Hotel Sunbeach

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Hans Verdonk
27-2-2018

Gewoon super hotel met heel vriendelijk personeel en management

Heerlijke vakantie in een prachtig land!

Susanne
25-2-2018

Vanwege een overboeking zijn we in dit hotel terecht gekomen.

Desondanks hebben we het hier heerlijk gehad!

Sunbeach Hotel is mooi en netjes, goed schoon en met hele vriendelijke medewerkers.

Gambia is prachtig en in de directe omgeving van dit hotel is genoeg te doen en te zien.

Als je iets verder weg wilt om het land te bekijken, kun je dit het beste doen met een lokale gids. Wij zijn 2 dagen weg geweest en hebben daar geen moment spijt van gehad. Hij is vriendelijk, vrolijk, eerlijk en altijd op tijd! Absoluut een aanrader dus!

Ook Omar (staat als tour guide tegenover het Ocean Bay hotel) is een hele vriendelijke gids.

Mooie hotel, prima eten, behulpzaam en vriendelijk

Lotty van de Werfhorst
11-2-2018

Hotel Sunbeach is een prima hotel. Mooie kamers, die goed schoongehouden werd. Prima badkamer voorzien van een wastafel, toilet en en douche. Goed warm water. De bedden werden iedere 2 dagen verschoond. Iedere dag voldoende schone handdoeken. Het eten was goed. Personeel is heel vriendelijk en willen alles voor je doen. Een fooitje doet natuurlijk ook wel wat. Er werd door de man van de strandhanddoeken gevraagd welke ligbedden je wilde bij het zwembad. Iedere dag lagen er dan je handdoeken, er stond bij 2 ligbedden een parasol. Er kwam een vrouw van de bediening je bestelling opnemen vanaf 10.00 uur 's morgens. Deze vrouw deed ook de bediening op het strand. Je kon lekker binnen eten als het waaide, maar tussen de middag buiten eten was ook prima. We hadden kamer 220. Deze kamer is ook geschikt voor mensen in een rolstoel. Het hele hotel is geschikt voor personen die afhankelijk zijn van een rollator of rolstoel. WIFI aanwezig.

Geweldige aanrader

N & R
21-1-2018

Heerlijk resort, geweldige week gehad. Wat een lieve medewerkers, goed eten, prima kamer met goede bedden. Heerlijk eten. Lekker in zee gezwommen, let wel op de sterke onderstroom. Wij gaan zeker terug.

Wederom weer goed!

Spierenburg
7-1-2018

2de keer in Sun Beach en ik moet zeggen dat het weer goed was. Er zijn kleine en grote veranderingen aangebracht ten opzichte van 2016. Kunstgras rondom het zwembad, visrestaurant is geopend, entertainment is echt verbeterd. Onze meiden van 18 en 15 jaar hebben zich erg vermaakt.

Met oud en nieuw werd er een super gezellig feest van gemaakt en eten was zo lekker!

Vriendelijkheid en gastvrijheid staan bij dit hotel voorop, het was een heerlijke vakantie!!

Leuke vakantie en goed all in hotel

Martine en Jeanine met onze mannen
31-12-2017

Echte zomer weer , 33 tot 37 gr

Mooie kamers , alles wat er nodig is en bedden mooi opgemaakt door de poetser .

Eten lekker , geen grote keuze maar lekker en warm .

Van s'morgens tot t'avonds laat kunnen buiten zitten , heerlijk in december !

Safari met touroperator is aan te raden , ook uitstappen met plaatselijke boys zeer tof .

Geweldig hotel al inclusief

Cora van dijk
15-11-2017

Neem een zaklantaarn mee, het licht valt regelmatig uit . Is reuze gezellig met kaarsjes aan ! Op het strand een verse vruchtensap bestellen bij lange magere man.

Hij kan je ook evt meenemen op excursie de binnenlanden in. Je vind hem op het strand rechts bij de kleine blauwe huisjes en zijn naam staat erop geschreven.

Vergelijk de excursie prijzen van het reisbureau ( krijg je bij aankomst in de envelop)met die van hem , het is zeker de moeite waard om dan met hem een privé de excursie te doen.

Afrikaanse 4 sterren met glimlach en knipoog

Martin
31-10-2017

We zijn al een paar keer naar Gambia geweest en zijn ons dan ook bewust dat we naar Afrika gaan. The Gambia is een land wat je leuk vind of niet, de sfeer het gedoe en de mensen. Wij genieten er steeds van en ook de vrolijkheid en gastvrijheid. Het hotel is prima, en de mensen doen hun uiterste best om het goed te doen.

Deze keer viel regelmatig de stroom uit en hadden we een dag geen water om te douchen. Door het hotel is er hard gewerkt om dit op te lossen. Als beloning voor het ongemak kregen we een receptie met een drankje en een hapje.

De kunst van een vakantie in The Gambia is om achter over te leunen en het te ondergaan, dan geniet je het meest.

Sun beach ligt mooi aan zee, en het strand is er rustig. Bedden in het hotel zijn prima. Buffet was voor ons afwisselend en lekker.

Volgend jaar gaan we de zon daar zeker weer opzoeken

Super Hotel alles prima in orde en genoten

Han Brakkee
26-10-2017

Alles aan dit hotel is prima van service tot hygiëne. Alles is prima in de hotelkamer zoals Wi-Fi overal, kluisje (gratis) sanitair en de bedden waren ook prima.

De bediening en het eten was ook Super.

Tevens handdoeken service bij het zwembad.

Prachtige en indrukwekkende vakantie

Hans
25-10-2017

De slogan "Smiling Coast of Africa" wordt hier echt waargemaakt. Ontzettend vriendelijke mensen, die ondanks de armoede toch kunnen lachen. Het hotelpersoneel zal er alles aan doen om je een geweldige vakantie te bezorgen. De kamers zijn ruim en schoon, het buffet is niet super uitgebreid maar de kok weet elke dag variatie aan te brengen. Het eten is goed bereid en smaakvol. Wat warm moet zijn is goed warm en wat koud met zijn is ook koud. Het hotel beschikt over een mooie tuin en ligt pal aan de Atlantische Oceaan.. Wij hebben geen excursies via onze touroperator gedaan, maar bij een lokale gids recht tegenover de ingang van het hotel. Deze gidsen zijn een stuk goedkoper dan een touroperator en je weet dat het geld in het land blijft en niet naar nederland wordt overgemaakt. Bij deze lokale gidsen is alles goed geregeld. Elke excursie wordt genoteerd,, waar naar toe, met welke gids, vertrek- en aankomsttijd. Voor een paar euro laten ze je het echte Gambia zien, maar ook de toeristische plaatsen. Als je besluit om naar Gambia te gaan neem dan pennen, pot- en kleurpotloden en schriften mee. Vraag een gids om je mee naar een school te nemen om deze spullen af te geven. Wat je er voor terug krijgt is onbetaalbaar. Wij zijn half Oktober geweest , het begin van het seizoen. Het was nog redelijk rustig, maar als het hotel in het hoogseizoen is volgeboekt, dan vraag ik me af of het zwembad niet te klein is en of dat de keuken het wel kan bijbenen. Het gebeurt regelmatig dat de stroom voor een tijdje uitvalt. In dat geval beschikt het hotel over een eigen generator. Maar ook dit hoort allemaal bij Gambia.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunbeach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunbeach in Bakau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunbeach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunbeach scoort een 9.01 uit 10 op basis van 30 reviews.