Hotel Sunbeach

9.1Hygiëne

Hotel Info

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi

Glimlachend personeel verwelkomt je bij all inclusive Hotel Sunbeach in Gambia. Een drankje aan het zwembad, zonnen op het strand en buiten eten op een terras is hier mogelijk. De kamers zijn netjes en schoon en de ligging van het hotel is goed. In de omgeving zijn er excursies te boeken die je het mooie Gambia laten zien.

44 reviews over Hotel Sunbeach in het Nederlands

• 9Sabine04-08-2019

Schitterend top personeel Daar alleen al gaan we in maart 2020 terug

9Kamers
    7Kindvriendelijk

• 8Kristien28-04-2019

Ontspannen winterzon.

We weten zeker dat we in 2020 terugkeren naar dit hotel. Het personeel was super. Over het algemeen oprecht vriendelijk en behulpzaam. En zeer betrouwbaar. Het eten is boven verwachting goed. En de kamer ruim voldoende. We hebben 10 prachtige dagen gehad.

Deze locatie is perfect voor een zonzekere wintervakantie.

Bedenk dat Gambia een arm land is met een hoge werkeloosheid. Het is dan ook niet vreemd dat de Gambianen op zoek zijn naar verdiensten dmv de toerist. Wij hebben dit niet als storend ervaren. Ook jet personeel van het hotel stelt een fooi op prijs. Hun salaris is niet hoog, net voldoende voor hun levensonderhoud. De fooien helpen hen het laagseizoen door wanneer ze geen werk hebben.

8Kindvriendelijk

• 9Familie Windels09-04-2019

Bedankt voor alles beste mensen van Sun Beach !

Na een verblijf van 11 dagen zijn we met spijt in het hart op 09.04.2019 terug thuis gekomen. We hebben een zo goed als een perfecte vakantie mogen beleven in dit hotel. Alles netjes, heerlijk eten (dank u chef en medewerkers in de keuken), vriendelijk personeel die je op jouw wensen bedienen of helpen, kamers ok doch verlichting in de kamer kan beter. Ook heel tevreden dat we 2 kamers side by side gekregen hebben en dit op een rustige lokatie . Tuin goed onderhouden en mooi. Waarschijnlijk vergeet ik wel nog positieve dingen om te vermelden, waarvoor mijn excusues. Wij hebben 3 geslaagde excursies gedaan met lokale gids (kan tamelijk goed Nederlands). Enig minpuntje, maar dit heeft niets te maken met het hotel, het kan er zowel overdag als s'avonds heel hard waaien wat buiten eten bijna niet mogelijk maakt. Tot slot : Merci Sunbeach

8Service
    8Prijs/kwaliteit

Met oudere kinderen

• 9Josephine Ramakers28-03-2019

Geweldig verblijf, we gaan zeker terug!

Als je naar Gambia wil gaan bedenk dan wel dat er inentingen nodig zijn en dat je malaria pillen moet slikken. Maar met een vertrek van MAA en gratis parkeren is dat een ideaal vakantie land. Slechts zes uur vliegen. Van half oktober tot en met mei is daar de droge warme periode. Wij kozen voor een all inclusieve hotel. Sun Beach resort. Prachtig mooi en ruim resort. Alle kamers gelijkvloers gelegen in een mooie tuin, die toegang bood naar het grote privé strand met palmen bomen. Super vriendelijke mensen en goed eten. Geen overdadige luxe maar gewoon gezellig zodat wij ons er heel goed thuis voelden. Wij verbleven daar van 26 februari tot 15 maart. We kunnen iedereen die in de winter weg wil Gambia en het Sun Beach resort van harte aanbevelen

• 8TB13-03-2019

Prima

Prima hotel, goede kamer, lekker eten en je loopt zo het strand op! Gambia in het algemeen moet uitkijken dat het niet van 'Smiling Coast', 'Smiling for money Coast' gaat worden... Zou jammer zijn als je op deze manier de toeristen wegjaagt.

6Ligging
    8Service
    8Prijs/kwaliteit
    8Eten
    8Kindvriendelijk

• 9FLORENT CLAESEN10-03-2019

Toffe kleurrijke belevenis in alle eenvoud.

