Hotel Laico Atlantic Banjul

8,9

10 reacties Hotel Laico Atlantic Banjul

WiFi en excursies

Helga, 17-9-2018

Weet iemand wat de kosten zijn voor WiFi in dit hotel?

En wat de excursies kosten via Corendon?

0 reacties

Russen in hotel?

jacob, 2-8-2018
Graag zou ik willen weten of er russen in het hotel verblijven,dit in verband met zeeeeer onplezierige ervaring met russen in Egypte Griekenland en Turkije.
0 reacties

Laico

Andre, 14-11-2014

Wij willen in Januari voor 4 weken naar dit hotel gaan.Nu hoorden we dat het strand vreselijk tegenvalt!Ook schijnt het onmogelijk te zijn om met een taxi naar Kololi te gaan.Kan iemand ons hier antwoord op geven?

Zijn er in de buurt van het hotel mogelijkheden om te vissen?

Alvast bedankt!

1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Laico Atlantic Banjul voor je op een rij gezet:

D-reizen

Wie weet wat normaal in Gambia als fooi gegeven wordt aan kamermeisjes e.d.?
8 reacties

Wie weet?

Els, 19-1-2014

Wie weet of topless zonnen is toegestaan,

of bellen en smsen met prepaid telefoon mogelijk is? en (ik weet dat het uit de gratie is) hoe zit het met roken in het hotel?

geld

desiree, 29-12-2013
is het noodzakelijk om dailassi mee te nemen want zie dat in de buurt van hotel laico atlantis geen geld automaat is.
3 reacties

Kleding wassen

Shirley, 28-12-2013
Kan iemand mij vertellen of je je kleding kan laten wassen in dit hotel?

Kluisje

Jan Schillemans, 6-9-2013

Zijn de kluisjes op de kamer gratis?

Zo nee, wat is de prijs per dag of week?

Werking: Sleutel of code?

b.v.d.

excursie

max velda, 29-9-2012

hallo mensen,door een fout van het reisbureau?,gaan we nu naar banjul hotel laico,nu hadden we bij het andere adres al info omtrent excursies met een local gekregen,maar zullen nu toch opnieuw moeten zoeken.

vandaar mijn vraag :is er iemand recent naar dit hotel geweest,en die misschien eventueel een goede tip (s)heeft zodat we hier gebruik van kunnen maken.

ja we willen toch wel iets van de cultuur zien, en meemaken

bvd m&t,

5 reacties

Waar kun je nog boeken voor dit hotel

a_panhuysen4, 29-7-2011

Wij zijn in 2008 in dit hotel geweest. Wij vonden het er geweldig. Nu willen wij eigenlijk nog een keer terug. Weet iemand waar dit hotel nog te boeken is?

Wij horen het graag.

Alvast bedankt