Géén boekingskosten

Aparthotel Cape Point

GambiaGambiaBakau

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Cape Point voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 53 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

55 Reviews over Cape Point

• 5Jeannette van Dam15-01-2019

de prijzen zijn veel veel veel te hoog voor Gambia

Veel veel te duur voor prijs kwaliteit. Handdoeken worden maar 2x per week verschoond echt slecht en het ontbijt was zo karig dat we een pot pindakaas zelf gekocht hebben . Het land zit vol bananen en pinda's. Tapwater mogen we niet drinken en staat op de ontbijttafel of je moet het gaan kopen voor het ontbijt. Wonjo was niet te dinken zo zuur en de gebakken eieren waren niet geel maar groen de jam was alleen gelei aardbei smaak en iets geels. Slechte aanvulling van het ontbijt

• 8Ina van Prooijen06-05-2017

Geweldig personeel, starnd heel vlakbij.

Het personeel is werkelijk geweldig ze doen alles voor je om het je naar de zin te maken. Ontbijt is erg eenvoudig de kamers wat gedateerd maar het is prima te doen. Met een paar stappen ben je op het mooie strand. Restaurantjes met iedere avond life muziek een "Craft market " vlakbij. Wisselkantoren tegenover het hotel. Wij gaan er ieder jaar heen en het bevalt ons iedere keer weer.

• 9Ina van Prooijen18-01-2016

Hotel is eenvoudig. Maar alles werkt. Wifi aanwezig airco föhn tv. En het is schoon.Iedere dag word er schoongemaakt er zijn voldoende schone handdoeken. Het strand is vlak bij.En het personeel is echt heel erg vriendelijk en doet werkelijk alles om het je naar de zin te maken. Ontbijt is eenvoudig maar ok. Wij gaan zeker in december weer naar dit hotel.

• 2H.A. van der Hoek03-03-2014

Eens maar nooit meer.

Zijn al vaker in Gambia geweest. Dus wel wat gewend. Na Ocean Bay e.a. wilden we dit hotel wel eens proberen, maar dit sloeg alles. In feite is alles daarbinnen zwaar aan renovatie toe. In onze geboekt app. (als het dat al was) was vrijwel alles kapot wat je echt nodig hebt. Ook het alternatief deugde voor geen meter en de zgn. schone handdoeken hingen nat boven het bad op te drogen. Vervolgens de touroperator opgebeld voor een passende oplossing in een ander hotel. Na 1 nacht niet kunnen slapen en het daarop volgend "niet te eten" ontbijt kwam dan eindelijk de verlossing. De touroperator had nog 1 kamer beschikbaar in Hotel Sunswing aan de ons vertrouwde westkust / Kololi. En zo hebben we de resterende 13 dagen toch nog optimaal van onze vakantie kunnen genieten. Hulde aan de touroperator, die onze vakantie heeft gered.

• 7Rachel en Yves11-02-2014

Fijne plaats.

Het hotel is een scandinavisch hotel. De mensen zijn er wel vriendelijk maar we hadden er meer van verwacht. Het is vooral interessant buiten het hotel waar de mannen en vrouwen ons elke dag met een 'smile' opwachten. Recht tegenover het hotel ligt een plaats waar je je geld kan wisselen, zeer betrouwbaar en correct met het geld. Rechts van hem ligt reisbureau, absoluut een aanraden. Zij zijn enorm goed in hun prijs en kwaliteit van de uitstappen. Elke dag staan zij weer klaar om je op een eerlijke nette manier je te helpen. Ook ideaal als je enkel vervoer nodig hebt, altijd krijg je een gids mee. Dit is vooral hetgeen we zeker niet vergeten van de reis.

• 7J. de Haas07-01-2014

Prima complex, aardige personeel

Heerlijk om hier in december 8 dagen te verblijven. Direct aan het strand en in de nabijheid van diverse eetgelegenheden.

Trek er wel op uit om meer van het land te weten te komen. Boek lokaal, spotgoedkoop. Neem spulletjes voor de locals mee en verblijd het kleine ziekenhuisje in de nabijheid met verbandmiddelen, paracetamol etc.

