Hotel La Toubana ***

8,2

5 reviews over Hotel La Toubana in het Nederlands

Fabuleuze ligging

Erik & Sandya de Ruijter, 25-2-2011

Schitterende 'cottage' kamers met groot privé terras met zeezicht in mooie tuin. Van binnen niet al te groot, met matig onderhouden keukentje en leuke badkamer (irritante automatisch op beweging reagerende lamp).

Restaurant heeft heel redelijk ontbijt, overprijsd diner. Goede service maar zelfs in receptie heel matig Engels. Zwembad ligt schitterend en de 'beach club' beneden aan zee is ook mooi. Ongeveer 15 min. lopen van dorp St. Anne, bus naar PTP komt elk uur langs op hoofdweg.

Super leuk luxe resort

Anouk, 8-9-2010

Het is een zeer luxe resort, met slechts 32 accomodaties. Ik denk dat dit een van de meest luxe resort is in guadeloupe. De kamer was erg mooi, alleen het keukentje was een beetje lelijk, deze hebben we toch niet gebruikt. Lekker ontbijt bij het zwembad! De beach club vond ik super, erg zeldzaam in Guadeloupe. Heerlijk cocktails gedronken op de loungebedden. Het restaurant is 's avonds ook erg gezellig en het eten is lekker!! Ze spreken hier vrijwel geen engels.

Prachtige locatie op een idyllisch eiland

Ludo Dhaeze, 30-8-2009

Het hotel is prachtig gelegen in een baai. De bungalows zijn zeer mooi. De publieke delen kunnen echter wel een kleine opsmuk gebruiken. Toch is dit hotel elke euro waard. Het prive-strand is zeker de moeite waard. Laat het regenseizoen je niet tegenhouden want het regent hooguit een paar minuten per dag. Meestal regent het veel gedurende de nacht.

gezellig hotel

Nadine en Roger, 10-8-2009

Leuke huisjes waar de kamers zich in bevinden. Restaurant duur. Zijn 's avonds naar het dorpje St-Anne gereden met de huurwagen om te gaan eten . In het American Café is het heel lekker en betaalbaar. Anders geen opmerkingen. Vriendelijke mensen.

Leuk complex, verschillende huisjes als kamers. Het ziet er goed verzorgd uit, mooi zwembad waarbij je uitzicht hebt op zee. Net restaurant + barretje bij zwembad. Helaas spreekt men hier slecht Engels. Over de bereikbaarheid heb ik geen goede info. Ben ivm ziekte niet van het complex af geweest (ziekte lag niet aan het hotel hoor)

We hebben een aantal aanbieders voor La Toubana voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Toubana in Ste. Anne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Toubana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Toubana scoort een 8.2 uit 10 op basis van 5 reviews.