Van 2/2/2019 voor 17 dagen daar verbleven. Zeer goed weer in dat seizoen, zelf temp van 35 C gehaald. Af en toe een beetje wind, maar die is welkom. Dit is nog echt Afrika, denk daaraan als je je kamer betreed. Ze is basic maar proper en alles is aanwezig, gewoon even wennen. Prachtig strand om te wandelen, eerste dagen proberen ze je van alles aan te smeren, blijf vriendelijk meer verder negeren. Na 2 dagen kennen ze je en houden ze op. Zwembad en zijn bar zeer leuk om te vertoeven. Je kan vanaf s'morgens al buiten eten, buffetten niet zo uitgebreid maar altijd anders en belangrijkste zeer lekker, hoe krijgen ze het hier gereed als je ziet hoe de bevolking moet leven. De natuur, vogels, mangroves 4X4 tochten zijn zeer mooi, alleen ga maar met je eigen tour operator, dan krijg je wat er beloofd is. En wat personeel en de mensen betreft, inderdaad de "smiling coast", iedereen is er even vriendelijk en gedienstig. S'avonds goede animatie

7Kamers

Met vrienden

• 8GG05-03-2019

Aanrader

Goed hotel. Uitgebalanceerd eten voor elk wat wils. Personeel zeer aardig. Op strand opletten voor het vragen van tips. Drinken idem goed . Net buiten hotel kan je ook local excursies doen. Ondanks goede en vriendelijke gids , was de trip naar Zuid Senegal een teleurstelling. Bootreis na 3 uur in auto te hebben gezeten ging niet door vanwege onverwacht te duur? Vooraf betaald en na aandringen nog een alternatief aangeboden maar Mangrove Teelt. Mooi maar het vooraf teveel betaalde kregen wij niet terug. Ook beloofde 4W drive ging niet door en kregen we een aftands personenbusje. Kijk uit hiervoor!!

• 10C Hokken15-02-2019

Super hotel.

Wat hebben we weer genoten van de accommodatie, het eten, het personeel en het heerlijke weer. Net zoals de vorige keer werden we weer verwend door het personeel. Het eten vonden we zelfs verbeterd ten opzichte van vorig jaar. Onze vrienden zijn ook gelijk helemaal fan van dit hotel. Volgend jaar weer!

9Ligging
    10Eten

Met vrienden

• 10Karin01-01-2019

Fantastisch top hotel.

Geweldig hotel, super vriendelijk personeel, niets is teveel om het je naar je zin te maken. Keurig schoon, kamers, toiletten werkelijk alles. Eten is heerlijk voor ieder wat wils. Echt een top hotel.

10Zwembad
    10Eten

• 2018
    10John en Magda30-12-2018

Super en een geweldige ervaring.

Fantastisch hotel met geweldig personeel. Wij zijn rondgereisd met 2 mensen van het hotel; David van de onderhoudsdienst en Bah ( Aboubacar) van de security en beiden hebben ons in de watten gelegd tijdens de trips. We hebben zelfs bij hun thuis in de compound geluncht. Een absolute aanrader en je helpt ook nog eens de lokale bevolking!! Wij gaan zeker terug!!!

1 tip over Hotel Sunbeach

• ingrid, 11-11-2018

De gambiaanse avond die wordt aangeboden door de nederlande toeroperator vonden wij te duur voor wat het was en word gehouden bij een restaurant met nederlandse eigenaar.

10 vragen over Hotel Sunbeach

• Carla van Damme, 10-08-2019

animatie

Wij overwegen om Sunbeach Hotel te boeken met 4 personen in de leeftijd tussen 58 en 77 jaar. De vraag is: wat houdt de animatie in?

• Thieu, 20-06-2019

wandelen

Weet iemand of het mogelijk is om over het strand van Sun Beach richting Kololi te lopen ??

• Lotty van de Werfhorst, 25-09-2017

Excursies vanuit dit hotel

Hoe duur zijn de excursies en wat zijn de mooiste excursies?

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats