Hotel St. Barths Beach

1 review over Hotel St. Barths Beach in het Nederlands

2004

Dit hotel is een erg goed hotel, waarvan alle kamers Het

Anne-Marie
3-8-2004

Dit hotel is een erg goed hotel, waarvan alle kamers zeezicht hebben. Het ontbijt is erg simpel, maar prima verzorgd. De kamers zijn heerlijk koel. Een auto huren is een must, want anders kom je werkelijkwaar nergens. Er is geen openbaar vervoer en er rijden weinig tot geen taxi's. De strandjes die je kunt bezoeken zijn schitterend m.n. Colombier. Maar hou er rekenening mee dat er in de zomermaanden weinig mensen zijn en het er daardoor al snel een beetje doods aandoet. Als je lekker wilt lunchen moet je naar Nikki Beach. Heerlijke gerechten, topaccomodatie en een geweldig uitzicht! Let wel: alles kost een heleboel geld!!!!!

Gereisd Anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. Barths Beach in Saint Barthelemy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. Barths Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.