Banjul

We hebben een aantal aanbieders voor Banjul voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Banjul voor je op een rij gezet:

Reviews over Banjul

Moet je gewoon een x geweest zijn.

S.Franssen
    10-3-2018

Je wordt echt door elke Gambiaan aangesproken of je met ze wil trouwen. Als je 1 Gambiaan als gids 'in dienst neemt' heb je van de rest geen last meer. Voor ongeveer 15 euro wil iemand je de hele dag gidsen. Je kan er echt goed een feestje bouwen maar ook de natuur is schitterend! T is maar 6,5 u vliegen en een aanrader voor in de Hollandse winter want dan is t daar zeer tropisch.

Gereisd Met partner in januari 2017

Afrikaanse hoofdstad zonder bezienswaardigheden

Dave
    23-8-2014

Banjul is de hoofdstad met weinig verharde wegen. Veel armoede maar vrolijke/vriendelijke Gambianen (die wel altijd iets van je willen). Bezienswaardigheden: Albert Market/Ferry naar Barra en dan heb je nog de Arch 22, een duur bouwwerk voor de malloot die er president is. Vanaf hier wel een mooi uitzicht over de stad.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

veel natuur, dieren, redelijk schone stranden

mevrouw Touw
    30-4-2014

vriendelijke mensen die trots zijn op hun land! Ik heb giraffen, zebra's, nijlpaarden en bavianen gezien. Niet echt veel natuurschoon, maar de dieren, geweldig. Strand wordt schoongehouden. vooral ook omdat ze de lege flessen willen hergebruiken.

Gereisd Met vrienden in maart 2014

Kleine stad, niet veel te zien

Ellen
    12-3-2014

Er zijn niet veel dingen in Banjul te zien. Na een dag heb je er alles wel gezien. Het is leuk om even op de toegangspoort te gaan, hier heb je een leuk uitzicht. Ook een bezoek aan de Albert markt mag niet ontbreken. Ik vond echter de markt in Serrakunde leuker. Doe dit ook vooral met gids, die kan je dan nog allemaal leuke dingen vertellen over lokale producten. Een ander leuk iets in Banjul is het veerboot. Hier krijg je een goed beeld van de dagelijkse bezigheden. Je kan echter niet goed rustig een strandwandeling maken. Daarbij zou je een gids bij nodig hebben, omdat je anders te veel wordt lastig gevallen.

Gereisd Anders in maart 2014

Leuke, rustige stad

astridenfred
    25-1-2014

Er zijn niet al te veel bezienswaardigheden. De omgeving van de veerboot is leuk om 'n keer naar toe te lopen, zien wat er allemaal op die boot meegenomen wordt. Verbazingwekkend! De Albert-market ook leuk om eens overheen te lopen, zeer kleurrijk, alhoewel wij de Serrekunda-market leuker vinden, ga met 'n gids, deze kent de markt goed. Er is ook 'n museum, deze hebben wij niet bezocht.

Gereisd Met partner in januari 2014
Banjul scoort een 7,9 uit 10, op basis van 45 reviews