Hotel Golden Beach

• Jacuzzi
Tonen op kaart

34 reviews over Hotel Golden Beach

• 8Annemieke en Nynke10-12-2017

Heerlijk relaxed, rustig, vriendelijk hotel.

Ondanks de negatieve reviews die we hadden gelezen toch voor dit hotel gekozen (ivm mooie aanbieding). Wij waren aangenaam verrast over de accomodatie. De kamer was erg ruim en schoon, het zwembad prima, het is een lekker rustig hotel. Het personeel was erg vriendelijk en het ontbijt was ook goed verzorgd. Wij gaan hier gerust nog eens naartoe! Tijdens ons verblijf is er ook wel een lampje kapot gegaan, maar als je dat even aangeeft bij de receptie wordt deze snel vervangen. Tsja en het is en blijft natuurlijk Afrika, als je een 5 sterren tent verwacht dan kom je bedrogen uit.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad hier, echt niks mis mee.

Het enige wat ik zelf jammer vond is de ligging. Zelf vind ik het leuker om in Kololi te zitten. Maar met een taxi voor 50 a 100 dalasi ben je daar zo.

Gereisd met vrienden in november 2017

• 8Cora25-06-2016

Mooi gelegen in rustige omgeving

Het eenvoudige hotel biedt grote kamers en ligt direct aan het strand. De medewerkers zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij. We waren van tevoren wat huiverig gezien de negatieve berichten maar die vonden wij zwaar overdreven. Het hotel is niet luxe maar de rustige ligging en de vriendelijkheid zijn moeilijk te overtreffen. Volgende keer zouden we opnieuw voor dit hotel kiezen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

• 3P. Sanders18-02-2016

Slecht hotel en slecht management

Hotel en management is ver beneden peil. Men zet overdag bewust de stroom uit en ondanks aandringen van touroperator reisleiding ging het gewoon door. Achterstallig onderhoud, kapotte tegels in vloer en trapje zwembad, nergens verlichting (peertjes) in de lampen dus douchen in het donker maar dus ook donker in trappenhal! Wie van de gasten ook aangaf dat er geen stroom was, er werd niets aan gedaan. Geen koelkastje op kamer. Personeel was redelijk vriendelijk, moe van de vele klachten van de gasten en daardoor afgevlakt en ongeïnteresseerd. Geen airco, wel aanwezig, tegen betaling! wel in onze boeking, foutje van touroperator maar geen stroom betekent dus ook geen Airco Sanitair niet werkend, reparatie (na 3 x monteur bij op de stoep ) eindconclusie : niet meer te repareren.Ontbijt sober wat stokbrood, kaas, jam en pindakaas en yoghurt, eitje op bestelling, maar buffettafel en bakjes vaak vies en drinken lauw (stroom). In het hotel waren geen koude drankjes te verkrijgen (stroom).De manager nooit aanwezig en niemand die in zijn plaats de verantwoordelijkheid overneemt. Kortom een hotel dat wanneer je nog niet geboekt hebt niet boeken! en wanneer je dat wel gedaan hebt vraag omboeking aan. Meerdere malen in Gambia geweest en bekend met de Gambiaanse hotels maar nog nooit dit meegemaakt. De locatie van het hotel is prima zo aan het strand des te triester is het dat er op deze manier met gasten wordt omgegaan en dat het ondanks de vele vele klachten de reisorganisaties het nog steeds in bovenstaande toestand aanbieden. Eèn pluspunt is te noemen : de matrassen, die waren echt goed!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 6Theresia15-02-2016

Nooit meer

Goed - grootte van de kamer en het matras. Het personeel is erg aardig maar mogen van de baas niets voor je doen. De baas betaalt hun geen eens salaris !! Slecht - 4 dagen geen warm water/douche , Kakkerlakken ter grootte van 7-10 cm die over je klamboe kruipen. Mieren die door je kamer paraderen. Een airco die ik niet aan heb gezet want dan zou ik zeker ziek worden ,zo smerig. Alles is kapot...kasten tegels deuren wc bril...enz. Ik had logies ontbijt,helaas waren er ook Polen die heel aso alles opmaakten1 Eenmaal diner gehad in het hotel...schrikbarend duur,een glas wijn zelfs duurder als in Nederland!! Er was alleen elektriciteit en wifi als touroperator langskwam. Al met al ...en echte No Go !!

Alleen gereisd in januari 2016

• 7T.Schuurman10-02-2016

gedateerd kleinschalig vriendelijk

kleinschalig hotel erg vriendelijke mensen. Het ligt direct aan zee. Hotel is wat gedateerd.Niet echt luxe maar wat je nodig hebt is er, maar daar is de prijs ook naar. Ontbijt sober. Wij waren vaak met onze gids op stap deze man/gids is echt fantastisch laat je veel zien en uiterst betrouwbaar. zelfs bij hem thuis gegeten. Aanrader.

• 4Henk van der Meijden09-02-2016

Nooit meer

Wat een trieste bedoening. Dit was de 25e keer Gambia dus we zijn wel wat gewend, hebben veel hotels gehad maar dit was echt erg. 2 jaar gesloten geweest voor renovatie...??? Geen idee wat er gedaan is. We kwamen 's avonds laat aan, het stonk verschrikkelijk in de receptie. Je moet teveel betalen voor airco die zo smerig is dat je m echt niet gebruikt. Er zit geen horrengaas voor het raam..... Er lag geen laken op het bed alleen een sprei. In de lampjes bij het bed zaten geen peertjes dus in het donker door de kamer naar het bed zoeken. Er zaten ook nog wat haren in het bad..... Ontbijt is het woord ontbijt niet waardig. Wij zijn na 1 nacht naar een ander hotel gegaan en komen hier nooit meer terug.

