Vogüé (Ardeche)

We hebben een aantal aanbieders voor Vogüé (Ardeche) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Vogüé (Ardeche) voor je op een rij gezet:

Reviews over Vogüé (Ardeche)

Niet veel te beleven

Jan
    9-6-2015

Vogue is een klein plaatsje aan de Ardèche. Tegen de bergen aangeplakt zie je een chateau, maar dit is privébezit dus niet te bezichtigen. De rivier nodigt uit tot het maken van foto's, maar verder is er in het plaatsje niet veel te beleven. Het ligt wel in een mooie omgeving.

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Mooi dorp aan de Ardeche

Fam. Storcken
    19-11-2009

Geweldig mooi fotogeniek dorpje direct aan de rivier. Leuke terrasjes en een kasteel dat bezichtigd kan worden. Parkeer je auto meteen aan de rivier en je kunt een verkoelende duik nemen, kom op tijd want vanaf 11.00 uur wordt het moeilijk om een plaats op de parkeerplaats te krijgen en er is verder niet veel parkeerruimte. Kano verhuur is hier uiteraard ook aanwezig.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

dit is de eerste plek waar het gedurende 14 dagen warm is

18-8-2006

dit is de eerste plek waar het gedurende 14 dagen onvoorwaardelijk warm genoeg is geweest voor mij. Lang leve de zon. Lang leve genieten en onthaasten. Ik ben op de verkeerde plek opgegroeid wat het klimaat betreft. Neen, het was niet 'té', ook niet toen het 41°C in de schaduw was. Alleen maar kijken en soezen en een boek lezen en de tijd vergeten...

Gereisd Familie in juli 2006
Vogüé (Ardeche) scoort een 8,9 uit 10, op basis van 64 reviews