Rhône - Alps

Reviews over accommodaties in Rhône - Alps

Voor ons niet meer

Gerrit,
    15-1-2019

Camping met nagenoeg alleen (huur)mobile homes(90%) en rest huurtenten. Geen gelegenheid om te kamperen met eigen tent/caravan.

Gereisd met partner in mei 2018

Goed onderhouden camping met schitterend uitzicht.

Webwinkelen,
    5-1-2019

Goed onderhouden camping met ruime plaatsen die een prachtig uitzicht op de omgeving hebben. Eind september rust en ruimte, maar ook nogal wat wind. Eigenlijk wat te veel voor het kamperen in een vouwwagen. Daarom zijn we na enkele dagen vertrokken.

Gereisd met partner in september 2018

Prachtige camping, rivier, en mooie grote plaats

Didi Blommerde,
    18-12-2018

Prachtige camping, wij (met dochter van 10 en zoon 12) hadden een huurtent met eigen sanitair. Je krijgt een sleutel van een toiletblok met 4 ruimtes met in ieder een wc, wasbak en douche. Je hebt je eigen blok dus je kunt je spullen laten staan. Deze huurtenten met eigen sanitair staan allemaal achteraan de camping ook de gewone huurtenten. Wij hadden de 1 na laatste tent maar een prachtig grote plaats met veel bomen. Fantastisch. Wel een stukje lopen naar de winkel, bar of zwembad 12 min heel en ook weer 12 terug voor een broodje in de morgen. Wij vonden dat niet erg. De rivier is heerlijk lang gerekt dus altijd een prive plaatsje. Op sommige plaatsen diep andere ondiep kids konen zich met band heel de dag bezig houden vooraan beginnen en eindige bij onze tent. Veel Nederlanders op de camping 80 / 20 % wel heel gemoedelijke sfeer. Mooie omgeving veel te zien en doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fijne camping

Jantien,
    4-12-2018

Wij verbleven op deze camping met eigen tent. Helaas hadden we geen plekje aan de rand van de camping, het uitzicht daar is prachtig. Wij stonden achteraan op de camping , s ochtends broodjes halen of de wandeling naar het zwembad was een lange wandeling. De laatste dagen hadden we daarom fietsen gehuurd bij het klimpark tegenover de camping, dit was vrij prijzig. Tip: neem fietsen mee. Wij stonden ter hoogte van sanitairgebouw 4.

De rivier was goed toegankelijk. Plekken met zicht op de rivier waren ook prachtig.

Zwembad met veel variatie, niet te druk in het hoogseizoen... heerlijk.

Je moet wel met de auto op pad om eea te bekijken in de omgeving. Wij vonden de plaats Die tegenvallen.

Rodelbaan en met kabelbaan de berg op en met de step naar beneden was 1 van onze hoogetepunten in de omgeving.

Sanitair was matig tot voldoende qua hygiëne en warm water.

We raden de camping aan, maar zorg wel voor een plekje met uitzicht.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Hele leuke camping.

Trudie,
    1-12-2018

Leuke camping met goed en schoon sanitair. Fijn zwembad met prachtig uitzicht. Mooie ruime plaatsen.

Fijn om te fietsen in omgeving. Prima restaurant op camping.

Gereisd met partner in september 2018