9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Laico Atlantic Banjul voor je op een rij gezet:

59 reviews over Hotel Laico Atlantic Banjul in het Nederlands

Super

Renske Woortman,
18-1-2019

Super hotel goed verzorgd lekker eten en iedereen was super vriendelijk

Gereisd met vrienden in januari 2019

Fantastich, heerlijk en volgend jaar weer!

Angelique,
25-3-2018

Het was een heerlijke vakantie met geweldig en vriendelijk personeel van het hotel wat er alles aan deed om het volledig te maken. In de directe omgeving niet veel te doen maar voor een paar euro ben je waar je het wel kan vinden indien je hier behoefte aan hebt!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

geweldige vakantie!!!!!

AW
23-8-2015

In 1 woord TOP!!!

Jan 2014 zijn wij hier geweest, we zijn veel luxe gewend maar hadden hier niet veel van verwacht maar alles was top!

Heerlijk eten, heerlijk gezwommen, relaxed, goede massages en vriendelijk personeel!

Wij hadden een eigen gids om mee op pad te gaan dit was super! Niet aan te raden om met reisorganisatie te gaan dat is zo nep..

Wij hebben het echte gambia gezien.

Komen zeker terug naar dit prachtige indrukwekkende land!

Heerlijk weer in januari!! Zeker 30 graden met n heerlijk windje... savonds echt heerlijk.

Gereisd anders in januari 2014

Heerlijke kerst

APW Reitsma
23-6-2015

Uitstekende bediening, prima sfeer en erg schoon. We wilden een betaalbare kerstvakantie en dat hebben we gekregen. Zon zekerheid was het belangrijkste, een weekje actief met excursies en een weekje helemaal niks. Gambia kan dit bieden. Gaan we weer naar Gambia dan sowieso naar dit hotel. Kerst en Oud/Nieuw waren ook erg bijzonder, volledig verzorgde avonden waar veel aandacht aan werd besteed.

Gereisd met partner in december 2014

Nooit meer naar dit hotel

r.bosman
5-4-2015

Ontvangst zeer onvriendelijk. Nog geen welkomstdrankje o.i.d. Moesten we maar uit de minibar op de kamer halen tegen betaling ondanks all incl.boeking. Ongelooflijk vies strand. Leek wel een vuilstortplaats. Ik heb foto,s als bewijs. Toiletten bij zwembad vuil en werden niet schoongemaakt. Het aangeboden lunchbuffet bestond niet. We moesten eten van de kaart en dit duurde gemiddeld 45 minuten voor het werd gebracht.Badkamer zeer gevaarlijk om te douchen. Je moest een ligbad in en uitklimmen met een hoogte van ruim 60 cm .Voor oudere mensen niet te doen. Bij uitglijden zijn de gevolgen niet te overzien. Het eten was een ramp. Kort gezegd.

Low budget voer. Bleek tijdens onze aanwezigheid dat touroperators hun gasten uit dit hotel weghaalden en overbrachten naar andere hotels. Dit zegt toch genoeg.

De ligging was prima, alleen werd je ondanks het afgeschermde prive strand toch lastig gevallen door Gambianen die hun handel e.d. op een vervelende manier probeerden te slijten.

Gereisd met partner in maart 2015

Prima hotel

Cor
1-3-2015

Laico Atlantic is een prima 4 sterren hotel. Service is goed. Mensen zijn vriendelijk. Alleen personeel in de receptie mogen nog wel een lesje klantvriendelijkheid. Door de dreiging van ebola was het hotel hooguit 25% bezet. 1x verblijf kan men eten in het ala carte restaurant. Men geeft hier echter op onverklaarbare wijze geen ruchtbaarheid aan. Hierdoor is het restaurant bijna iedere avond leeg. Erg jammer omdat het eten en de service daar top is.

Er zijn nieuwe bedjes bij het zwembad en op het strand.

Gereisd met partner in februari 2015

Super hotel!

Cor Woudstra
10-1-2015

aan de rand van Banjul. Beetje verouderd hotel. Maar het personeel doet er alles aan om je helpen. Echt THE smiley coast off Africa. In de buurt is niet veel te vinden, behoudens de Albert markt.

Kamers met uitzicht op ze zijn fantastisch! Op het strand worden de bedjes voor je klaar gezet. Een fooi geven hoeft, niet mag wel. 'S Morgens prima ontbijt, lunch kan bij Al inn in het ala carte restaurant. Diner is prima in het main restaurant, maar kan ook ala carte restaurant. Prima verzorgt.

Gereisd met partner in februari 2014

Gerenoveerde kamers, nieuwe

airco (gratis), gratis koelkast, kluis, internet €10 per week. Toeslag kamer zeezicht €6.50 per nacht echt het geld waard. Allinclusive aan te raden daar er in Banjul nagenoeg geen geschikte restaurants zijn. Eten is er zeer goed en gevarieerd. Er zijn heel veel lieve mensen die in het hotel werken en alles doen om je naaar het zin te maken..ook prima service zonder fooi. Maar eeen fooi verdienen ze echt ook doen bij all_inclusive. Entertainment ook uitstekend...Improvisatie gezien van de Lions King, geweldig...over Gambia got Talent gesproken!

Kortom fantastisch hotel. Enige minpuntje ...15 km afgelegen van gezelliger toeristischer gebieden. Bij Laico Atlantic heb je wel alles daar het hotel aan het strand is gelegen..er is een prive strand met gratis ligbedden en bij het zwembad ook gratis parasol.

Gereisd met partner in december 2014

Mooi gelegen Hotel

Dave
24-8-2014

Volgens onze gids is dit hotel een gift van Khadaffi aan Gambia.

Het was zo goed als leeg, verder ziet het er redelijk goed uit.

In de buurt is zo goed als niets te beleven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

dit nooit meer

chris de ceunynck
16-4-2014

hotel laico atlantic heeft 4xxxx,is er nog geen 2waard,het buffet was zeer beperkt,3xrijst,2xpasta,en 2bakken niet te herkennen vlees of vis,na 2dagen was er geen pizza,pasta,sandwiches,geen gerookte zalm,geen garnalenen zo bleef het maar verder gaan,gelukkig hebben wij een zeer goed reisburo in zonhoven,die ons met heel veel moeite naar de sheraton hebben gestuurd (zeer goed hotel)

Gereisd met partner in maart 2014

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laico Atlantic Banjul in Banjul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laico Atlantic Banjul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.