Camping Le Bois de Cornage

Meer camping info

21 reviews over Camping Le Bois de Cornage

• 8Jacha van den Bos11-08-2017

Fijn tijd gehad

Zijn hier ruim een week geweest. Sanitair mag van mij iets schoner douches zijn soms koud en 1 wasmachine op de hele camping vind ik wat weinig in het hoogseizoen. Ruime vlakke plekken en je mag kiezen als er ruimte genoeg is. Verder bijzonder aardige mensen. Staan altijd klaar voor je. Onze trike ging stuk en meteen garage open voor gereedschap. Men spreekt hier goed Engels Pizza's kan ik je hier aanraden. Duurt ff want hij is druk maar dan heb je ook echt een lekkere pizza. Wifi is betaald

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7Eduard Bruinink.03-10-2016

Aardige camping voor een paar dagen.

Ik sluit mij aan bij de vorige beoordelaar, wat matig onderhoud, en de plekken zijn zeker niet recht. Medewerkers behulpzaam, en de eigenaar is een hele aardige vent. Men doet haar best maar er moet nog veel gebeuren. Leuke zaken in de omgeving die zeker de moeite waard is. Vergeet het kasteel in het dorp niet te bezoeken en kies voor een restaurant in de zijstraatjes.

Gereisd met partner in april 2015

• 7Thierry12-09-2016

Beneden onze verwachting

Wij kozen deze camping omwille van de hoge score. Helaas was dit een beetje teleurstellend.De algemene indruk is dat het wat ontbreekt aan onderhoud. Reeds bij aankomst geeft de entree geen al te frisse indruk. Verwaarloosde bloembakken, teveel onkruid. De rand van het zwembad was vies. Het sanitair is op zich niet mis, maar enkel 's morgens een poetsbeurt volstaat niet. Positief: lekker gegeten voor een redelijke prijs. Lekkere biefstuk en (verse) pizza's en een vriendelijke bediening. Goed voor een beperkt verblijf zonder te hoge verwachtingen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Olga27-07-2013

Prima camping een aanrader

De camping is vorig jaar overgenomen door zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Doen er alles aan om de slechte beoordelingen van vroeger weg te werken. Wij hadden autopech fantastisch geholpen top! Schone toiletten enz. Zeker een aanrader voor mensen die willen fietsen of wandelen in de Alpen. Vlak bij de Alp d'huzes. 5 dagen gestaan gedurende het fietsgebeuren op de Alp d'Huzes. Volgend jaar zeker weer.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Véronique23-06-2013

Kalmeren, mooi

Management is er veranderd een jaar. De netheid van de camping en gezondheid is veel beter dan voorheen. Het management is zeer behulpzaam en glimlachend.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 8Wilke25-01-2013

Niet duur, leuk, netjes, behulpzame mensen

We zijn twee jaren achter elkaar naar deze camping geweest. Sanitair is prima evenals zwembad. Mooie omgeving en een punt om naar meerdere verschillende gebieden te gaan. Leuk plaatsje. Opvallend is dat in de zomermaanden wanneer er veel toeristen zijn ook veel winkels dicht zijn: vakantieperiode. Mooi kasteel in Vizille en een heel mooi park. Komend jaar ergens anders heen, maar Vizille is nog steeds een optie voor ons.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 7Heiden23-09-2012

Volledig eens met vorige beoordeling.

Vorige beoordeling klopt helemaal. Geen camping om lang te staan. Niet zo heel veel te doen in de omgeving behalve fietsen en wandelen. Sanitair is inderdaad best knudde. Voor ons was dit een tussenstop. En dan was het te doen maar niet langer dan een paar dagen. Vaste gasten zijn inderdaad niet echt vriendelijk. Restaurant wel goed. Niks bijzonders maar prima als je zelf een avond geen zin hebt iets te maken.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 7gerben01-08-2012

Leuk voor 5 dagen maar langer niet

De wc en douches zwaar verouderd en worden zeer slecht schoongemaakt, deze worden alleen om 10:00 schoongemaak, is echt veel te weinig. De camping met de bomen etc ziet er zeer goed uit. Restaurant is goed voor zo een camping. Het nadeel van deze camping is dat er veel vaste gasten zijn, eigelijk zijn dit gast arbeiders die die goedkoop willen wonen. Doordeweeks heb je weinig last van tot het weekend aan breekt. Deze mensen mogen ook alles van de eigenaren, tot diep in de nacht herrie maken, hun hoeven hun hond niet aangelijnd te hebben, en laten deze nog op het tenten veld hun behoefte doen ook zonder op te ruimen.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2012

• 8M. Lauwen18-08-2011

Rustige gemoedelijke camping.

In de maand augustus ruim 2 weken op deze caming gestaan. Prima (passanten)camping om van hieruit de schitterende omgeving te verkennen. Er is geen animatie. Het kleine zwembad is prima voor verkoeling. Onze kinderen van 10 en 13 hebben zich prima vermaakt. Intermarche op loopafstand. Let op! Campinggas is in de omgeving nauwelijks te krijgen. Buiten wat friet met een hamburger en pizza's, is er op de camping niets te eten. De Camping ligt rustig aan de rand van het kleine stadje Vizille. Het is echter geen plaatsje met toeristische winkels. Prettig om even doorheen te wandelen, de weekmarkt te bezoeken en wat te drinken op een terras. Heel veel fantastische wandel en fietsmogelijkheden in de omgeving. Op ± 30km parapent, raften en andere sportieve activiteiten. Het sanitair is simpel maar goed al had het schoonmaken misschien wat meer aandacht mogen krijgen. Voor 3 sterren een prima camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 1Angelique23-10-2010

nooit meer!!!

Leuk eenvoudig zwembad met uitzicht op de bergen. Superschoon sanitair.

De reden dat ik nooit meer naar deze camping wil is dat ik 's avonds tijdens het douchen gefilmd ben door 2 tienerjongens. De jongens wonen in Grenoble en zijn vaste gasten. Het was een hele toer om de jongens op te sporen, uiteindelijk hebben de jongens bekend. Rond 0.00 uur naar de campingbaas met de daders, deze heeft de telefoon van de jongen afgenomen. Goede actie hoor, maar hij had totaal geen aandacht voor het vervelende voorval. De volgende dag afgesproken om het uit te praten maar de campingbaas was niet aanwezig. Uiteindelijk na 3x vragen en opnieuw afspreken, heeft de jongen zijn telefoon terug gekregen maar ik heb de campingbaas niet meer gezien of gesproken. Geen excuus van de campingbaas, geen begrip, helemaal niets. De jongens hebben wel hun excuus gemaakt.

Rustig douchen is er voor mij niet meer bij! Baal uiteindelijk het meest van de reactie van de beheerder.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Camping Le Bois de Cornage info