Aparthotel Baobab Holiday Resort

Aparthotel Baobab Holiday Resort
7,9

33 tips over Aparthotel Baobab Holiday Resort

Hans, 16-1-2016
Alfa Romeo en Jimmy hebben alle tours voor ons (4 personen) verzorgd en wij hebben echt een supertijd gehad daar ( ook de prijzen zijn goed )
Lisa, 30-8-2015
Het beste is om met een eigen 'guide' op pad te gaan. Vraag naar Simon. In de receptie kennen ze hem ook. Simon doet echt zijn best om je vakantie de beste te maken! Laat je veel lokale plekken zien zodat je het 'echte gambia' ook te zien krijgt!
Anne, 6-5-2015
1. Reizen per lokale bush taxi (witte busjes) is goed bevallen en nog goedkoper dan geel-groene taxi's + een local experience. 2. Steun lokale middenstand -> ga lunchen bij Sharif! 2e rechts na Senegambiastrip, zie krijtbord. Niet snel klaar, maar erg gemoedelijk en minder toeristische massa. 3. Sommige apen in het apenpark hebben syfilis dus beter geen pinda's voeren. 4. Ga bij hotelbedjes liggen op het strand, dan wordt je minder 'gehasseld'. Zeggen dat je uit Luxemburg komt helpt ook ;)

We hebben een aantal aanbieders voor Baobab Holiday Resort voor je op een rij gezet:

barbara , 7-2-2015
dicht bij het strand daar zijn ligbedden gratis wel consumptie ik zou wel een handdoek mee nemen,goed te doen voor jonge vrouw alleen niet opdringerig,veel Nederlanders,
John Vermaas, 10-11-2014
Richting Kololi ( na ongeveer 1.5 km ) bij de Coca Calo container rechts de verharde weg opgaan en na 2 km een lokale markt. Niets geen toeristen en niemand die jouw iets wil verkopen.
Marion, 16-3-2014
Vlakbij ligt Senegambia met veel restaurants waar je lekker kunt eten. Voor het hotel is een taxi standplaats waar je tegen betaling van 100 dalasi (2 euro) een taxi neemt naar Senegambia. Ook kun je in Senegambia tegen een betere koers (dan in het hotel) je euro's omwisselen voor dalasi. Er liggen verschillende geldwisselkantoren. Ook ligt monkeypark op een kleine afstand van het hotel en dit park is het waard om te bezichtigen. Ook mooi is Tanji, Sanyang ( met rainbow beach, jungle beach)

els, 19-2-2014

wij hebben bij een paar heerlijke restaurants gegeten ,

met stip op nr. 1: 2 rays Gourmet (1e restaurant links op "the strip") dit restaurant heeft misschien niet de gezelligste uitstraling maar wel heerlijke verse vis en steaks voor hele scherpe prijzen, met fijne pluspunten zoals (schoon) visbestek, een bakje water met citroen op het einde om je handen te wassen, gratis stokbrood met boter als je gaat zitten en hele aardige bediening.

zonbog, 19-2-2014

Het hotel ligt niet aan het strand, maar er is een samenwerking met restaurantjes die vlakbij wel direct aan het strand liggen. Is prima te doen.

Vlak voor het hotel ligt het Monkey Parc om lekker te wandelen. Daar zijn veel apen en vogels te spotten. Is leuk om in te wandelen. Formele ingang ligt enkele kilometers verder.

Zoek een lokale gids. Is veel goedkoper dan reisorganisatie. Naam? Abdu Cheesay. Is betrouwbaar en maakt prachtige tochten.

Il *** xx, 15-2-2014
Let op, als je uit het hotel loopt kan je worden aangesproken door mensen die zeggen in het hotel te werken en die je graag hun leefomgeving en/of familie willen laten zien. Als je hierop ingaat, willen ze vaak later geld van je. Het is dan heel moeilijk om er vanaf te komen. Ze wordt dan een beetje in het nauw gedreven.
Maria, 9-2-2014
Goeie taxi met chauffeur nodig?? Bel dan naar Alasana trawally 00220---7776948. Hij staat met taxi bij baobab resort..