• 13.815

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Buitengewoon aangenaam

Fam Vanaalst,
    14-12-2018

Wij waren een week in de Ardèche in het voorseizoen om al het moois van de streek te bewonderen. Met de tent zijn we neergestreken op Camping La Bastide een prachtige ruime camping met stacaravans waarvan meerder met airco en diverse plekken voor tenten. De camping ligt aan de rivier. Er zijn goede sanitaire voorzieningen. Er is een campingwinkel voor vers (stok)brood in de ochtend en voor de belangrijkste boodschappen. Een heerlijk restaurant en ‘s avonds kun je ook nog gezellig iets gaan drinken. Toen wij er waren was er een Franse avond met lopend buffet en live muziek. Er wordt geregeld wat georganiseerd.

Er is een mooi overzichtelijk zwembad met ligbedden rondom.

Kortom een heerlijke week gehad en veel gezien van de omgeving.

Mooie nette camping

Jurgen Klaassen,
    14-12-2018

Erg mooie omgeving en ligging van de camping goed tov uitstapjes. Richting Annecy is file rijden maar die kant zijn wij niet zo vaak op geweest. De andere kant op zijn genoeg mooie en leuke dingen te doen. Opzet van de camping is ok. Mooie staanplaatsen voor de caravan. Als je achter op de camping een stacaravan huurt zit je wel krap op elkaar. Mooi zwembad en genoeg vertier voor de jeugd ivm speelhal en mooie speeltuin.

Mooie camping met goede sfeer.

familie Dijkstra,
    3-12-2018

Kleine overzichtelijke camping, ideaal met kleine kinderen. De sfeer hier is zeer gemoedelijk, het zwembad is prachtig en het restaurant heeft goed en betaalbaar eten, ook afhaal.

Animatie is erg leuk voor alle leeftijden. 1x per week kunnen de kinderen pony rijden, dat vonden ze echt geweldig.

Dames en heren sanitair is 1, even wennen maar wel schoon en geen wachtrijen.

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!

Janneke,
    1-12-2018

Top camping. Vriendelijk personeel. Keurig nieuw en modern sanitair. Een heerlijk zwembad, zeer hygiënisch. Een fijn restaurant en bar.

Camping is vooral gericht op kinderen tot 12 jaar. Maar er zijn zeker ook tieners.

De camping ligt aan de rivier met een eigen strandje.

Supermarkten zijn dicht in de buurt.

Wij zijn meerdere keren op deze camping geweest en we hebben het altijd heerlijk gehad.

Fantastische familie camping

Danny,
    1-12-2018

Vroeger tijdens mijn jeugd hier geweest en nu mijn eigen kinderen 3 keer hiernaartoe meegenomen waarvan de laatste keer met eigen caravan. De familie Kusters en medewerkers doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Zwembaden zijn top. Sanitair is keurig. Animatieteam verzorgt meerdere keren per dag leuke activiteiten. De croissants zijn geweldig! En in de buurt is meer dan genoeg te doen. Wij gaan zeker weer!