Aparthotel Cape Point

• Kinderopvang
Meer aparthotel info

55 reviews over Aparthotel Cape Point

• 9Joaquin & Chantal10-04-2008

We hebben hier van 11 t/m 19 maart 2008 verbleven en het er prima naar ons zin gehad. Zeer leuk en vrij kleinschalig hotel, met vriendelijk personeel. Verder is het hotel schoon en wordt er elke avond een animatieprogramma gehouden. Het hotel heeft ook een gids die wat Nederlands spreekt, Bax genaamd. Zeer betrouwbaar.

Een aanrader dit hotel.

Gereisd met partner in april 2008

• 7corine09-04-2008

Prima hotel maar neem een iets duurdere kamer, je kunt het anders treffen dat je een vieze, vochtige, stinkende kleine kamer ad onrustige straatkant krijgt. Met heel veel moeite en bijbetaling kregen wij een andere kamer, deze was prima,wel duurder en luxer. Het strand is uitstekend, rustig en schoon. Onbijt is prima. Voor excursies namen wij ipv de touroparator een gids die voor het hotel staat. Wij hadden een rustige engelssprekende jongen en een vriendelijke gids die engels en wat nederlands spreekt. Dit zijn opgeleiden jongens vd plaatselijke bevolking.Doordat je met een Gambiaan loopt wordt je niet lastig gevallen door de bevolking en kom je op plaatsen waar je anders niet zou kunnen komen.Ook deze jongens zijn net als de bevolking zeer arm en onderhouden vh geld wat ze hiermee verdienen de gezinnen waaruit ze komen. Mede door deze jongens hebben wij een goede indruk van Gambia gekregen en een onvergetelijke vakantie.

• 8Remco van Belzen26-03-2008

Wij zijn half maart voor een week geweest. Vorig jaar in 5* hotel Ocean Bay geweest wat naast hotel Cape Point ligt. Cape Point is ons stukken beter bevallen. Behalve dat het veel goedkoper is, viel ons op dat het personeel ontzettend (gemeend) vriendelijk en behulpzaam is! Eten goed en betaalbaar. Prachtig rustig strand met gratis bedjes en juicestandjes met bediening aan de bedjes. De kamers zijn een klein minpuntje (erg basic) maar de rest maakt dat allemaal goed. Wij gaan naar dit hotel zeker terug!

• 8Janca23-03-2008

Leuk hotel met zeer vriendelijk personeel. De kamers waren goed verzorgd en schoon. Hotel ligt direct aan strand, heerlijk om een weekje te relaxen en Afrika te leren kennen d.m.v. verschillende excursies.

• 8Joaquin20-03-2008

Van 11 tot 19 maart 2008 hier verbleven. Zeer leuk en klein hotel. Heel schoon en het personeel is heel vriendelijk. Op het strand zouden ze echter wat meer hun best kunnen doen, zo zijn de parasols maar beperkt en is er geen ober die bestellingen opneemt. Neemt niet weg dat dit een zeer leuk, vriendelijk en goed hotel is. Mocht je een goede gids zoeken, neem dan Bakary Ndure , Hij spreekt redelijk Nederlands en je kan hem alles vragen.

Het enige echte minpunt, maar daar kan het hotel niet veel aan doen, van Gambia zijn de hustlers en bumster. Vreselijke mensen waar wij in ieder geval niet van gediend zijn. Kan een probleem worden voor het toerisme in Gambia, want velen komen hier niet door terug.

• 7L. Kunnen14-03-2008

er is weinig op dit hotel aan te merken. Het ontbijt was erg beperkt en een enkele keer was het eten van mindere kwaliteit

• 7christa schaap08-03-2008

situatie op het strand was niet oké, onvoldoende strandstoelen en parasols z.g. gratis maar in de praktijk vroeg met de handdoeken en wat geld een plaatsje reserveren! dat gaf nog wel eens ruzie. ook iets eten of drinken ontbrak nagenoeg.

• 8Eefje en Ilona23-02-2008

Wij zijn net terug van een week gambia. Prima eenvoudig hotel. Strand is lekker rustig. Vriendelijke personeel. Het hotel werkt met gidsen die je voor het hotel vindt, als je duidelijke afspraken maakt werkt dit prima. Super vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 8johan11-02-2008

Wij zijn eind februari geweest. Wij vonden het een goed hotel en hebben er een zeer plezierige vakantie gehad. Vaak bij mist Bass gedanst met leuke muziek. Een aanrader is om BAKARY Ndure als gids te nemen. Hij is betrouwbaar en spreekt verstaanbaar Nederlands

Gereisd met familie in februari 2008

• 8Dari07-02-2008

Wij zijn net in januari geweest. Heerlijk weer, prima hotel met vriendelijk personeel. Wij hadden een kamer met allevoorzinningen en eigen balkoon. Kamer werd goed schoongemaakt iedere dag. Het strand is lekker rustig door de beveiliging zodat je ongestoord kunt luieren. Doe excursies niet via de reisorganisatie want dan betaal je veel te veel. Voor een kwart van de prijs kan je met een groene taxi gaan of neem dan een gids mee. Ga naar het nabije restaurant The Bass: hassel free!! heerlijk eten!!

Gereisd met partner in januari 2008

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer