GambiaGambiaBijiloAparthotels BijiloAparthotel Baobab Holiday Resort

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

115 Reviews over Baobab Holiday Resort

• 5Florisjan24-01-2020

Fijn vakantieland maar toch nooit meer!

Het Boabab Holiday Resort is een kleinschalig complex dat deze maand is uitgebreid met een extra gebouw met ca 20 kamers. Wat bezoekers zich moeten realiseren is dat het resort heel dicht gelegen is aan een van de weinige geasfalteerde wegen in (westelijk) Gambia en dat de wegen verder onbestraat zijn. Maar voor een land in ontwikkeling qua toerisme vertel ik natuurlijk niets nieuws. Het complex heeft vele gasten die geregeld terugkomen en dat kan ik mij goed voorstellen want alle personeel van zwembad tot keuken is uitermate vriendelijk en behulpzaam en meelevend. Waarom vermeld ik dat laatste zult u zich afvragen? Mijn boodschap is de volgende: als je als reiziger naar Gambia lijdt aan astma dan raad ik dit ten zeerste af (tenzij je een resort kiest dat aan het strand ligt), maar zelfs dan loop je tegen het probleem aan van heel veel stof in combinatie met de uitlaatgassen van zeer oude -in Europa afgekeurde - auto’s.

• 8Agnes07-11-2019

fantastische relaxte vakantie bestemming!

Wij zaten in het Baobab resort in Gambia. Een kleinschalig gezellig en voordelig resort . Wanneer je direct aan het strand wil zitten en niet 400 m wil lopen zijn er prachtige resorts , Balafond vonden wij het mooiste resort. Neem GEEN dollars mee! Men wisselt geen dollars met oude serienummers! Euro’s zijn prima te wisselen! Pinnen is lastig .

• 8Marion van der Velde-de Haan16-04-2019

Fantastisch voor een weekje weg uit Nederlaomndere

Heel fijn hotel. Lieve mensen. Kamer best basic. Ontbijt goed verzorgd naar niet veel variatie, omelet aan te raden.

• 9Wietze Meetsma28-02-2019

Fijn, gezellig, schoon hotel voor een fijne prijs.

Prima hotel, 2 sterren zijn te weinig. Kamers leken ook gerenoveerd, flatscreen tv's, goeie airco etc. Eigenlijk alles wat je wil. Schoon, vriendelijk personeel, fijn zwembad. Prijs / kwaliteit verhouding meer dan je zou verwachten. 9/10.

• 8Bloem03-02-2019

Heerlijke bestemming

Super leuk hotelletje, veel nederlanders en net geronoveerd. Heel tevreden over het apparement en de gastvrijheid. Op loopafstand van het strand en dorpje ook in de buurt. Super vakantie gehad op een prachtige plek

• 8Dirk15-01-2019

Doen we volgend jaar nog eens .

Veilig , vrolijk en symphatiek hotem.

• 8Hendriks28-08-2018

Gambia ons tweede thuis

Fijne lokale rustige ligging. Op loopafstand van de strip. Oversteken en je bent aan het strand. Lokale bus stopt vlakbij, dus je kan alle kanten op.

• 7peter21-02-2018

Een ervaring rijker. en tevreden.

Het is een gemoedelijk resort waar je gemakkelijk contact krijgt met medetoeristen omdat het klein is In onze reisperiode waren het meeste Hollands. Het ontbijt is echt aan de karige kant en verveeld al snel. De kamers zijn voor daar de begrippen best zuiver en netjes elke dag weer schoongemaakt. Wij gingen elke dag naar het strandpark Sunbird dat op 5 minuten is. Daar kun je ook goed eten en drinken tegen redelijke prijs. Op de avond met de taxi naar de Strip waar je echt lekker kunt eten van Grieks of Chinees tot fricandelspeciaal ik vind wel dat je de zaken moet hebben waar het druk is. Verders moeten wij niet zeuren als je ziet waar het daar die mensen mee moeten doen.

• 7Cees04-12-2017

Goed ressort, maar toch?

Dit ressort is eenvoudig maar wel goed. Ontbijt is goed,maar wordt op den duur wel een erg ééntonig. Kamers zijn goed en ook de bedden. Echter wat tegenviel is dat het ressort op een bordeel gaat lijken. Oude mannetjes nemen jonge vrouwen mee en andersom ook oude vrouwen met jonge mannen. Ook een komen en gaan van homo's. Wat ook tegenviel was dat het personeel om rijst voor thuis vroeg. Vaak wordt het plastic afval achter het ressort verbrand wat ontzettend stinkt en de slaapkamers binnendringt. Wat irritant wordt is dat je op het terrein van het ressort al lastig wordt gevallen door bv aanbieders van te dure taxi's. Nooit doen. Neem een groene of gele.

• 6anoniem20-04-2017

basic hotel

basic hotel voor een lage prijs. Elektriciteit in Gambia valt meerdere keren per dag uit. Douchekraan stond onder stroom van camerasysteem waardoor je een schok deed, gemeld aan de receptie werd echter niets mee gedaan.

Aparthotel Baobab Holiday Resort info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met