Hotel Palm Grove

• Animatie

19 reviews over Hotel Palm Grove

• 8van herck F30-12-2008

degelijk goed hotel

na 7 x in de palm grove geweest te zijn hebben wij er vrienden en vrienden gemaakt wij hadden half bord en buiten net naast het hotel kocht ik mijn drinken coca sprite fanta alles aan 15 del een blikje koste 20 del zo hadden wij ook onze smeerkaas poederso oplosbarekoffie en dergelijk bij ook een kleine waterkoker bij panama joe ben ik niet meer geweest daar hij tapwaterverkocht voor drinkwater ik ging het meest bij bachus 30 del voor een biertje en 25 del voor een friesdrank een brooedje naast het hotel koste 5 del het was een half stokbrood om geld te wisselen ging ik net buiten het hotel kreeg er veel meer dan binnen snorgens na het ontbijt ging ik naakt zwemmen in de zee er was daar toch niemand en het was heerlijk een ijstkastje regelde we met de kamermeid een dikke fooi maar dan de helft wan de huur en zo was iedereen tevreden nu gaan we met een maand uitstel ergens in de buurd van kotu beach eop het einde van januari en gaan proberen wat vrienden op te zoeken .tot kijk

Gereisd met partner in december 2007

• 0Berry en Jaap05-08-2008

Nooit meer maar niet omdat wij niet willen!

Wij zijn afgelopen najaar in dit hotel geweest en hebben een grandiose vakantie gehad. We hebben ook nog steeds contacten met Gambia. Het hotel is van een buitenlander, die nooit aanwezig was, en hij heeft het afgelopen voorjaar gesloten en te koop gezet. Al het personeel staat op straat. Gambia is niet zoals Nederland. Geen voorzieningen maar bovenal geen werk! Jammer dat dit stukje opbouw in dit land al weer afgebroken is.

Gereisd met familie in november 2006

• 6Ilona Ulrich22-04-2008

Voor Gambiaanse begrippen zaten we in een goed hotel. Verwacht nu geen Spanje accommodatie, maar ik denk dat men ook niet te veel moet verwachten. Buiten de toeristische gebieden is het een nog armer land. De mensen waren wel erg vriendelijk, maar erg op de blanke mensen gekeerd. De gambianen denken dat de blanken wandelende pin-automaten zijn.

Gereisd met familie in juni 2007

• 8Paul en Monique Tap19-02-2008

Fantastische vakantie: goed hotel, beetje gedateerd, zeezichtsuite bijna aan zwembad en daarachter de lagune en de zee. Lagune voor hotel met veel vogels en natuurschoon. Minder: niet kunnen zwemmen in de lagune en oppassen met blote voeten vanwege vele krabben. Diner perfect met veel keuze en elke dag ander buffet. Ontbijt typisch Engels met gebakken eieren etc. Maakten gebruik van plaatselijke gids : voor ongeveer 20 euro per dag neemt hij je overal mee naartoe met zeer goedkope taxibusjes en brengt je naar wisselkantoor met goede koers. Gambia is een heel bijzonder land met vriendelijke bevolking, een hele andere wereld.

• 7robin06-02-2008

we hebben in de herfst vakantie een rond reis gemaakt in gambia. het was een geweldige leervolle vakantie. de accomodatie van dit hotel was perfect. het hotel is voorzien van een heerlijk zwembad. de kamers zijn voorzien van zacht bed een doche met warm /koud water dit is luxs in dit land.zo kan je heerlijk eten van de menu kaart aan het zwembad of een drankje nemen aan de bar. aleen je moet rekening houden bij het onbijten je hebt weinig keuze, brood met paar soorten beleg en fruit. zo kan je nog kiezen uit ei,campions en bonen.

er zijn savonds entertamend shows in hotel die door de bevolking worden uitgevoerd, hetprachtig zien hoe hun cultuur met muziek om gaat.

als je bij het hotel de hoek omloopt zie je al het witte strand en de zee. nog geen 40 minuten over het strand lopen kom je bij een apen park. het is pragtig om alle vogels en apen te zien in de vrije natuur..

Gereisd met familie in oktober 2007

• 5Carla28-01-2008

Dit hotel is schoon, daar kan niemand iets van zeggen. Het eten is niet heel slecht maar op is op, en als het buffet om 19:00 open gaat verwacht je om 20:00 toch wel nog iets te eten, helaas groente en vlees uitverkocht. Helaas hadden wij ook pech met het water, nl geen water uit de kraan, 2 dagen achter elkaar. Keuze naar een ander hotel was dan ook snel gemaakt.

• 8Ernst10-01-2008

Wij waren hier eind december. Erg afgelegen en niets te doen in de omgeving. Wel een hele mooie lagune met veel aparte vogels. Eten bufetten weinig keus maar wel voldoende en van goede kwaliteit. Service goed maar ze verwachten wel bij alles wat ze doen een fooitje. s'avonds muziek en dans optredens. Water in zwembad was erg koud ondanks de ruim 30 graden overdags.De buren , restaurant Panama Joe , beduvelen je met het water. Ze vullen de flessen met tap water ( chloorsmaak ) en ontkennen dat dan keihard.Bij drukte te weinig bedden en matrasjes bij het zwembad. Niet teveel last van opdringerige verkopers op het strand.

• 8Berry01-12-2007

Een goed hotel in een arm land. Grote kamers met nog groter bedden met klamboe. Wel moest er voor airco, kluisje, koelkast e.d. veel extra worden bijbetaald. Ook de tussendoortjes zoals drankjes zijn niet goedkoop. Grandioos, vriendelijk, gastvrij personeel die er alles aan doen om je vakantie onvergetelijk te maken. Wij gaan gegarrandeerd nog een keer terug.

Gereisd met familie in november 2007

• 8ans07-04-2007

Wij hebben een fijne week gehad. het hotel is prima. Het eten erg goed verzorgd en lekker. s'Avonds optreden van afrikaanse dans en muziek, wat een aantal keren de moeite waard was. Verder kijk je je in gambia de ogen uit en zijn de mensen ontzettend gastvrij. Het wandelen langs het strand naar Banjul is heerlijk. Met de taxi naar Serrekunda en de ferry naar Barra is zijn aanraders als je je tussen de locale bevolking wilt begeven.

Gereisd in april 2007

• 7Croese04-04-2007

Wat de moeite waard is om te melden is dat inderdaad het personeel behulpzaam is en het eten prima. Wat ik zelf erg prettig vind is dat er overdag geen blérmuziek is maar dat je gewoon de krijsende vogels hoort en dat er zelfs bediening op het strand is. Wat ik echter een groot minpunt vind, is dat het hotel aan een soort 'wad' ligt zodat je een heel eind moet lopen voordat je bij de oceaan komt waar je in kunt zwemmen. Het valt vaak droog en is ondiep. Als je bij het hotel blijft word je niet lastiggevallen maar daarbuiten natuurlijk wel, dus ook als je naar de oceaan loopt. Wat een belemmering kan zijn. De zee in rennen vanaf je strandbed is er niet bij dus!

Gereisd met vrienden in maart 2007

0 tips over Hotel Palm Grove