Géén boekingskosten

Les Peupliers

FrankrijkRhône - AlpsVogüé (Ardeche)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Peupliers voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 39 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 39 reviews
  • 5.9Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

39 Reviews over Les Peupliers

• 6M. Huisman27-08-2019

Goedkope, enigzins gedateerde camping. Wel fijn

Een redelijk kleine, goedkopere camping aan de rivier Ardèche. Toen wij aankwamen waren helaas alle schaduwrijke plekken vergeven, dus helaas op het heetst van de dag in de volle zon. Deze camping zijn wij 2 jaar geleden ook geweest, het sanitair en het zwembad zijn in die 2 jaar helaas niet verbeterd, maar desondanks nog wel een voldoende. De douches zijn wel gerenoveerd en zijn keurig met een wasbak in de douchecabine, top. De eigenaar werkt zich nog steeds 3 slagen in de rondte en heb hem niet chagrijnig gezien. Het veld ligt er nog steeds hobbelig bij helaas, maar wielkeggen zijn een prime uitkomst. Het personeel is vriendelijk en ze spreken tegenwoordig zelfs een beetje engels. Hecht je niet teveel waarde aan luxe, is dit een prima camping met een hoop natuurlijk schoon in de nabije omgeving. Ik hoop echter wel dat deze camping nog even blijft bestaan, want het begint er nu wel gedateerd uit te zien.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7Miriam13-08-2019

Nette, mooi gelegen camping, niet heel levendig

We hadden een prachtige plek met uitzicht op de rivier. De eerste dagen hebben we getwijfeld of we wilden blijven vanwege 'gebrek aan levendigheid'. Zonder vriendjes om mee te spelen, hadden onze kinderen het hier waarschijnlijk snel bekeken. Het zwembad was prima, groot genoeg voor het aantal gasten wat er op dat moment was (halfvolle camping) en heerlijk qua temperatuur en zitplekken (schaduw en/of zon). Ook in de rivier konden de kinderen fijn spelen. Vanwege de droogte was het waterniveau erg laag en kon je er niet echt goed zwemmen, maar visjes en kikkers vangen was minstens net zo leuk. De eigenaren zouden wat ons betreft meer moeten doen aan het lange gras en de vele kuilen op het terrein, zeker bij de sportveldjes. Sanitair was schoon en de douches warm (geen wc-papier en wc-bril). Omdat de kinderen leuke vriendjes troffen, hebben we ons goed vermaakt, maar of we hier nog eens terug gaan komen....Ik denk het niet.

• 8Fam. Vermeeren05-08-2018

Genieten van de rust.

Heerlijk rustige camping aan de Ardèche. Vriendelijke, behulpzame eigenaren. Schoon sanitair. We waren met mijn dochter van 9 en zoon van 12, die de hele vakantie genoten hebben met de vriendjes op de camping. Zwemmen en vissen in rivier, zwemmen in zwembad en van de rotsen springen in Vogue. Voor animatie moet je hier niet zijn, maar dat hebben we niet gemist.

• 8Judith21-08-2017

Heerlijke camping op prachtige plek

Wat een heerlijke kleine camping aan de rivier. Als je houdt van rechte plekken die duidelijk afgebakend zijn dan moet je hier niet wezen, maar hoe heerlijk is het dat je aankomt en dat de zeer vriendelijke eigenaars (die ook redelijk Engels spreken) je met een kaartje de camping op sturen en dat je zelf een plek kan uitzoeken. Het sanitair is prima, ok geen wc-brillen en toiletpapier maar het is goed schoon en dat is toch wel het belangrijkst. De camping ligt aan de rivier en die is zeer goed toegankelijk, de kinderen hebben er heerlijk gespeeld. Verder is er voor de kinderen buiten het zwembad (met kinderbadje) niet heel veel, een klein klimtoestel en 2 tafeltennistafels. Er is geen animatie voor de kinderen, wij hebben dat niet gemist. Er is genoeg te doen in de buurt en het plaatje Vogue is prachtig. Kortom een heerlijke camping!

