Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag32°24°
Aparthotel Baobab Holiday Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Baobab Holiday Resort voor je op een rij gezet:

111 reviews over Aparthotel Baobab Holiday Resort in het Nederlands

Fantastisch voor een weekje weg uit Nederlaomndere

Marion van der Velde-de Haan
16-4-2019

Heel fijn hotel. Lieve mensen. Kamer best basic. Ontbijt goed verzorgd naar niet veel variatie, omelet aan te raden.

Gereisd Met partner in maart 2019

Fijn, gezellig, schoon hotel voor een fijne prijs.

Wietze Meetsma
28-2-2019

Prima hotel, 2 sterren zijn te weinig. Kamers leken ook gerenoveerd, flatscreen tv's, goeie airco etc. Eigenlijk alles wat je wil. Schoon, vriendelijk personeel, fijn zwembad. Prijs / kwaliteit verhouding meer dan je zou verwachten. 9/10.

Gereisd Met vrienden in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijke bestemming

Bloem
3-2-2019

Super leuk hotelletje, veel nederlanders en net geronoveerd. Heel tevreden over het apparement en de gastvrijheid. Op loopafstand van het strand en dorpje ook in de buurt. Super vakantie gehad op een prachtige plek

Gereisd Met partner in januari 2017

Stip Reizen

Doen we volgend jaar nog eens .

Dirk
15-1-2019

Veilig , vrolijk en symphatiek hotem.

Gereisd Alleenreizend in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Gambia ons tweede thuis

Hendriks
28-8-2018

Fijne lokale rustige ligging. Op loopafstand van de strip. Oversteken en je bent aan het strand. Lokale bus stopt vlakbij, dus je kan alle kanten op.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Een ervaring rijker. en tevreden.

peter
21-2-2018

Het is een gemoedelijk resort waar je gemakkelijk contact krijgt met medetoeristen omdat het klein is In onze reisperiode waren het meeste Hollands. Het ontbijt is echt aan de karige kant en verveeld al snel. De kamers zijn voor daar de begrippen best zuiver en netjes elke dag weer schoongemaakt. Wij gingen elke dag naar het strandpark Sunbird dat op 5 minuten is. Daar kun je ook goed eten en drinken tegen redelijke prijs. Op de avond met de taxi naar de Strip waar je echt lekker kunt eten van Grieks of Chinees tot fricandelspeciaal ik vind wel dat je de zaken moet hebben waar het druk is. Verders moeten wij niet zeuren als je ziet waar het daar die mensen mee moeten doen.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed ressort, maar toch?

Cees
4-12-2017

Dit ressort is eenvoudig maar wel goed. Ontbijt is goed,maar wordt op den duur wel een erg ééntonig. Kamers zijn goed en ook de bedden. Echter wat tegenviel is dat het ressort op een bordeel gaat lijken. Oude mannetjes nemen jonge vrouwen mee en andersom ook oude vrouwen met jonge mannen. Ook een komen en gaan van homo's. Wat ook tegenviel was dat het personeel om rijst voor thuis vroeg. Vaak wordt het plastic afval achter het ressort verbrand wat ontzettend stinkt en de slaapkamers binnendringt. Wat irritant wordt is dat je op het terrein van het ressort al lastig wordt gevallen door bv aanbieders van te dure taxi's. Nooit doen. Neem een groene of gele.

Gereisd Met partner in november 2017

basic hotel

anoniem
20-4-2017

basic hotel voor een lage prijs. Elektriciteit in Gambia valt meerdere keren per dag uit. Douchekraan stond onder stroom van camerasysteem waardoor je een schok deed, gemeld aan de receptie werd echter niets mee gedaan.

Gereisd Met partner in april 2017

Gezellig Hotel met afrikaanse sfeer

Carreen Oosterom
19-4-2017

Altijd vrolijk, klantvriendelijk personeel. Mooi zwembad, leuk strandje op 10 minuten loopafstand waar je goed een hapje kan eten.

Gereisd Met partner in januari 2016

Baobab the place to be

Annette en Michaël
14-4-2017

Prima kleinschalig hotel, goede service en heel aardige mensen. Staan steeds voor je klaar. Wij komen al 10 jaar in Gambia en de laatste 6 jaar in dit hotel. Willen geen ander meer. Vind het alleen jammer van de review over de reservering van de bedjes. Er zijn nogal wat nieuwe bedjes bij gekomen!! En als zij last hebben dat wij bedjes reserveren, moeten ze dit niet gaan overdrijven en was beter geweest om ons daar op aan te spreken dan hadden wij het kunnen uit leggen!! Als je geweten had waarom wij dit deden, had je dit zeker niet zo geschreven!! En dan achter onze rug naar de receptie gaan?? Het is altijd nog beter, dan drank kopen in het dorp en stiekem op je kamer op te drinken!! of een glas wijn/bier achter je boek verstoppen!

Gereisd Met vrienden in februari 2017

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Baobab Holiday Resort in Bijilo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Baobab Holiday Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.