Hotel Coco Ocean Resort & Spa

Hotel aan zeeWeer vandaag32°19°
Hotel Coco Ocean Resort & Spa
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Coco Ocean Resort & Spa voor je op een rij gezet:

57 reviews over Hotel Coco Ocean Resort & Spa in het Nederlands

Uitstekende service met zeer vriendelijk personeel. Altijd met die grote smile, geweldig! 's Ochtends à-la-carte ontbijt was heerlijk, ruime keuze ook. 's Avonds ook lekker gegeten (chateaubriand echt een aanrader!!). De kamer (wij zaten in een deluxe kamer, Bamboo Suite) is in één woord: wow! Meerdere malen per dag schone handdoeken, echt top. En voor ontspannen is het prima vertoeven op het privé strand. Zeer goede strandbedjes! Big cheers to Line, Sira & Smiley Boy Ousman :)

Pico bello tiptop

Engelen Edith, 6-3-2017

Een zeer goede prijs kwaliteits verhouding : correcte service en zeer ruime kamers die zeer proper en comfortabel zijn ! Alles is er zeer verzorgd en netjes ! Een zeer rustig hotel op een zeer mooie plaats gelegen direct aan het strand met zeer vriendelijke bediening en zeer. Vriendelijk personeel .

Een slechte start

joke, 20-11-2016

We boekten een taxi van Coco Ocean die ons zou komen ophalen aan de luchthaven. Na een uur wachten besloten we dan maar een locale 'taxi' te nemen. Bij aankomst in het hotel mocht de taxi niet inrijden en we werden dus verplicht via een achteraf paadje het hotel in te gaan. Veel sorry's, er was iets fout gelopen, maar daar waren we niet echt mee geholpen. Een aantal mensen hebben het gedurende ons verblijf proberen goed te maken, vooral aan Yusouffa hebben we een aantal dingen te danken die best aangenaam waren. Ook de general manager is een tof iemand.

Luxe resort

peet3517, 28-10-2016

Heerlijk luxe resort. Tijdens ons verblijf eind oktober erg rustig. Volgens het personeel aan de balie was het wel druk, maar wij zagen alle dagen niet meer dan 10 tot 20 personen aan zwembad/strand. Ontbijt is a la carte en erg goed en uitgebreid. Ook het beach restaurant ( 's avonds Thai) is een aanrader. Er werken alleen maar vriendelijke mensen in het resort. We zijn ook bij de andere resorts wezen kijken en daar is het strand een stuk minder. We hadden verder een junior suite, alles wat je nidig hebt is aanwezig: safe, kleine koelkast/minibar, tv met 10 kanalen, waterkoke, airco. M.u.v. minibar alles gratis. Gebouwen zijn wel wat ouder, maar alles is schoon en functioneert. Wat je ziet op de foto's zie je ook in het echt. Wij hebben een heerlijke week gehad. Zie ook onze uitjes bij tips.

Mooi hotel aan stil strand

Petra vd Voort, 2-2-2016

Een prachtig hotel, met fantastisch personeel, maar voor ons iets te rustig. Er is als het donker is niets te beleven. De mensen die van absolute rust en stilte houden, komen hier goed aan hun trekken.

Zeer mooi

Thuwis, 30-8-2015

Super hotel ,vriendelijk personeel super mooie kamer ! Zeer goed ontbijt en lekker eten .

Top in Afrika

Nick7, 28-4-2015

Super hotel naar Afrikaanse normen.

Verwacht geen uitmuntendheid zoals je hebt in bepaalde resorts in Turkije of ...

vriendelijk personeel. Eten super lekker.

Een van de beste hotels van Gambia.

Vanderbruggen Marc, 2-3-2014

Het hotel is naar Afrikaanse normen heel goed. Vriendelijk personeel die alles voor u doet. Een hele mooie tuin en een redelijk lekkere keuken. Het hotel ligt ook aan een van de mooiste stranden van Gambia waar nog geen erosie is. Er zijn natuurlijk ook wat minpuntjes waar wij misschien meer op letten dan iemand anders daar wij zelf uit de horeca komen. Hygiene kan bv een heel stuk beter. Vuile handdoek in toilet aan zwembad, maar we gaan zeker niet klagen. Ontbijt met bediening loopt niet altijd gesmeerd. Voor de rest hadden we het wel naar onze zin hier. Indien we terug zouden komen wordt het weer naar hier.

Ideaal voor een break

J. Marcelo, 21-2-2014

Wij logeerden hier in februari. Het hotel maakt een zeer verzorgde indruk. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, maar soms iets minder efficiënt. Het ontbijt is uitstekend met een uitgebreide keuze. Het diner is goed, maar eerder duur, vergeleken met wat je betaalt voor het lekkere eten in Kasumai (naast het hotel) of in Kololi (bv. Green Mamba). Wij boekten bij touroperator en kregen eerst een kamer in het hoofdgebouw, boven de receptie, 16, die vrij lawaaierig was en een lelijk uitzicht bood. We hoorden dan van de dame van guest relations, dat touroperator enkel deze kamers aanbiedt. Zij was zo vriendelijk ons na 2 dagen een andere en veel betere kamer te bezorgen, nr. 61. Je kan dus beter rechtstreeks boeken. Voor excursies is het beter een taxi te nemen, deze hebben een standplaats over de uitgang van het hotel. Veel goedkoper en typischer dan de georganiseerde massa-excursies van de touroperator

Geweldige vakantie

M Bekx, 2-1-2014

Geweldige vakantie gehad, mooi hotel super vriendelijk personeel, Mooi strand en goede ligstoelen met schaduwmogelijkheden, Eten restaurant is goed maar prijzig in verhouding met restaurants in Senegambia op ong 5 minuten rijden met een taxi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coco Ocean Resort & Spa in Bijilo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coco Ocean Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Coco Ocean Resort & Spa scoort een 8.28 uit 10 op basis van 58 reviews.