Géén boekingskosten
FrankrijkRhône - AlpsVoreppeHotels VoreppeHotel Novotel Grenoble Nord Voreppe

Hotel Novotel Grenoble Nord Voreppe

FrankrijkRhône - AlpsVoreppe

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Novotel Grenoble Nord Voreppe voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 4 reviews

• Sportfaciliteiten

4 Reviews over Novotel Grenoble Nord Voreppe

• 5Hennie19-06-2017

Goede kamers slechte bediening

De entree was prima en de kamers ook maar de bediening liet echt te wensen over. Zeker in het restaurant en bar. Ik moest een aantal bij de receptie gaan vragen waar de barkeeper was om wat te drinken te krijgen. Bij het diner vroeg ik om een rode port als aperitief en kreeg uiteindelijk na lang wachten een rode Martini. Het eten was ook niet goed. Ik had een steak besteld maar die zat vol pezen en werd samen met de friet koud geserveerd. Tijdens de maaltijd heb ik ook nog een glas rosé en een rode wijn besteld die ik uiteindelijk zelf maar weer ben gaan halen. Het dessert hebben we maar aan ons voorbij laten gaan. Ik kom hier niet meer terug. Zeker niet als je naar de prijs kwaliteit verhouding gaat kijken.

• 7becathijs05-08-2011

Service bleef achter

Voor de tweede keer in dit hotel overnacht. Ligt ca 1.5 km van de snelweg A43 dus erg gunstig. Prima zwembad en mooie tuin. Kamers Novotel kwaliteit en dus goed: schoon, prima bed, badkamer met bad en douche, wc. Ontbijt veel keus. Jammer van het diner, waar WIJ iets verkeerd begrepen of ZIJ. Bij een hoofdgerecht verwachtten wij een garnituur van groente/salade en een aardappelgerecht, maar dat kwam niet. Pas na vragen kwam men met friet en een schaaltje groente, vreemd. Voor de kinderen is er beperkte keus. Eten is overigens wel van goede kwaliteit, maar mochten we ooit hier nog eens komen, eten we denk ik buiten dit hotel.

• 8Robbert25-07-2011

Prima hotel voor 1 of 2 nachten

Prima hotel voor 1 of 2 nachten, slaap hier altijd op doorreis. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, kamers netjes en schoon. Het eten is niet bijzonder (vandaar de 6) maar zeker ook niet slecht. Vlak naast de snelweg en toch een rustige ligging!

• 8Hanneke07-06-2010

Goed hotel voor een nachtje onderweg.

Dit hotel ligt een paar kilometer boven Grenoble, aan de rand van de snelweg (hier heb je geen last van) De medewerkers bij de receptie zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel lijkt aan de buitenkant een beetje verouderd, maar van binnen is daar niet van te zien. De kamer zijn van alle gemaken voorzien. Een lekker groot bed, mooie badkamer met een heerlijke douche/bad. Op de kamer is de mogelijkheid om koffie en thee te zetten.

Wij hebben hier 1 nachtje geslapen op doorreis terug naar Nederland. Hiervoor is dit hotel zeker aan te raden.

Hotel Novotel Grenoble Nord Voreppe info

• HuisdierenBeschikbaar

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)