Géén boekingskosten
GambiaGambiaBanjulBed & Breakfasts BanjulBed & Breakfast The Gambia Adventure

Bed & Breakfast The Gambia Adventure

GambiaGambiaBanjul

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast The Gambia Adventure voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 8 reviews

Meer bed & breakfast info

8 Reviews over The Gambia Adventure

• 8Ingrid nobel15-03-2017

Mooi en Geweldig vriendelijke mensen Geweldig

Alles was goed de natuur en gastvrijheid

• 10Laura Bus28-03-2016

Paradijs onder de afrikaanse zon

Gambia adventure bij Betsy en Ismaila in Farato is een droom vakantie. We werden opgehaald in open jeep. 's ochtends word je gewekt door de talrijke exotische vogels. Betsy verzorgt een heerlijk ontbijt, onder de boom. Je bent direkt aan het onthaasten daar. De omgeving is heel veelzijdig de natuur, monkey parc, snake farm, lamin lodge met bootje naar de katoen boom door de mangrove een adembenemend sprookje. Bezoek ook de vismarkt. Zelfs als je niet van vis houdt is het een belevenis! En niet te vergeten de zee met heerlijke branding. 's avonds weer genieten van een overheerlijke maaltijd. Wat wil je nog meer. Betsy en Ismaila zijn lieverds alsof je ze al jaren kent. Onze dochter was dikke maatjes met Toebab de liefste hond van Gambia. De zon maakt alles helemaal compleet. Wij komen zeker terug!!

• 9PenD29-02-2016

Geweldige vakantie

We hebben een geweldige tijd bij Betsy en Ismaila gehad.

Het huisje is van alle basisgemakken voorzien en wordt dagelijks schoongemaakt. In slaap vallen bij het geluid van de krekels en wakker worden als de vogels fluiten. Genieten van de rust in de mooie tuin. Het ontbijt is prima verzorgd. Heerlijk onder de mangoboom. Ook het Afrikaanse diner smaakt heerlijk.

Betsy is een prima gids die je veel van Gambia weet en kan laten zien. Mooi zijn de ontmoetingen met de Gambianen, gastvrij en hartelijk.

Betsy wil je overal wel heen brengen maar het is ook een leuke ervaring om met het openbaar vervoer te reizen.

Een aanrader...

• 9Anja Schellekens21-12-2015

Topper!

Wil je Gambia beleven, proeven, voelen, ruiken, dus gewoonweg ervaren, dan ben je hier op de juiste plek. Betsy legde ons in de watten en aan Ismaila haar man hebben we al onze ongezouten vragen gesteld. Zodra we wakker waren hadden we al een kop koffie in onze hand. Heerlijk uitgebreid ontbijt vers brood vers grapefruitsap van eigen grapefruits, gebakken omelet je zegt het maar, allemaal onder de prachtige mangotree. Ook het echte Afrikaanse eten tijdens het diner smaakte verrukkelijk op de mooie veranda. Wilden we een dagje relaxen stonden de luie stoelen al voor ons klaar en hing de hangmat al in de tuin. Wilden we een dagje naar het strand bracht Betsy ons erheen. Of als we een trip wilde maken konden we precies vertellen wat we wilde en werd het programma aangepast aan onze wensen. Heel bijzonder vonden wij de enthousiaste snoetjes van de kindjes die ons al zwaaiend toeriepen "Toubab!" Schooltje, ziekenhuis, zonsopkomst-boottrip, rijstvelden, natuurpark, lokale markt, ongerept strand, alles kan. Betsy's slogan: "No problems in the Gambia" gaat hier écht op. Onze slogan: "This is the Gambia!"

• 9Veerle20-11-2015

Super vakantie

Net terug van een weekje Gambia.

Betsy is een pittige tante die heel goed haar mannetje staat en die duidelijk thuis is in Gambia. Ismaila is een symphatieke man die heel graag vertelt over zijn land. Alsof je bij familie op vakantie bent...

Kamers zijn in orde. Elke dag wordt er gepoetst en krijg je propere handdoeken. De tuin is mooi, het is zalig om te ontbijten onder de mangoboom. Ook zitten er veel kleurrijke vogeltjes en vlinders.

Betsy neemt je overal mee naartoe. Je kan zelf trips vragen of Betsy stelt er voor. Natuur, cultuur, marktjes, een schooltje... Alles kan. Betsy laat je met veel plezier kennismaken met het land en zijn bevolking. Als je wilt, trek je er natuurlijk zelf op uit. Je kan dan de auto gebruiken en betaalt daar enkel de benzine voor.

Speciale wensen : Betsy zorgt ervoor. Ik was jarig en werd getrakteerd op een heus feestje met een muziekbandje en dansers. Ook de champagne stond koud en de taart was geregeld.

Voor herhaling vatbaar

• 9Ellen Scheppink15-04-2015

Heerlijk verblijf in Gambia!

Wil je buiten de toeristenzone in Gambia verblijven (en dat is sowieso een aanrader), boek dan dit Bed & Breakfast bij Betsy & Ismaila. Zij hebben een prachtig verzorgd huis en B&B bij de lokale bevolking. Je hebt veel privacy doordat het B&B omheind is. Betsy is op en top gastvrij, staat altijd voor je klaar en verwent je tot in de tenen. Ze chauffeurt je waarheen je maar wilt en heeft zelf ook tips voor excursies. Wij mochten de auto meenemen tegen benzineprijs, superdeal. In 2012 zijn we ook in Gambia geweest, in de zogenaamde Strip, toeristenzone. Maar dat is niet het echte Gambia. Wil je Gambia zien en toch binnen 15 minuten bij de toeristenzone zijn, boek dan bij Betsy. Het zijn schatten van mensen en je wordt in de watten gelegd. Topverzorging.

• 10Theo11-12-2013

Oase van rust, super thuisbasis in Gambia

Een oase van rust, gelegen in de nabijheid van het vliegveld. Ben je de eerste schok van de aankomsthal te boven, dan staat Betsy al vriendelijk zwaaiend op je te wachten.

De B&B is ruim, zeer netjes onderhouden en het gehele terrein is ommuurd, zodat je je niet bekeken voelt.

In huis zijn twee kamers met ieder een eigen badkamer en toilet. Op het terrein staat ook het ronde huisje: een appartement met eigen badkamer en toilet.

Alle kamers zijn voorzien van tweepersoons bed, klamboe, ventilator en stromend water. Iedere ochtend wordt er grondig schoongemaakt en worden handdoeken verschoond.

Het ontbijt is werkelijk geweldig, zeker onder de boom. Heerlijk in de schaduw genietend van een versgebakken omelet!

Niets is te gek. Ook diner is een aanrader en daarnaast is alles wat je wenst verkrijgbaar!

Verder heb je geen taxi nodig: Betsy brengt je daar waar je wilt zijn en laat je kennismaken met de lokale bevolking.

Een absolute aanrader! Betsy is het best te bereiken per sms.

• 10Rachelle Erkens27-11-2012

Heerlijk plekje in Gambia!

Nu voor de derde keer bij Betsy & Ismaila geweest, je komt gelijk 'thuis' bij een familie. Elke dag word er heerlijk gekookt, elke kamer heeft een eigen badkamer en ondertussen kunnen ze alle highlights van Gambia laten zien. Openbaar vervoer is erg makkelijk in Gambia, dus ook vanuit deze accomodatie kun je je makkelijk verplaatsen. Een aanrader voor iedereen!

Bed & Breakfast The Gambia Adventure info

Het complex