• 7Ronald en jolanda29-01-2016

voor africa prima

ligging perfect, zwembad klein maar schoon, direct aan een mooi strand, geen locals op het terein. verbeterpunten: zet iemand permanent achter het ontbijtbufet en avondbufet en laat die opscheppen bij de poolsemensen zodat de nederlanders ook wat hebben. Jammer dat er geen stroom tussen 10:00 en 17:30 is. wifi is er bijna nooit, wij waren er 17 dagen en hebben maar iets van 5 dagen hele zwake wifi gehad. er is geen enkel vertier. als je van rust houdt dan zit je hier goed, hou je van een beetje gezelligheid of wat ruring dan niet hier boeken.handdoekenservice is er niet ondanks dat dit wel in de beschrijving staat dus zelf badlakens mee nemen. als je schone lakens wil dan zelf je bed even afhalen en de lakens op een hoop gooien en niet vergeten er 50 dalasi op te leggen. zelfde geldt voor schone handoeken en een nieuwe wc rol. airco 6 euro per dag, kluis 5 euro per dag, blower 5 euro per dag. geld wisselen kan bij een kantoortje aan de overkant van de weg goede koers, wisselen bij hotel is zeer onvoordelig

• 6Joosten22-01-2016

Kan beter zeker geen 3 stars

Slecht management geen dessert savonds geen wisselgeld de dames moeten hun eigen geld gebruiken om gasten hun wisselgeld terug te kunnen geven

Alleen gereisd in januari 2016

• 6Maartje11-01-2016

Low budget hotel

De ligging van het hotel is super, direct aan het strand. Zwembad met ligstoelen, prima. Het management, logistieke inzicht, inkoopbeleid is ver te zoeken. Men zou van dit hotel iets heel moois kunnen maken. Bij aankomst 's avonds laat hadden we geen licht, dwz er zaten nergens lampen ingedraaid, toilet was niet te gebruiken doordat het niet was aangesloten, een 2-pers. Bed met 1 kussen, geen badhanddoeken, maar ondanks het late tijdstip werden deze gebreken wel verholpen. Personeel is bijzonder hulpvaardig, hebben alleen niet gehoord van check dubbel check. Ook bijv. Geen spiegel boven de wastafel. Het ontbijt is aan de eenvoudige kant. Het avondeten was wel goed, naarmate de week vorderden. Wij hadden ons hierop ingesteld en viel daarom best wel mee. Het is tenslotte Africa.

• 8Stam10-03-2014

Super vakantie!

Wat een heerlijke week hebben we gehad hier. Lekker rustig, direct aan het strand, super vriendelijke poolboys die alles voor je doen en ook nog als gids met je meegaan waar je maar naartoe wilt. We hebben zelfs djembe les gehad. Echt de moeite waard als je van kleinschalig en persoonlijk houdt. Voor 4 euro kun je op en neer naar het meer toeristische gedeelte om te eten. Eten was overal prima. Zeer vriendelijke mensen. Geen last gehad van ongewenste aandacht. De kamers waren ruim en schoon. Verder weinig facilitieiten, maar dat hadden we ook niet verwacht. Je kunt luxer gaan zitten maar dan zit je in meer drukte en is het personeel veel afstandelijker. Wij vomden het leuk om elke avond ergens anders te gaan eten. Via het strand kon je naar diverse gelegenheden lopen. In het donker krijg je begeleiding terug of je neemt een taxi.

Gereisd met partner in februari 2014

7 tips over Hotel Golden Beach

• roelie van der sluis, 08-01-2014

ga ook eens het binnenland in . huur een lokale gids en die laat je alles zien. en ze doen het met plezier . als je van plan bent om naar een lokale school te gaan neem potloden of schriftjes gummen of pennen mee,ze zijn er dankbaar voor.

• Iris, 15-02-2014

-Met groene taxi naar de strip: 100 dallasi (enkeltje). Voor de terugweg staan er genoeg taxi's op het pleintje. Ook afdingen tot 100 dallasi. -Met betrouwbare gids op pad: Muhammed Nbenga Tel:7205993 -Neem spullen mee om uit te delen: Sportschoenen, zeep, kleding, werkhandschoenen. Ze kunnen alles gebruiken. De taxichauffeurs, beveiliging, mensen in de compounds, iedereen is er blij mee. Laat een vis voor je grillen bij de 'rieten' strandtentjes. Vers! Ze zijn superblij als je er iets besteld.

• leny versantvoort, 11-03-2014

Mijn tip is deze accommodatie niet pakken

1 vraag over Hotel Golden Beach

• roelie van der sluis, 15-11-2013

kamerinfo

wie is er nog na de renovatie geweest b.v is er een waterkoker koffiezetapparaat glazen enzen is er een koelkastje of te huur en verdere info is welkom we gaan 1december met 4 personen heen allen 50+ word er schoongemaakt enz

Ben, 18-11-2013

Hoi Roelie Kijk even op de site daar vindt je ook een mailaderes

Waterkokers en koffiezetapparaten heb ik nog nooit gezien in de hotels lijkt me een luxe die ze daar niet kennen.

Hotel Golden Beach info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BalsportenVolleybal