Hotel Laico Atlantic Banjul

Hotel Laico Atlantic Banjul

18 tips over Hotel Laico Atlantic Banjul

kees, 11-12-2014
Voordeelkamer boeken bij touroperator en zelf per email upgraden naar kamer met zeezicht..of kamer met uitzicht op tropische tuin als je van avondrust houd. Om 23.00 is het ovetal stil
Ellen, 12-3-2014
Het is lastig om te bewegen door de vele mensen die allemaal iets van je willen. Het is aan te raden om een gids te nemen. Voor het hotel lopen officiele gidsen waarmee je uitstapjes kan maken. Met een gids gaat het erg goed ; je wordt nauwelijks meer lastig gevallen.
Dineke, 20-2-2014
de gids in gele shirts... wij gingen altijd met abdou sanyang een hele rustige, betrouwbare en gezellige gids die regelt alles wat je hem vraagt niets is te dol voor hem!!! hij verteld je alles wat je weten wilt over het land!!

We hebben een aantal aanbieders voor Laico Atlantic Banjul voor je op een rij gezet:

astridenfred, 25-1-2014

Loop eens het hotel uit naar de weg, daar lopen locale gidsjes rond, die je de omgeving van het hotel laten zien. Je ziet dan het échte leven in Banjul.

Wij hadden 'n kamer aan de voorkant van het hotel, lekker rustig. De kamers 356, 354, 352, 350 kijken uit op de tuin.

Vraag bij aankomst op de kamer naar 'n klamboe, er kúnnen namelijk veel muggen zitten.

Ga gerust eens een dag-trip maken, er zijn leuke dingen te zien.

Evey, 8-12-2013

Tip boek geen all in clusive bij reisbureau bij het hotel is het een heel stuk goedkoper scheelt meer dan 100 euro!!!

Let wel op je kunt niet met mastercard betalen dus zorg voor genoeg contanten en wissel die in dalassi.

Paul, 8-12-2013
Als je uitstapjes excursies of i.d wil doen neem Bob mee staat voor het hotel werkt dus ook voor het hotel aardige jonge man die veel van het land weet erg gezellig is en leuke dingen weet te doen echt een aanrader geef wel een redelijke tip

superzeist, 26-3-2013
Ga met SEEDY DAMPHA (official tourist guide) (naar de markt voor een paar uur bijvoorbeeld kost je 1 of 2 euro per persoon) op pad als je iets van het land wil zien. Hij is tegelijkertijd een soort van beveiliger waardoor de lokale bevolking minder massaal op je af zal stappen om iets te proberen te verkopen. Wij hebben met hem onze hele vakanties tripjes gedaan zoals naar de markt, krokillen-en apenpark, lokale bevolking opzoeken in authentieke hutjes en dat is ons zeer goed bevallen!
Annemieke, 20-3-2013

Excursies met een lokale gids Essa Conteh, zeer betrouwbaar! Telefoon: 00220-9882508, Email: essaconteh@yahoo.co.uk

Zoals een wildpark in Senegal, een bezoek aan een crocodile-pool en monkeypark maar ook een kleuterschool met lokalen van 3x3 waar dan bijna 100 kindertjes ieder 1 schriftje hebben.

En een vismarkt op het strand als de boten rond 16.00 uur terug komen, tjonge wat een chaos!

Maar ook lekker lunchen en chillen op Paradise Beach.

C. de Ruiter, 7-3-2013
Neem een "local"gids, stukken voordeliger dan de reisorganistaie, regel al iemand vanuit Nederland. Wij hebben goede ervaring met Ousman Ceesay. Google zijn naam voor info.
wendy_verhagen, 17-2-2013

wij zijn met corendon gevlogen en dat was prima. geen tussen landing gehad.

pak vooral een local gids. wil je geen last van bumpsters hebben neem iemand van het hotel mee las je op pad gaat.goed smeren met deet vooral als je aan de tuinkant zit.