Hotel Coco Ocean Resort & Spa

Hotel Coco Ocean Resort & Spa
8,3

20 tips over Hotel Coco Ocean Resort & Spa

Nick7, 28-4-2015
Boek kamer met ontbijt en betaal uw avondeten ter plaatse.
Anoniem, 24-3-2014

Excursies zijn via de touroperators erg duur en staan niet in verhouding met de gangbare prijzen in Gambia.

Wil je een prima gids en mooie excursies maken, raden we je aan contact op te nemen met Musa Ceesay (musaceesay2011@yahoo.com).

Deze gids is zeer vakkundig en wil graag zijn eigen excursie programma opzetten. Hij is dus meer dan redelijk in zijn prijzen!

Marc, 7-3-2014
Je kunt heel lekker eten in Coco Ocean, maar indien we terug zouden komen zou dit zeker in kamer met ontbijt worden. Je kunt nl overal lekker gaan eten, dikwijls aan de helft van de prijs. Een heel goede tip is het restaurant '2 Love' op de Senegambia-strip!

We hebben een aantal aanbieders voor Coco Ocean Resort & Spa voor je op een rij gezet:

J. Marcelo, 21-2-2014
Vermijd kamers in het hoofdgebouw, deze zijn lawaaierig en hebben geen uitzicht.
M Bekx, 2-1-2014
Veel excursies gemaakt met onze "prive" gids/chauffeur Bakary Ndure. Hij is een officiële gids die zelfstandig werkt, Hij weet echt heel veel, spreekt zelfs een woordje Nederlands en brengt je overal en regelt onderweg alles. Echt een aanrader,
Harrie Lindeman, 7-5-2013
Voor verdere informatie: hlindeman@hotmail.com

elspeters, 20-3-2013
Excursie met Betske en Bakary gedaan. Aanrader. Ook nog naar Fatala wildpark in Senegal geweest, gewandeld met 2 jonge leeuwen. Hele ervaring. Eten in senegambia is goed te doen, Jojo en Paradiso pizza, prima restaurants.
A. Nieuwenhuijse, 16-3-2013
Laat je een dag naar Paradiso Beach brengen voorheen Afrikaans stranddagje. Ook de vissershaven moet je gezien hebben!
Beck Frank, 20-12-2012
Als je geld wisseld ZEKER natellen ook als de biljetten zogezegd rechtstreeks van de bank komen ,natellen
serena, 22-4-2012
Kleine tip. laat alles op de rekening zetten en wisselvoor het sluiten van je kamerrekening. voor sluiten is de wisselkoers minder dan na het sluiten.