Vakantiehuis La Berceuse Créole

Vakantiehuis
Vakantiehuis La Berceuse Créole

1 review over Vakantiehuis La Berceuse Créole in het Nederlands

Gezellig bungalowparkje met fijn zwembad/bar.

marlies van straalen
29-11-2012

De huisjes zijn eenvoudig, maar zeer netjes ingericht. Goede bedden, fijn terras. Het weer is altijd goed, dus je zit altijd buiten. Leuke Creoolse kleuren. Zeer vriendelijke ontvangst. Wifi werkt soms wel/soms niet. Er is een speeltuintje voor de kinderen en het zwembad is net groot genoeg en schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Berceuse Créole in Ste. Anne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Berceuse Créole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.