Géén boekingskosten
GambiaGambiaBakauHotels BakauHotel African Village

Hotel African Village

GambiaGambiaBakau

We hebben de beste aanbieders voor Hotel African Village voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 26 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.9VoldoendeScore uit 26 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

27 Reviews over African Village

• 5Jessica29-01-2010

Åker förhoppningsvis ner i vinter igen

African Village i Bakau är ett litet hotell med underbar personal. Ligger på stranden. Vattnet är rent och inga "bumsters" kommer in på stranden så man kan lämna sin väska, kamera, pengar på solstolen utan att någon tar det. Visst, hotellet är slitet, men när man åker till Gambia är det väl ändå inte "Scandic hotel" man är ute efter.

Jag råder alla svenskar att åka dit. Trevligare hotellpersonal får man leta efter med lupp!

• 7Rita20-12-2009

zeer eenvoudig, wel vrolijk

Zeer eenvoudig hotel, totaal geen luxe, ontbijt karig, eten niet bijzonder, vreemd systeem met fooien bijvoorbeeld. Er lopen meisjes die leren, die komen lopend naar hun werk, mogen niets aanpakken maar krijgen geen goede opleiding. De man die het meeste werk deed was de tuinman, een schatje...neem proefmonsters parfum mee, kleding, leuke dingen voor de kids...altijd goed. Mensen zijn wel heel vrolijk. Strandje is klein.

• 8Britta Klausen09-08-2009

Fantastisk ferie sted

Vi har været der 2 gange og har været SÅ tilfreds begge gange. Det er et hotel hvor man bare siger vi kommer igen. Er man ikke bange for at tage ud på egen hånd, kan man få utrolige oplevelser, befolkningen er fantastisk søde og hjælpsomme og med venlighed når man bestemt rigtig langt. Hotelpersonalet er bare dejlige og venlige og huskede os da vi kom 2. gang, det var rart at se hvordan de bare smilede og snakkede da vi kom igen. Absolut et sted der er værd, at tage på ferie.

• 7Astrid van Woudenberg27-03-2009

Erg genoten

Na onderstaande reacties wil ik graag een ander geluid laten horen. African Village is geen mooi 4 sterren hotel maar het is Afrika! Het is een eenvoudig hotel met ontzettend vriendelijk personeel! Ook het strandje is eenvoudig maar wel privé en een heerlijke zee. Vraag wel een kamer met zeezicht. Gambia is een zeer arm land wat je niet kan vergelijken met Spanje etc. Ga voor het land en de mensen. De meeste mensen vinden het leuk om met je te praten en zijn ontzettend trots op hun land. De bumpsters zijn lastig maar wees duidelijk dat je alleen gelaten wil worden. Geniet van wat het land je te bieden heeft en ga niet voor de luxe.

• 8Astrid van Woudenberg23-03-2009

Erg genoten

• 1D. van den Berg12-03-2009

Vreselijk

Dit is een vreselijk hotel. Het is totaal vervuild en niet meer van deze tijd. Het lijkt op de fot's in de gidsen erg leuk maar pas op !! Er is geen toegang tot het strand, al staat dit wel in de gidsen. Er is een soort plateau gemaakt in de rotsen hier kunnen 8 mensen liggen maar er is geen toegang tot het strand. Ook is er geen ruimte bij de lodges om buiten te zitten. NIET BOEKEN>

• 4rovers27-02-2009

dit kan veel beter

net terug,was hier met echtgenoot en schoonouders.8 dagen,half pension. een oud en slecht onderhouden hotel.hadden kamer met zeezicht dat wel,maar vuile ramen en een badkamervloer die continu blank stond omdat t toilet lekt. tafellakens in t restaurant lagen er de hele week,alleen de kruimels werden er afgeveegd,rieten stoeltjes zo oud daar gingen we bijna doorheen.koffiebekers en borden met stukjes eraf.ontbijt en diner is erg karig,echt ontzettend lief en behulpzaam personeel,maar totaal niemand die de leiding schijnt te hebben.we weten dit is afrika,maar dit is een, onze touroperator, onwaardig hotel.

27-02-2009 bezocht met partner

• 4Judith26-02-2009

armoedig

Wij hebben van te voren deze site bezocht maar begrijpen nu bij terugkomst werkelijk niet hoe zoveel mensen positief kunnen zijn. Echt 1e dag kamer a 18 (vreselijk) daarna wel beter maar het is armoedig en oud. En een hele ongezellige eetzaal. Nee we hebben ook een hoop excursies gemaakt maar het is een vies land en niet ons vakantieland. En iedereen bedelt om geld enz. na een paar dagen word je daar niet goed van. Je kan niet iedereen helpen.

• 4vd Gevel26-02-2009

Heel armoedig

Wij vinden dat je erg veel betaald voor wat je krijgt. Wij hebben 950 euro betaald voor half pension, 8 dagen en dat is veel te veel. 1e dag een hele slechte kamer (a18) nooit accepteren dus !! Ook de eetzaal zo ongezellig en oud. En voor het hotel erg veel bumpsters !! Word je na een paar dagen ook gek van. En kijk uit met het maken van excursies via African adventure tours, erg duur en je zit vaak uren in een gammel busje. Ook het welkomstdiner viel erg tegen voor de prijs. En tja, ook wij weten zeurpieten heb je overal maar echt voor mensen die ook een beetje willen relaxen tijdens de vakantie (gezellig terrasje pakken, en lekker liggen aan het zwembad of zee, is dit geen vakantieland. Wat een armoede en overal vies en rommel. Helaas want een heleboel mensen zijn wel aardig en betrouwbaar maar ook zoveel lui volk. Eten in kololi is wel lekker en gezellig.

• 7christa schaap14-02-2009

waar voor je geld

dit hotel is voor mensen die niet persé strand willen een prima plek, gezellige atmosfeer, geen luxe maar van alles genoeg, elke avond een optreden tot max. 23.00 uur dus geen verstoring van de slaap. De omgeving is wat rommelig gezellig maar dat is Afrika overal zelfs bij 5-sterrenhotels. wij zouden zonder meer nog eens terug gaan.

Hotel African Village info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar