Hotel Laico Atlantic Banjul

Hotel Laico Atlantic Banjul
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Laico Atlantic Banjul voor je op een rij gezet:

Kenmerken

58 reviews over Hotel Laico Atlantic Banjul in het Nederlands

Mooi Hotel, mindere goede ligging

Ellen
12-3-2014

Het is een mooi hotel. We hadden een kamer met uitkijk op de tuin, deze zat vol met prachtige vogels. Er is een uitgebreid Engels ontbijt. Het avond eten is elke dag net iets anders, ze geven per dag een thema aan het buffet.

De kamer was dik in orde. We hadden een airco en een kluisje. We hadden zelf een klamboe meegebracht,maar bij de receptie kon je er ook nog een halen. Eigenlijk geen last van muggen gehad. Ik had echter wel het schoonmaak personeel vriendelijk verzocht het raam niet te openen, aangezien dan er erg veel muggen in de kamer kwamen. ( vooral aan de tuin kant, waar zo constant het gras besproeien)

Soms is er een avond programma, meestal een band. Dit is wel grappig maar niet spectaculair. Overdag zijn er soms ook activiteiten. Zo kan je af en toen cocosnoot bowlen of lingo spelen.

De ligging van het hotel is echter minder. Er zijn geen dichtbijgelegen restaurants,bars of kraampjes. Het is het enige hotel in Banjul, het toerisme is bij de andere hotels in Serrakunde

Prima hotel!

NielsKatwijk
24-2-2014

Een prima hotel in Banjul. Het hotel is wat verouderd maar verder uitstekend voor Afrikaanse begrippen. De service is top, het personeel dat vaak een glimlach heeft en dat terwijl de leefomstandigheden niet al te best zijn (nog niet eens over het salaris gesproken). Het eten is goed en gevarieerd. De kamers zijn schoon en de bedden zijn beter dan vooraf had gedacht. Bij het zwembad was een heerlijk rustige sfeer, dit geldt eveneens voor het strand dat ''gelukkig'' is afgezet voor de lokale bevolking. Met gids Pa en zijn zoon heerlijke excursies gedaan en zelfs bij hun thuis gegeten. Ook nog een ochtend naar de Albert Market geweest met gids voor het hotel met een groene taxi, prima te doen en zijn goed te vertrouwen. Kortom, een heerlijke twaalf dagen in Gambia gehad!

Heerlijk plek prima bevallen

Am de koning
23-2-2014

Goed hotel heerlijk strand goed eten

We hebben genoten!

Voor herhaling vatbaar

De muggen zijn wel lastig maar daar kan het hotel niets aan doen.

Fijn hotel

hleene
20-2-2014

Hotel met eenvoudige, maar goede kamers. Verder is er een mooi zwembad en heerlijk prive strand. Het eten is van goede kwaliteit en gevarieerd. Vooral het a la carte lunch restaurant is lekker. Het personeel doet met een glimlach alles om het de gasten naar de zin te maken. Iedere avond is er een leuke show of live muziek

heel erg goed!!

Dineke
20-2-2014

heel leuk ietwat verouderd maar goed hotel eten er was heel veel variatie, bediening goed lekker strand kortom voor herhaling vatbaar.

als je buiten het hotel iets wil gaan doen neem dan een gids van het hotel in de gele shirts mee dan loop je altijd rustig en veilig die kunnen ook elke excursie voor je regelen voor minder geld dan bij de reisorganisatie!! kortom een toppie 15 dagen gehad en gaan volgend jaar weer terug!!

Prima!

Thera
16-2-2014

Wij waren hier met de hele familie + 1 kind. Het is ons goed bevallen, kamers zijn erg schoon, tis een wel iets verouderd hotel maar voor de gambiaanse begrippen is de 4 sterren hotel oke. Eten was heerlijk! Veel variatie! Je hebt een eigen strand met bedden en handdoeken service. Strand wordt ook nog bewaakt, ook erg fijn! Sommige personeel waren iets minder aardig en sommige waren heel erg aardig. 1 nadeel het personeel zette het drinken pas s 'morgens in de koelkast, dus als je drinken bestelde was het vaak nog lauw, later op de dag was het drinken wel koud hoor! Internet moet je daar kopen en is wel vaak traag. All inclusieve was tot 23 uur en als je 1 min voor elfen nog wat bestelde kreeg je niks meer, ze waren wel erg van de tijd! Qua animatie was het s 'avonds erg leuk, leuke shows! Voor kinderen iets minder, overdag geen animatie voor kids. Maar het viel mij op dat er weinig kleine kinderen waren. Kortom wij hebben ons prima vermaakt en was zeker voor herhaling vatbaar!

Leuk hotel aan de rand van Banjul

astridenfred
25-1-2014

Leuk hotel, ietsje verouderd, maar de kamers zien er gezellig uit en worden ook erg goed schoongemaakt, ook iedere dag schone handdoeken. Het ligt aan 'n heerlijk ruim strand, wat ook bewaakt wordt. In de tuin van het hotel zitten erg veel mooie vogels. Het personeel is erg vriendelijk, omdat het all-inclusive is, vind ik dat het personeel tóch af en toe 'n tip mag krijgen. Ze doen erg hun best om het je naar de zin te maken! Omdat wij zelf niet gecharmeerd zijn van een diner-buffet, hebben wij in het in het River-side restaurant (a la carte restaurant, behoort bij het hotel) gegeten, héérlijk gewoon! Veel variatie in de gerechten, dus voor ieder wat wils. Qua animatie, zou het voor ons ietsje meer Afrikaans mogen. Het animatie-team organiseert iedere dag verschillende dingen, mocht je daar aan mee willen doen. Het hotel is rustig gelegen, voor wat meer "leven", kun je 'n taxi nemen, deze staan voor het hotel voor je klaar. Kortom, 'n heel leuk hotel, waar je 'n heerlijke vakantie hebt

Fantastische vakantie gehad

Evey
8-12-2013

Dit hotel is echt een aanrader, personeel erg vriendelijk, kamers netjes en verzorgd.

zeker niet slecht

Paul
8-12-2013

Voor Afrikaanse begrippen is dit zeker niet slecht wij hebben hier een top vakantie gehad een echte aanrader prachtig weer echt aardige mensen wel heel veel armoede het is geen luxe land maar kost ook weinig.

Hotel Laico Atlantic

superzeist
26-3-2013

Een resort waar ze heel gastvrij zijn en een uitstekende service verlenen. Het eten is van goede kwaliteit en zeer gevarieerd (rijst, aardappelen, pasta met diverse soorten vlees, salades etc.). Het strand is prachtig en afgeschermd met een koord waardoor je een soort van privestrand met palmbomen hebt. Dit vanwege de lokale bevolking op het strand die je anders aanspreekt en je van alles wil verkopen of excursies met je wil doen (ons is afgeraden geen excursies te doen met de mensen die een 'juicebar' hebben op het strand vanwege het feit dat ze vaak onder invloed zijn van drank en/of drugs en geen rijbewijs hebben). TIP: ga met een lokaal iemand met een GEEL shirt (official tourist guides) die voor het hotel werkt en de Engelse taal goed beheerst op excursie. Vele malen goedkoper dan via je reisorganisatie, persoonlijke aandacht in plaats van met tientallen mensen op excursie.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laico Atlantic Banjul in Banjul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laico Atlantic Banjul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.