Sorteren

vakanties Saint Barthelemy / St. Barts

Reviews over accommodaties in Saint Barthelemy / St. Barts

Leuk complex met heerlijk zwembad

Hilbrand
    3-8-2017

Dicht bij Nikki Beach gelegen; maar wel een steile beklimming! Het complex bestaat uit meerdere huisjes (los en geschakeld). De geschakelde kamers waren netjes en schoon. Het zwembad met wel een beperkt aantal bedjes is heerlijk en heeft een fantastisch uitzicht op het strand.

Het ontbijt is aardig maar helaas niet erg veel keus (en daarnaast bepaalde producten tegen extra betaling).

In de directe omgeving zijn een aantal extreem dure restaurants maar ook een aantal goed betaalbare restaurants te vinden. Voor een langer verblijf dan enkele dagen is het aan te raden een auto te huren.

decadent leuk hotel/ze hebben daar de lekkerste en kaviaar

estelle en jean-pierre
    6-2-2005

decadent leuk hotel/ze hebben daar de lekkerste thee/oesters en kaviaar a volonté:we hebben er fortuinen uitgegeven

Dit hotel is een erg goed hotel, waarvan alle kamers Het

Anne-Marie
    3-8-2004

Dit hotel is een erg goed hotel, waarvan alle kamers zeezicht hebben. Het ontbijt is erg simpel, maar prima verzorgd. De kamers zijn heerlijk koel. Een auto huren is een must, want anders kom je werkelijkwaar nergens. Er is geen openbaar vervoer en er rijden weinig tot geen taxi's. De strandjes die je kunt bezoeken zijn schitterend m.n. Colombier. Maar hou er rekenening mee dat er in de zomermaanden weinig mensen zijn en het er daardoor al snel een beetje doods aandoet. Als je lekker wilt lunchen moet je naar Nikki Beach. Heerlijke gerechten, topaccomodatie en een geweldig uitzicht! Let wel: alles kost een heleboel geld!!!!!