Géén boekingskosten
GambiaGambiaBanjulHotels BanjulHotel Laico Atlantic Banjul

Laico Atlantic Banjul

GambiaGambiaBanjul

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Laico Atlantic Banjul voor je op een rij gezet:

2.6OnvoldoendeScore uit 65 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

65 Reviews over Laico Atlantic Banjul

• 2Veronica Gebruers17-02-2020

Dit hotel moet met de grond gelijkgemaakt worden

Dit oude hotel tart werkelijk alle verbeelding. Tot op de draad versleten en helemaal uitgeleefd. Alles is kapot wat maar kapot kan gaan en wordt gerepareerd met een stuk koord. Voor eten wordt er net niet gevochten. Onbegrijpelijk dat Corendon dit hotel nog durft voor te stellen aan haar klienten. Ook het personeel weet dat er niets in orde is en verbiedt ons foto's te maken van de vuilste hoeken. Wij hadden te laat door dat de situatie zo erg was want de foto's op de websites en de brochures ogen bedrieglijk mooi. Gelukkig schijnt de zon , maar wees gewaarschuwd!

• 1Marinda10-02-2020

Verschrikkelijk!

Niet doen! Alles is vies en onhygiënisch. Zelfs voor Afrikaanse begrippen. Nu zijn we wel iets gewend. Maar dit was echt niet te doen. glas in de badkamer wat na meerdere keren klagen, ongelukken en na 3dagen pas werd opgeruimd. buffet is zeer treurig. Koud, slecht aangevuld, kip is vaak nog rauw. Na een discussie wordt er meteen politie bijgehaald en gedreigd om je op te laten pakken.. Over 600dalassie... Tot zo ver de gastvriendelijkheid. Met klachten doen ze helemaal niets!!!! Kies voor je eigen veiligheid en blijf weg uit dit 'resort'

• 8M. Umans09-11-2019

Positief verrast door "The Gambia"

Pas je verwachtingspatroon aan naar Afrikaanse begrippen en je hebt een top vakantie!

• 8M. Umans31-10-2019

Service met een smile :-)

1 week All inclusive verbleven. Kamer met bad/douche, airco en kluis. 3x daags buffet. Snackbar nooit open gezien, evenals de ijssalon. Heerlijk zwembad en strand. Massage bij het hotel een dikke aanrader!

• 5La Croix31-07-2019

nooit meer, hebben het kansen genoeg gegeven

wij komen reeds 7 jaar in laico atlantic waaronder 2 jaar niet wegens sluiting hotel. wij hebben het elk jaar zienderogen zien achteruitgaan, wat een spijtige zaak is voor het personeel want voor hen niks dan lof! tijdens ons laatste verblijf hebben we beslist er nooit meer naar toe te gaan, het eten was er verschrikkelijk, veel verblijvers ziek waaronder ikzelf, allemaal met dezelfde verschijnselen: buikloop en overgeven.Wij hebben dit gemeld aan het reisagentschap, ze wisten van de toestand want het stroomde klachten binnen en de hostess wist ons te melden dat de samenwerking met dit hotel zou stopgezet worden. dit jaar was het hotel qua toeristenbezetting, denk ik voor maar 25% bezet, elke dag was er buffet maar telkens met de resten van de dagen ervoor, vandaar waarschijnlijk het hoge aantal zieke gasten. en dan lees je op verschillende sites dat het een aanrader is en verschillende awards gewonnen heeft. vandaar dus dit schrijven

• 10Renske Woortman18-01-2019

Super

Super hotel goed verzorgd lekker eten en iedereen was super vriendelijk

• 9Angelique25-03-2018

Fantastich, heerlijk en volgend jaar weer!

Het was een heerlijke vakantie met geweldig en vriendelijk personeel van het hotel wat er alles aan deed om het volledig te maken. In de directe omgeving niet veel te doen maar voor een paar euro ben je waar je het wel kan vinden indien je hier behoefte aan hebt!

• 9AW23-08-2015

geweldige vakantie!!!!!

In 1 woord TOP!!!

Jan 2014 zijn wij hier geweest, we zijn veel luxe gewend maar hadden hier niet veel van verwacht maar alles was top!

Heerlijk eten, heerlijk gezwommen, relaxed, goede massages en vriendelijk personeel!

Wij hadden een eigen gids om mee op pad te gaan dit was super! Niet aan te raden om met reisorganisatie te gaan dat is zo nep.. Wij hebben het echte gambia gezien.

Komen zeker terug naar dit prachtige indrukwekkende land!

Heerlijk weer in januari!! Zeker 30 graden met n heerlijk windje... savonds echt heerlijk.

• 9APW Reitsma23-06-2015

Heerlijke kerst

Uitstekende bediening, prima sfeer en erg schoon. We wilden een betaalbare kerstvakantie en dat hebben we gekregen. Zon zekerheid was het belangrijkste, een weekje actief met excursies en een weekje helemaal niks. Gambia kan dit bieden. Gaan we weer naar Gambia dan sowieso naar dit hotel. Kerst en Oud/Nieuw waren ook erg bijzonder, volledig verzorgde avonden waar veel aandacht aan werd besteed.

• 2r.bosman05-04-2015

Nooit meer naar dit hotel

Ontvangst zeer onvriendelijk. Nog geen welkomstdrankje o.i.d. Moesten we maar uit de minibar op de kamer halen tegen betaling ondanks all incl.boeking. Ongelooflijk vies strand. Leek wel een vuilstortplaats. Ik heb foto,s als bewijs. Toiletten bij zwembad vuil en werden niet schoongemaakt. Het aangeboden lunchbuffet bestond niet. We moesten eten van de kaart en dit duurde gemiddeld 45 minuten voor het werd gebracht.Badkamer zeer gevaarlijk om te douchen. Je moest een ligbad in en uitklimmen met een hoogte van ruim 60 cm .Voor oudere mensen niet te doen. Bij uitglijden zijn de gevolgen niet te overzien. Het eten was een ramp. Kort gezegd. Low budget voer. Bleek tijdens onze aanwezigheid dat touroperators hun gasten uit dit hotel weghaalden en overbrachten naar andere hotels. Dit zegt toch genoeg. De ligging was prima, alleen werd je ondanks het afgeschermde prive strand toch lastig gevallen door Gambianen die hun handel e.d. op een vervelende manier probeerden te slijten.

Hotel Laico Atlantic Banjul info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar

Afstand in meters