• 8B.S.03-01-2014

Prachtige plek, niet te touristisch

Echt prima hotel: verwacht geen overbodige luxe. Simpele kamers, maar school. De baracuda is heerlijk in het restaurant en het personeel heel erg aardig. Daarentegen is het leuker om het gros van de tijd buiten de hoteldeuren te spenderen. Neem een officiële lokale gids: zij staan met een simpele marktkraam tegenover het Ocean Bay hotel (het enige resort naast Cape Point hotel). Je kunt ze herkennen aan hun paars/witte shirts en bruine broeken en hebben een officiële toeristenkaart. Zij zijn niet alleen goedkoper dan de andere grote aanbieders (wel even onderhandelen), maar laten je het land zien op hun manier via lokale wegen. Het zijn aardige jongens en doen graag iets extra’s. We hebben er leuke contacten aan overgehouden. Ze hebben te maken met veel concurrentie van grote (internationale) aanbieders en personeel uit het hotel, terwijl zij de opleiding hebben gevolgd om toeristen te begeleiden: zij verdienen het gewoon!

• 8Jeroen10-12-2013

Prima verblijf

Hotel Cape Point is gelegen in een wat rustiger gedeelte aan de Gambiaanse kust. Er is één resort (Ocean Bay) vlak naast het hotel. Verder is er een straatje met souvenir winkeltjes en restaurantjes in de directe nabijheid. Je kunt overal goed eten, maar favoriet bij de meesten zijn toch wel Mr. Bass, Surf & Turf en Calypso. Het eten in het hotel is overigens ook prima; zowel ontbijt als lunch/dinner. Het strand is breed en er zijn voldoende ligbedden bij zowel strand als zwembad. De kamers zijn niet super de luxe, maar zijn schoon, hebben airco, koelkast en lekkere douche. De bedden zijn redelijk. Er is WIFI, maar het ontvangst is niet geweldig. Al met al een prima verblijf met een zeer goede prijs/kwaliteits verhouding!

• 7Ria14-10-2013

goede prijs/kwaliteits verhouding

Wij waren vanaf 20 September t/m 11 Oktober in Cape Point. Dat is nog in het laagseizoen en dit houdt in dat er in het hotel alleen ontbijt geserveerd wordt. De helft van de restaurantjes in Bakau is nog gesloten, het strand is nog niet gebruiksklaar en de argeloze toerist is aangeschoten wild voor alle taxichauffeurs, gidsen en alle andere Gambianen!Voor de rustzoeker een ideale periode en je hebt het zwembad voor je alleen (wij waren de enige gasten). Nadeel is dat dit de periode is waarin het hotel gebruiksklaar wordt gemaakt voor het hoogseizoen en er dus lustig op los getimmerd en geverfd werd.De kamers zijn verouderd, wel schoon. Soms viel de electriciteit uit (gelukkig was er een back-up) en hadden we zo af en toe geen stromend water. Dat hoort echter bij de charme van Afrika.Het personeel is aardig, vooral Lamin (winkel) en alle tuinmannen. Je kunt iedereen erg blij maken met t-shirts uit Nederland en paracetamol.Hotel Cape Point is eenvoudig maar goed in zijn prijsklasse.

• 8heidy04-08-2013

relaxed, kleinschalig en tussen het volk

1e nacht zaten we in een HELE stoffige kamer en alles was kapot, wc, kraan ect.Volgende dag verhuisd naar een pas gerenoveerde kamer , met wel schoon beddegoed, en ruime kamer met keukentje, prima.ontbijt geroosterd brood met jam of gebakken ei met spek was goed.Verder was het restaurant dicht omdat het laagseizoen was en maar 4 kamers bezet waren.HEERLIJK RUSTIG. Wifi in de lobby.Bij de 2 buurhotels kun je ook gaan zwemmen, hele mooie tuin.met kinderen van 8 en 10 geweest, en veel uitstapjes gemaakt, SOS kinderdorp in Bakau bezocht, en neem VEEL kinderkleding, schoenen ,sokken mee, ze zijn je zo dankbaar.Weer is ideaal, 30 gr. zon en bewolking, en sávonds lekker buiten zitten, bijna geen last van muggen, maar WEL inspuiten natuurlijk.

Aparthotel Cape Point info

• InternetBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• OntbijtbuffetBeschikbaar