Kachikally Museum and Crocodile Pool

6.3Voldoende

0.3km van centrum

• 6Jos K14-03-2019

Overroepen ....

Een bezoek duurt maximaal 10 minuten, waar je één krokodil kan aanraken, en dan loop je rond een pool van zo'n 100 andere krokodillen. Een beetje zielig en echt goed onderhouden lijkt het zeker niet

Gereisd met partner in maart 2019

• 1Eva05-11-2017

Niet naartoe gaan, vies én dierenmishandeling!

Vreselijk!!! Allereerst is dit "park" gelegen in een vieze, stinkende krottenwijk. Van t moment dat je je auto uitkomt wordt je lastig gevallen door brutale kinderen die vragen om geld. De entree is goedkoop, maar t hele park is goedkoop. De riool van de krottenwijk loopt door in t park en zit vol zwarte gore drab en enkele krokodillen. De krokodillen kom je overal vrij tegen en zijn allemaal "net gevoerd". Naar mijn mening zijn ze gedrogeerd, ze liggen allemaal voor pampus en bewegen geen spier als je ernaast staat. Als ze inderdaad zoveel gevoerd worden om zo rustig te zijn, dan zouden ze toch mega dik zijn?! Het is een vieze bedoeling en zielig voor de beesten. Ik heb spijt dat ik er aan bijgedragen heb om deze dierenmishandeling door te laten gaan. Als ik dit van te voren wist was ik nooit gegaan!!!

november 2017

• 10Vera27-02-2016

Bijzondere ervaring!

Leuk krokodillen park wat midden in een drukke woonwijk ligt.. Zeer bijzondere ervaring om een krokodil te aaien en ermee op de foto te gaan. Zijn er zeker wel een stuk of 45 die er in en rond de pool liggen.

februari 2016

• 8Anita en Ludo23-04-2015

mooi park en omgeving

de krokodillen zelf stelt niet zoveel voor, maar is een leuke wandeling, toegang kost een euro

Gereisd met partner in maart 2015

• 8Patrick_en_Tanja05-04-2015

mooie krokodillenpool

Interessant om te zien. Ga samen met een krokodil op de foto. De 2 krokodillen aan kant waar je mee op foto mag zijn erg rustig. In pool zitten er veel. Een deel v/d eieren gaan naar varan om de bezetting v/d pool niet te groot te laten worden. Na rondleiding krijg je verzoek tot vrijwillige donatie voor eten van de dieren.

Gereisd met partner in maart 2015

• 9Loes04-02-2015

Een krokodil geaait!

Mooi museum over instrumenten, geloof en historie van Gambia. Na het museum kom je uit bij de krokodillen. Een man verteld over de dieren en je mag (als je wilt) zelf een krokodil aanraken.

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Cor Woudstra10-01-2015

Krokodil aaien

zeker bijzonder om deze ervaring mee te maken.

Gereisd met partner in februari 2014

• 8msplithof08-01-2015

Mooi

Mooi en veel informatie en met krokodil op de foto

Gereisd met partner in december 2014

• 8riavanheuven27-12-2014

Leuk

Krokodillen aaien, grappig

december 2014

• 7fam. van Dalen24-12-2014

krokodil aaien

Leuk, maar het bezoek duurt kort, wij hebben het gecombineerd met de aapjes in een ander park.

december 2014

10 van de 173 reviews gezien