Hotel Sunbeach

Gambia, Gambia, Bakau

8.6Fantastisch

• Animatie
  • Jacuzzi

Glimlachend personeel verwelkomt je bij all inclusive Hotel Sunbeach in Gambia. Een drankje aan het zwembad, zonnen op het strand en buiten eten op een terras is hier mogelijk. De kamers zijn netjes en schoon en de ligging van het hotel is goed. In de omgeving zijn er excursies te boeken die je het mooie Gambia laten zien.

51 reviews over Hotel Sunbeach

• 8Lourens en Willeke01-02-2020

Wij waren van 7 tot 18 januari in hotel Sun Beach

We hebben genoten van de gastvrijheid van het personeel. Mooie kamers, allemaal gelijkvloers. Heerlijk eten en drinken! De mannen van het animatie team een pluim voor hun enthousiasme. OMAR JALLOW en MAGAI NDOW toppers! Wij ko.en beslist weer in Sun Beach.

Gereisd met partner in januari 2020

• 8Rina28-01-2020

Wij hebben een geweldige week gehad in Sun Beach. Personeel was allemaal even vriendelijk. Eten was elke dag weer een verrassing, heerlijk gegeten. En aan drankjes kwamen we niets te kort. Ceedy onze barman 🍹🍹🍹😉

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
    8Annette19-12-2019

Geweldig !

Wij waren voor de tweede keer in Sun Beach hotel, super vriendelijk personeel, goed verzorgd buffet met voor iedereen wat wils! Schone kamers . s Avonds altijd gezellige muziek en dans. Uitstapjes gedaan met een vaste gids van buiten het hotel. Wij gaan volgend jaar zeker weer terug !

Gereisd met vrienden in december 2019

• 8Thieu15-12-2019

Prima ervaring

Voor Gambiaanse begrippen een goed hotel en ook nog eens op basis van all inclusive. Het eten (buffetvorm) was goed en er was voldoende keuze. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt op de punt (Cape Point) en daardoor hadden we elke avond wel last van wind. (vestje meenemen is aan te raden) Zodra je naar buiten gaat, kom je terecht in de chaos van Gambia, maar dat hoort bij het land. Wij hebben er 15 dagen genoten !

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Rik Windels26-11-2019

Prachtig verblijf in Sunbeach

Van 15/11/ tot 25/11/2019 verbleven we voor de 2e maal in dit hotel. Het was opnieuw een voltreffer. Sunbeach is een rustig gelegen all in hotel met een heerlijke keuken en zeer vriendelijke mensen. De kamers zijn ruim en proper net als het gehele resort. Nu hebben we 2 uitstappen gedaan met TTG (traditional tours Gambia). De 2 daagse trip naar JangJangBureh was een hele belevenis die zeer goed georganiseerd was door TTG. De gids Sainey and de driver Solomon zijn zeer gedreven jonge mannen die alles doen om het de klanten te behagen. Bedankt mannen. Onze 2e trip was een bezoek aan een paar compounds. Hier zie je hoe de Gambianen echt leven. Voor ons was dit zeer verrijkend. Mr Gibba, de eigenaar van TTG, is een eerlijk man die vooraf alle info over de trips door geeft. Bedankt Gibba, Sainey en Solomon voor de zeer goede zorgen. Tot slot willen we ook alle mensen van Sunbeach bedanken voor hun hulpzaamheid en vriendelijkheid.

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 6Magda23-11-2019

Geen Sunbeach meer!!

Vorig jaar een geweldige vakantie gehad in dit hotel...dit jaar helaas veel minder! Er zijn flink wat kamers bijgebouwd waardoor er s'morgens al een run was op strandbedjes. Daarnaast hebben we 4 dagen geen water gehad......dus geen douche, Wc etc. Elke dag werd beloofd...morgen is het gerepareerd....niet dus. Toen dit eindelijk gerepareerd was werkte de riolering niet goed. De WC moesten we doorspoelen met emmers water en in de douche kwam alles weer omhoog. Voor ons....wel terug naar Gambia maar niet naar Sunbeach!!

Gereisd met partner in november 2019

• 9Sabine04-08-2019

Schitterend top personeel Daar alleen al gaan we in maart 2020 terug

• 8Kristien28-04-2019

Ontspannen winterzon.

We weten zeker dat we in 2020 terugkeren naar dit hotel. Het personeel was super. Over het algemeen oprecht vriendelijk en behulpzaam. En zeer betrouwbaar. Het eten is boven verwachting goed. En de kamer ruim voldoende. We hebben 10 prachtige dagen gehad.

Deze locatie is perfect voor een zonzekere wintervakantie.

Bedenk dat Gambia een arm land is met een hoge werkeloosheid. Het is dan ook niet vreemd dat de Gambianen op zoek zijn naar verdiensten dmv de toerist. Wij hebben dit niet als storend ervaren. Ook jet personeel van het hotel stelt een fooi op prijs. Hun salaris is niet hoog, net voldoende voor hun levensonderhoud. De fooien helpen hen het laagseizoen door wanneer ze geen werk hebben.

• 9Familie Windels09-04-2019

Bedankt voor alles beste mensen van Sun Beach !

Na een verblijf van 11 dagen zijn we met spijt in het hart op 09.04.2019 terug thuis gekomen. We hebben een zo goed als een perfecte vakantie mogen beleven in dit hotel. Alles netjes, heerlijk eten (dank u chef en medewerkers in de keuken), vriendelijk personeel die je op jouw wensen bedienen of helpen, kamers ok doch verlichting in de kamer kan beter. Ook heel tevreden dat we 2 kamers side by side gekregen hebben en dit op een rustige lokatie . Tuin goed onderhouden en mooi. Waarschijnlijk vergeet ik wel nog positieve dingen om te vermelden, waarvoor mijn excusues. Wij hebben 3 geslaagde excursies gedaan met lokale gids (kan tamelijk goed Nederlands). Enig minpuntje, maar dit heeft niets te maken met het hotel, het kan er zowel overdag als s'avonds heel hard waaien wat buiten eten bijna niet mogelijk maakt. Tot slot : Merci Sunbeach

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 9Josephine Ramakers28-03-2019

Geweldig verblijf, we gaan zeker terug!

Als je naar Gambia wil gaan bedenk dan wel dat er inentingen nodig zijn en dat je malaria pillen moet slikken. Maar met een vertrek van MAA en gratis parkeren is dat een ideaal vakantie land. Slechts zes uur vliegen. Van half oktober tot en met mei is daar de droge warme periode. Wij kozen voor een all inclusieve hotel. Sun Beach resort. Prachtig mooi en ruim resort. Alle kamers gelijkvloers gelegen in een mooie tuin, die toegang bood naar het grote privé strand met palmen bomen. Super vriendelijke mensen en goed eten. Geen overdadige luxe maar gewoon gezellig zodat wij ons er heel goed thuis voelden. Wij verbleven daar van 26 februari tot 15 maart. We kunnen iedereen die in de winter weg wil Gambia en het Sun Beach resort van harte aanbevelen

Hotel Sunbeach info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats