vakanties Martinique

Reviews over accommodaties in Martinique

prachtig koloniaal landgoed

esther slootweg,
    25-1-2011

Dit hotel hebben wij bezocht in januari 2011 voor 5 dagen. Het ligt aan de oostkust niet direct aan een strand met een mooie tuin en heel rustig gelegen. Het is ingericht met antiek en het franse echtpaar doet alles zelf. Het uitzicht op zee is schitterend omdat het hotel iets hoger ligt. Alles is ruim opgezet en heeft een bijzondere sfeer. Naar het strand is een kwartier met de auto. Er zijn diverse baaien in de buurt met leuke restaurantjes. Wij hebben vanuit Trinite een dag gevaren met een katamaran, erg leuk. Je komt langs kleine eilandjes om te snorkelen of te wandelen. Het eten op het eiland is Frans met een Creoolse toets, wij houden hier erg van. Men drinkt veel cocktails met locale rum en vruchtensappen. Wijn is er ook voldoende, m.n. de rose is populair.

Het hotel ligt op 1 uur rijden van de luchthaven en op 1uur van de vulkaan en het regenwoud. Houd je van rust, wandelen, lekker eten en kleinschalig vermaak dan is dit eiland prima.

Vergane glorie maar waar-voor-je-geld

Erik & Sandya de Ruijter,
    9-12-2009

Grote kamers, maar niet bepaald bij-de-tijd; o.a. grote airco met lawaai op het balkon. Prachtig zwembad, strand is dichtbij. Personeel spreekt 'wisselend' Engels, sommige receptionisten matig (em niet bepaald vriendelijk) en sommige excellent/behulpzaam.

Wat tegenvalt is de soms wat desolate aanblik van gangen, publieke ruimten etc; o.a. bloembakken die men laat verpieteren, en de (enige) lift die wat erg lang kapot is. Ook ontbijt wat karig. Wordt dus een beetje een budgethotel, maar gezien de voor Martinique lage prijs alleszins de moeite waard.

In oktober 2007 hebben wij een week doorgebracht in Club

Monique,
    18-2-2008

In oktober 2007 hebben wij een week doorgebracht in Club Med Les Boucaniers. Het dorp is zeer Frans georienteerd (95%), maar dat was voor ons geen probleem. Kamers waren zeer ruim en voorzien van een grote badkamer met ruime douche. Eten was prima. Zwembad was super en er was zowel overdag als 's avonds van alles te doen. Dit dorp is niet echt geschikt voor gezinnen met jonge kinderen.

Mooi hotel, prachtig gelegen

judith Jacobs - plusquin,
    9-7-2007

Mooi hotel, prachtig gelegen. Kamers met leuke kleuren, heel proper. Regendouche. Ontbijtruimte vlak aan de oceaan. Alles met netten afgedekt om vogels buiten te houden. Ontbijt niet zo uitgebreid. Lekkere koffie.

Hotel vlakbij haventje met pendelboot naar Port de France (hoofdstad). Duur 15 minuten (met de auto - files 1 uur)! In laagseizoen niet zoveel te doen in hotel. Wel veel plaats aan zwembad of strand. Zeker om terug te gaan

In één woord fantastisch, ben gisteren teruggekomen

Jeroen,
    8-1-2007

In één woord fantastisch, ben gisteren teruggekomen. nu hard sparen om weer 3 weken erheen tegaan