Hotel aan zeeWeer vandaag29°17°
5,4

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Coco Ocean Resort & Spa voor je op een rij gezet:

59 reviews over Hotel Coco Ocean Resort & Spa in het Nederlands

Ferm overroepen - geen aanrader

D. Chevalier,
3-1-2019

Geen 5 sterren waard - kamer ok alsook netheid - geen welkom, veel fouten ( LET op uw rekening) - veel te duur voor de aangeboden service, maaltijden , drank - meeste personeel dagelijks schooien om geld - elke (Vlaamse) hotelgast had die zelfde bedenkingen. Dec/Jan 2018/9

Gereisd met partner in december 2018

Dringend nieuwe en andere aanpak is noodzakelijk

Philippe Degraeve,
25-11-2018

Dit hotel heeft net een nieuwe General Manager in dienst = 6 weken

Dit is absoluut nodig! Het hotel is momenteel geen 5* waardig.

Ik weet dat we in Afrika zijn maar wanneer je een slordige 2850,00 euro betaald voor een verblijf van 7 nachten half pensioen, verlang je ook waarde naar je betaald bedrag. Het hotel is heel dringend aan een opfrissing nodig:

- het houtwerk van de ramen van de restaurants zijn rot

- het glas van de ramen worden niet gekuist en zijn smerig

- de toiletten in de receptie worden niet tijdig gereinigd

- het eten is a la carte, maar veel te weinig keuze bij een verblijf van een aantal dagen

- op zondag is er de mogelijkheid om een buffet te eten tegen de prijs van ongeveer 20,00 euro per persoon, dit zou super zijn mocht er ook kwaliteitsvlees worden aangeboden op de BBQ , het enige vlees is dat je kan krijgen is stukjes kip en lapjes beef van de laagste kwaliteit, het koud buffet is dan wel in orde

Gereisd met vrienden in november 2018

Uitstekende service met zeer vriendelijk personeel. Altijd met die grote smile, geweldig! 's Ochtends à-la-carte ontbijt was heerlijk, ruime keuze ook. 's Avonds ook lekker gegeten (chateaubriand echt een aanrader!!). De kamer (wij zaten in een deluxe kamer, Bamboo Suite) is in één woord: wow! Meerdere malen per dag schone handdoeken, echt top. En voor ontspannen is het prima vertoeven op het privé strand. Zeer goede strandbedjes! Big cheers to Line, Sira & Smiley Boy Ousman :)

Gereisd met partner in februari 2018

Pico bello tiptop

Engelen Edith,
6-3-2017

Een zeer goede prijs kwaliteits verhouding : correcte service en zeer ruime kamers die zeer proper en comfortabel zijn ! Alles is er zeer verzorgd en netjes ! Een zeer rustig hotel op een zeer mooie plaats gelegen direct aan het strand met zeer vriendelijke bediening en zeer. Vriendelijk personeel .

Gereisd met partner in februari 2017

Een slechte start

joke
20-11-2016

We boekten een taxi van Coco Ocean die ons zou komen ophalen aan de luchthaven. Na een uur wachten besloten we dan maar een locale 'taxi' te nemen. Bij aankomst in het hotel mocht de taxi niet inrijden en we werden dus verplicht via een achteraf paadje het hotel in te gaan. Veel sorry's, er was iets fout gelopen, maar daar waren we niet echt mee geholpen. Een aantal mensen hebben het gedurende ons verblijf proberen goed te maken, vooral aan Yusouffa hebben we een aantal dingen te danken die best aangenaam waren. Ook de general manager is een tof iemand.

Gereisd met vrienden in november 2016

Luxe resort

peet3517
28-10-2016

Heerlijk luxe resort. Tijdens ons verblijf eind oktober erg rustig. Volgens het personeel aan de balie was het wel druk, maar wij zagen alle dagen niet meer dan 10 tot 20 personen aan zwembad/strand. Ontbijt is a la carte en erg goed en uitgebreid. Ook het beach restaurant ( 's avonds Thai) is een aanrader. Er werken alleen maar vriendelijke mensen in het resort. We zijn ook bij de andere resorts wezen kijken en daar is het strand een stuk minder. We hadden verder een junior suite, alles wat je nidig hebt is aanwezig: safe, kleine koelkast/minibar, tv met 10 kanalen, waterkoke, airco. M.u.v. minibar alles gratis. Gebouwen zijn wel wat ouder, maar alles is schoon en functioneert. Wat je ziet op de foto's zie je ook in het echt. Wij hebben een heerlijke week gehad. Zie ook onze uitjes bij tips.

Gereisd met partner in oktober 2016

Mooi hotel aan stil strand

Petra vd Voort
2-2-2016

Een prachtig hotel, met fantastisch personeel, maar voor ons iets te rustig. Er is als het donker is niets te beleven. De mensen die van absolute rust en stilte houden, komen hier goed aan hun trekken.

Gereisd met partner in januari 2016

Zeer mooi

Thuwis
30-8-2015

Super hotel ,vriendelijk personeel super mooie kamer ! Zeer goed ontbijt en lekker eten .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Top in Afrika

Nick7
28-4-2015

Super hotel naar Afrikaanse normen.

Verwacht geen uitmuntendheid zoals je hebt in bepaalde resorts in Turkije of ...

vriendelijk personeel. Eten super lekker.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Een van de beste hotels van Gambia.

Vanderbruggen Marc
2-3-2014

Het hotel is naar Afrikaanse normen heel goed. Vriendelijk personeel die alles voor u doet. Een hele mooie tuin en een redelijk lekkere keuken. Het hotel ligt ook aan een van de mooiste stranden van Gambia waar nog geen erosie is. Er zijn natuurlijk ook wat minpuntjes waar wij misschien meer op letten dan iemand anders daar wij zelf uit de horeca komen. Hygiene kan bv een heel stuk beter. Vuile handdoek in toilet aan zwembad, maar we gaan zeker niet klagen. Ontbijt met bediening loopt niet altijd gesmeerd. Voor de rest hadden we het wel naar onze zin hier. Indien we terug zouden komen wordt het weer naar hier.

Gereisd met partner in februari 2014

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coco Ocean Resort & Spa in Bijilo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coco Ocean Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.