Tijdelijk €25 aanbetaling

+79

8.6FantastischScore uit 60 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

60 Reviews over Coco Ocean Resort & Spa

• 3D. Chevalier03-01-2019

Ferm overroepen - geen aanrader

Geen 5 sterren waard - kamer ok alsook netheid - geen welkom, veel fouten ( LET op uw rekening) - veel te duur voor de aangeboden service, maaltijden , drank - meeste personeel dagelijks schooien om geld - elke (Vlaamse) hotelgast had die zelfde bedenkingen. Dec/Jan 2018/9

• 6Philippe Degraeve25-11-2018

Dringend nieuwe en andere aanpak is noodzakelijk

Dit hotel heeft net een nieuwe General Manager in dienst = 6 weken Dit is absoluut nodig! Het hotel is momenteel geen 5* waardig. Ik weet dat we in Afrika zijn maar wanneer je een slordige 2850,00 euro betaald voor een verblijf van 7 nachten half pensioen, verlang je ook waarde naar je betaald bedrag. Het hotel is heel dringend aan een opfrissing nodig: - het houtwerk van de ramen van de restaurants zijn rot - het glas van de ramen worden niet gekuist en zijn smerig - de toiletten in de receptie worden niet tijdig gereinigd - het eten is a la carte, maar veel te weinig keuze bij een verblijf van een aantal dagen - op zondag is er de mogelijkheid om een buffet te eten tegen de prijs van ongeveer 20,00 euro per persoon, dit zou super zijn mocht er ook kwaliteitsvlees worden aangeboden op de BBQ , het enige vlees is dat je kan krijgen is stukjes kip en lapjes beef van de laagste kwaliteit, het koud buffet is dan wel in orde

• 10Roy08-03-2018

Geweldige ervaring! Helemaal tot rust gekomen!

Uitstekende service met zeer vriendelijk personeel. Altijd met die grote smile, geweldig! 's Ochtends à-la-carte ontbijt was heerlijk, ruime keuze ook. 's Avonds ook lekker gegeten (chateaubriand echt een aanrader!!). De kamer (wij zaten in een deluxe kamer, Bamboo Suite) is in één woord: wow! Meerdere malen per dag schone handdoeken, echt top. En voor ontspannen is het prima vertoeven op het privé strand. Zeer goede strandbedjes! Big cheers to Line, Sira & Smiley Boy Ousman :)

• 1Reen27-02-2018

Coco ocean superior room

Room was stuck up in the spa dept , was not worth the money , Housekeeping staff brilliant night turn down staff brilliant Osman waiter lovey friendly smiling he’s a good 1st class service waiter , the rest miserable, the bed I had was old we paid £1,300 each for a room which had a broken bed curtains dirty no entertainment! But for bed and breakfast not worth the price !

• 10Engelen Edith06-03-2017

Pico bello tiptop

Een zeer goede prijs kwaliteits verhouding : correcte service en zeer ruime kamers die zeer proper en comfortabel zijn ! Alles is er zeer verzorgd en netjes ! Een zeer rustig hotel op een zeer mooie plaats gelegen direct aan het strand met zeer vriendelijke bediening en zeer. Vriendelijk personeel .

• 6joke20-11-2016

Een slechte start

We boekten een taxi van Coco Ocean die ons zou komen ophalen aan de luchthaven. Na een uur wachten besloten we dan maar een locale 'taxi' te nemen. Bij aankomst in het hotel mocht de taxi niet inrijden en we werden dus verplicht via een achteraf paadje het hotel in te gaan. Veel sorry's, er was iets fout gelopen, maar daar waren we niet echt mee geholpen. Een aantal mensen hebben het gedurende ons verblijf proberen goed te maken, vooral aan Yusouffa hebben we een aantal dingen te danken die best aangenaam waren. Ook de general manager is een tof iemand.

• 9peet351728-10-2016

Luxe resort

Heerlijk luxe resort. Tijdens ons verblijf eind oktober erg rustig. Volgens het personeel aan de balie was het wel druk, maar wij zagen alle dagen niet meer dan 10 tot 20 personen aan zwembad/strand. Ontbijt is a la carte en erg goed en uitgebreid. Ook het beach restaurant ( 's avonds Thai) is een aanrader. Er werken alleen maar vriendelijke mensen in het resort. We zijn ook bij de andere resorts wezen kijken en daar is het strand een stuk minder. We hadden verder een junior suite, alles wat je nidig hebt is aanwezig: safe, kleine koelkast/minibar, tv met 10 kanalen, waterkoke, airco. M.u.v. minibar alles gratis. Gebouwen zijn wel wat ouder, maar alles is schoon en functioneert. Wat je ziet op de foto's zie je ook in het echt. Wij hebben een heerlijke week gehad. Zie ook onze uitjes bij tips.

• 7Petra vd Voort02-02-2016

Mooi hotel aan stil strand

Een prachtig hotel, met fantastisch personeel, maar voor ons iets te rustig. Er is als het donker is niets te beleven. De mensen die van absolute rust en stilte houden, komen hier goed aan hun trekken.

• 8Thuwis30-08-2015

Zeer mooi

Super hotel ,vriendelijk personeel super mooie kamer ! Zeer goed ontbijt en lekker eten .

• 9Nick728-04-2015

Top in Afrika

Super hotel naar Afrikaanse normen. Verwacht geen uitmuntendheid zoals je hebt in bepaalde resorts in Turkije of ... vriendelijk personeel. Eten super lekker.

Hotel Coco Ocean Resort & Spa info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    One Bamboo, Drive Kombo, Coastal Road, 2900