Hotel Coco Ocean Resort & Spa

Hotel Coco Ocean Resort & Spastersterstersterster

5Matig

Gambia, Gambia, Bijilo

5Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Coco Ocean Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

60 reviews over Hotel Coco Ocean Resort & Spa

• 2019
    3D. Chevalier03-01-2019

Ferm overroepen - geen aanrader

Geen 5 sterren waard - kamer ok alsook netheid - geen welkom, veel fouten ( LET op uw rekening) - veel te duur voor de aangeboden service, maaltijden , drank - meeste personeel dagelijks schooien om geld - elke (Vlaamse) hotelgast had die zelfde bedenkingen. Dec/Jan 2018/9

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    6Philippe Degraeve25-11-2018

Dringend nieuwe en andere aanpak is noodzakelijk

Dit hotel heeft net een nieuwe General Manager in dienst = 6 weken Dit is absoluut nodig! Het hotel is momenteel geen 5* waardig. Ik weet dat we in Afrika zijn maar wanneer je een slordige 2850,00 euro betaald voor een verblijf van 7 nachten half pensioen, verlang je ook waarde naar je betaald bedrag. Het hotel is heel dringend aan een opfrissing nodig: - het houtwerk van de ramen van de restaurants zijn rot - het glas van de ramen worden niet gekuist en zijn smerig - de toiletten in de receptie worden niet tijdig gereinigd - het eten is a la carte, maar veel te weinig keuze bij een verblijf van een aantal dagen - op zondag is er de mogelijkheid om een buffet te eten tegen de prijs van ongeveer 20,00 euro per persoon, dit zou super zijn mocht er ook kwaliteitsvlees worden aangeboden op de BBQ , het enige vlees is dat je kan krijgen is stukjes kip en lapjes beef van de laagste kwaliteit, het koud buffet is dan wel in orde

Gereisd met vrienden in november 2018

• 10Roy08-03-2018

Geweldige ervaring! Helemaal tot rust gekomen!

Uitstekende service met zeer vriendelijk personeel. Altijd met die grote smile, geweldig! 's Ochtends à-la-carte ontbijt was heerlijk, ruime keuze ook. 's Avonds ook lekker gegeten (chateaubriand echt een aanrader!!). De kamer (wij zaten in een deluxe kamer, Bamboo Suite) is in één woord: wow! Meerdere malen per dag schone handdoeken, echt top. En voor ontspannen is het prima vertoeven op het privé strand. Zeer goede strandbedjes! Big cheers to Line, Sira & Smiley Boy Ousman :)

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

10Engelen Edith06-03-2017

Pico bello tiptop

Een zeer goede prijs kwaliteits verhouding : correcte service en zeer ruime kamers die zeer proper en comfortabel zijn ! Alles is er zeer verzorgd en netjes ! Een zeer rustig hotel op een zeer mooie plaats gelegen direct aan het strand met zeer vriendelijke bediening en zeer. Vriendelijk personeel .

Gereisd met partner in februari 2017

• 6joke20-11-2016

Een slechte start

We boekten een taxi van Coco Ocean die ons zou komen ophalen aan de luchthaven. Na een uur wachten besloten we dan maar een locale 'taxi' te nemen. Bij aankomst in het hotel mocht de taxi niet inrijden en we werden dus verplicht via een achteraf paadje het hotel in te gaan. Veel sorry's, er was iets fout gelopen, maar daar waren we niet echt mee geholpen. Een aantal mensen hebben het gedurende ons verblijf proberen goed te maken, vooral aan Yusouffa hebben we een aantal dingen te danken die best aangenaam waren. Ook de general manager is een tof iemand.

Gereisd met vrienden in november 2016

• 9peet351728-10-2016

Luxe resort

Heerlijk luxe resort. Tijdens ons verblijf eind oktober erg rustig. Volgens het personeel aan de balie was het wel druk, maar wij zagen alle dagen niet meer dan 10 tot 20 personen aan zwembad/strand. Ontbijt is a la carte en erg goed en uitgebreid. Ook het beach restaurant ( 's avonds Thai) is een aanrader. Er werken alleen maar vriendelijke mensen in het resort. We zijn ook bij de andere resorts wezen kijken en daar is het strand een stuk minder. We hadden verder een junior suite, alles wat je nidig hebt is aanwezig: safe, kleine koelkast/minibar, tv met 10 kanalen, waterkoke, airco. M.u.v. minibar alles gratis. Gebouwen zijn wel wat ouder, maar alles is schoon en functioneert. Wat je ziet op de foto's zie je ook in het echt. Wij hebben een heerlijke week gehad. Zie ook onze uitjes bij tips.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 7Petra vd Voort02-02-2016

Mooi hotel aan stil strand

Een prachtig hotel, met fantastisch personeel, maar voor ons iets te rustig. Er is als het donker is niets te beleven. De mensen die van absolute rust en stilte houden, komen hier goed aan hun trekken.

Gereisd met partner in januari 2016

• 8Thuwis30-08-2015

Zeer mooi

Super hotel ,vriendelijk personeel super mooie kamer ! Zeer goed ontbijt en lekker eten .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Nick728-04-2015

Top in Afrika

Super hotel naar Afrikaanse normen. Verwacht geen uitmuntendheid zoals je hebt in bepaalde resorts in Turkije of ... vriendelijk personeel. Eten super lekker.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

• 8Vanderbruggen Marc02-03-2014

Een van de beste hotels van Gambia.

Het hotel is naar Afrikaanse normen heel goed. Vriendelijk personeel die alles voor u doet. Een hele mooie tuin en een redelijk lekkere keuken. Het hotel ligt ook aan een van de mooiste stranden van Gambia waar nog geen erosie is. Er zijn natuurlijk ook wat minpuntjes waar wij misschien meer op letten dan iemand anders daar wij zelf uit de horeca komen. Hygiene kan bv een heel stuk beter. Vuile handdoek in toilet aan zwembad, maar we gaan zeker niet klagen. Ontbijt met bediening loopt niet altijd gesmeerd. Voor de rest hadden we het wel naar onze zin hier. Indien we terug zouden komen wordt het weer naar hier.

Gereisd met partner in februari 2014

20 tips over Hotel Coco Ocean Resort & Spa

• Marc, 07-03-2014

Je kunt heel lekker eten in Coco Ocean, maar indien we terug zouden komen zou dit zeker in kamer met ontbijt worden. Je kunt nl overal lekker gaan eten, dikwijls aan de helft van de prijs. Een heel goede tip is het restaurant '2 Love' op de Senegambia-strip!

• William, 14-03-2012

Zorg dat u geen kamer krijgt in het hoofdgebouw deze hebben last van de geluiden in alle vroegte van de receptie en zijn bijzonder klein. Vraag om een suite op het resort zelf deze zijn fantastisch.

• J. Marcelo, 21-02-2014

Vermijd kamers in het hoofdgebouw, deze zijn lawaaierig en hebben geen uitzicht.

18 vragen over Hotel Coco Ocean Resort & Spa

• euphemia, 26-11-2015

kapper

is er een kapsalon in dit resort ?

• hendriksdiny, 04-02-2014

Balkon of terras

Heb je een balkon of terras bij je kamer?

Ben, 05-02-2014

Kijk even op de site van dit hotel of stuur een mail

• Martijn, 28-01-2014

Credit card

Wie kan me vertellen of je bij coco met master card kan afrekenen?

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats