Bijilo

Reviews over Bijilo

Bjilo Baobab Hotel

Ilona Stevelmans
    6-5-2017

Bjilo is een rustige plek in Gambia maar met een taxi ben je in 5 minuutjes op de strip waar alle restaurantjes zijn. In de omgeving van baobab hotel vind je kleine supermarktje's. De straat oversteken en je loopt naar t strand. Het hotel is kleinschalig en eenvoudig maar prima prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd Met vrienden in februari 2017

alles is fantastisch,pluk de dag en nacht tezamen

Philippe janssens
    24-6-2016

dat de mensen die daar werken ocharme 25 euro's per maand verdienen! ik mag dat zeggen want ik ik was een ondergonds mijnwerker met Scoliose én kappotte rug, dit allemaal om jullie warmte te geven, al eens daaraan gedacht en dat doen die mensen daar ook zenne! kriteik spiuen is laf, wist je dat? tracht eens 1 dag in hun plaats te zijn? allé, wie van jullie durft nu? Niemand, allé, zal ik het doen, gratis en voor niks, beloofd maar wees eens mild aub,

Gereisd Alleenreizend in mei 2016

Bijlo is leuk en erg rustig

christel
    1-5-2016

Als je niet de ergste drukte wilt is Bijlo een aanrader Je bent met een taxi zo in de drukte Ook te voet is het goed te lopen naar de strip. Strand tegenover Baobab hotel is wel gevaarlijk, er is een sterke onderstroom. Mijn man, een goede zwemmer, kwam toch bijna niet terug. Lifeguard is er pas rond 11.00 uur Diezelfde dag is er ook en jongen van 14 verdronken. een local. Dus dit is oppassen

Gereisd Met partner in januari 2016

Leuk voor een korte vakantie

leonie
    5-1-2016

Bijilo (spreek uit bidjieloo) is een klein plaatsje met een straat waar restaurants en winkeltjes zitten. Het is een goede uitvalbasis voor diverse excursies. Het strand is super mooi een heel rustig. Gambianen gaan zelf niet naar het strand, let met kinderen goed op de sterke stroming in zee. Het plaatsje is verder stoffig en rommelig maar zo is elke plaats in Gambia. De mensen zijn vriendelijk naar toeristen toe en maak ze duidelijk dat je niks wil en doe dit met een glimlach dan heb je verder nergens last van!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2016

fantastisch

pipo
    3-1-2016

Het strand bij het hotel word prima verzorgd door het personeel Maar in het weekend komt de jeugd naar het strand geen probleem maar na het feest word er niet opgeruimd en hierdoor word het strand erg vuil hier moet veel strenger tegen worden opgetreden.

Gereisd Met partner in december 2015
Bijilo scoort een 7,9 uit 10, op basis van 135 reviews