongemaakt. Ook is er de mogelijkheid om dagelijks vers brood te laten bezorgen ( tapalapa voor 7 dalasi= 14 eurocent). Appartement is ruim en schoon. Ik heb niks negatiefs kunnen ontdekken. Volgende keer Gambia,gaan we weer. Jonge kinderen zijn niet welkom; dit ivm de rust.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kingfishers in Bijilo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kingfishers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.