• 7Lio05-08-2017

Ensemble convenable avec des tarifs abordables. Un

LES PLUS : Arrivée et départ tous les jours, borne info et avis, la disponibilité des gérants et leurs gentillesses, boisé, bord de rivière accessible, agréable, allées au noms d'oiseaux, horaire d'ouverture de la piscine : 10h-20h, piscine propre, meubles et vaisselles propres, terrasse bâchée, pizzeria (+1 du chef), bar/snack/pizza/glace, pain et viennoiserie(sur commande), rond point à 300m avec tous commerces, douche pour chien, sanitaire propre. LES MOINS : parking inexistant pour attendre avec une caravane, virage des allées difficiles avec caravane, manque de banc sur le camping, MH serrés, pas de TV, espace de jeux trop juste pour un 5 ans, pas de barbecue commun, sanitaire très loin pour certains emplacements

• 8Eetgelegenheden

Valérie et Alain Delonca, Gérant, 22-01-2020

Merci d'avoir déposé cet avis: nous sommes contents de voir que vous avez apprécié vos vacances, au plaisir de vous rencontrer lors d'un prochain séjour.

• 8ERIC LE CARRERES03-08-2017

WE Ardèche

Mobil-home agréable, accueil sympathique, cadre très agréable

Valérie et Alain Delonca, Gérant, 22-01-2020

Nous sommes contents de voir que vous avez apprécié votre week-end, au plaisir de vous rencontrer lors d'un prochain séjour.

• 8CHANTAL BOUDARD29-07-2017

Séjour au camping des "Peupliers"

Un camping situé au calme, un personnel attentionné qui a parfaitement répondu à nos attentes. Très belle piscine . Un nouveau type d’hébergement très fonctionnel pourvu de nombreux rangements. La surface totale est mieux optimisée que dans un Mobil home, belle terrasse . Voila des atouts qui nous ont permis de passer un agréable séjour.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Valérie et Alain Delonca, Gérant, 22-01-2020

Nous sommes contents de voir que vous avez apprécié vos vacances, au plaisir de vous rencontrer lors d'un prochain séjour.

• 4Céline28-07-2017

bof

malheureusement un peut bruyant dans l'axe de l'aérodrome d’Aubenas et le camping d’à coté qui organise une soirée jusque tard dans la nuit
    on regrette le service mini au camping pour le pont de l’ascension

Valérie et Alain Delonca, Gérant, 22-01-2020

Nous vous engageons à venir à nouveau profiter du site pour revoir votre avis sur notre établissement. Les nouveaux propriétaires

• 7Annick29-08-2016

Tranquilité

Mobil home eco hébergement ancien voir un peu vieillot mais trés propre et fonctionnel surtout lorsqu'il fait beau et que l'on passe la journée dehors. Camping ombragé emplacement spacieux. Camping agréable avec accés directe sur l'Ardèche, + piscines un peu fraiche. Proximité des commerces, personnel sympa mais la gérente est un peu distante et froide le gérant est pus sympa.

• 6Eetgelegenheden

Valérie et Alain Delonca, Gérant, 22-01-2020

Nous sommes contents de voir que vous avez apprécié vos vacances et la situation du camping, au plaisir de vous rencontrer lors d'un prochain séjour.

• 7Timm30-07-2016

Rustige camping aan de Ardeche

Half juli op deze camping gestaan. We hadden een prachtige, ruime plek aan de Ardeche, waarin je heerlijk kunt spelen/zwemmen. De camping heeft ook een leuk zwembad, een restaurantje/bar, tafeltennistafel, volleybalveld e.d. De meeste kampeerders (Fransen) stonden in de buurt van de receptie/zwembad, verder verwijderd van de rivier. Juist dichtbij de rivier waren de mooiste en rustigste plekken, al werd het wel iets drukker naarmate we er langer stonden. Camping is idd wat rommelig, geen duidelijke afbakening van plekken e.d. Daardoor vonden wij het juist gemoedelijk, maar daar moet je van houden. Enige nadeel was dat er 's avonds/'s nachts soms (geluids)overlast was van animatie en/of luidruchtige jongeren van de buurcamping(s).

Camping Les Peupliers info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar