Géén boekingskosten

Meer camping info

21 Reviews over Le Bois de Cornage

• 8Jacha van den Bos11-08-2017

Fijn tijd gehad

Zijn hier ruim een week geweest. Sanitair mag van mij iets schoner douches zijn soms koud en 1 wasmachine op de hele camping vind ik wat weinig in het hoogseizoen. Ruime vlakke plekken en je mag kiezen als er ruimte genoeg is. Verder bijzonder aardige mensen. Staan altijd klaar voor je. Onze trike ging stuk en meteen garage open voor gereedschap. Men spreekt hier goed Engels Pizza's kan ik je hier aanraden. Duurt ff want hij is druk maar dan heb je ook echt een lekkere pizza. Wifi is betaald

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Eduard Bruinink.03-10-2016

Aardige camping voor een paar dagen.

Ik sluit mij aan bij de vorige beoordelaar, wat matig onderhoud, en de plekken zijn zeker niet recht. Medewerkers behulpzaam, en de eigenaar is een hele aardige vent. Men doet haar best maar er moet nog veel gebeuren. Leuke zaken in de omgeving die zeker de moeite waard is. Vergeet het kasteel in het dorp niet te bezoeken en kies voor een restaurant in de zijstraatjes.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Thierry12-09-2016

Beneden onze verwachting

Wij kozen deze camping omwille van de hoge score. Helaas was dit een beetje teleurstellend.De algemene indruk is dat het wat ontbreekt aan onderhoud. Reeds bij aankomst geeft de entree geen al te frisse indruk. Verwaarloosde bloembakken, teveel onkruid. De rand van het zwembad was vies. Het sanitair is op zich niet mis, maar enkel 's morgens een poetsbeurt volstaat niet. Positief: lekker gegeten voor een redelijke prijs. Lekkere biefstuk en (verse) pizza's en een vriendelijke bediening. Goed voor een beperkt verblijf zonder te hoge verwachtingen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10arvimama23-01-2015

SUPER!!

SUPER. Ce camping est devenu génial. Agréable et ombragé, nous l'avions connu il y a quelques années en passant dans la région. Cet été, nous avions prévu d'y passer une seule nuit et y sommes restés 10 jours!!!! La nouvelle équipe a repris de main de maître ce camping en 2012 et en a fait un petit joyaux, convivial et familial où il fait bon vivre. Elle est toujours disponible: vous avez un conseil à demander, ils sont là pour vous. Un problème à résoudre, ils essaient de le résoudre à votre place pour que vous profitiez de vos vacances sans pression et contrainte !!! Les repas sont très bon et à un prix très abordable. Les soirées hebdomadaires sont bien choisies et pleine d'entrain. En bref, je vous le conseille.

• 10cnockaert13-09-2014

excellent camping

excellent camping les gérants sont très agréables,toujours disponibles, mobil homes, les sanitaires très propres, surtout je vous conseille d'aller manger au restaurant humm! et tous les vendredis il y a une soirée avec repas enfin tout pour passer un super séjour même quand il pleut

• 10dekkari24-08-2014

merveilleux camping

l'accueil téléphonique et le visuel est le même très agréable, les responsables sont très gentils, serviables, le camping est propre ainsi que les sanitaires. Le calme est respecté, je le conseille, il y a toutes les commodités à deux pas du camping ;une belle vue sur la montagne, les mobil homes sont très propres.

• 9Olga27-07-2013

Prima camping een aanrader

De camping is vorig jaar overgenomen door zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Doen er alles aan om de slechte beoordelingen van vroeger weg te werken. Wij hadden autopech fantastisch geholpen top! Schone toiletten enz. Zeker een aanrader voor mensen die willen fietsen of wandelen in de Alpen. Vlak bij de Alp d'huzes. 5 dagen gestaan gedurende het fietsgebeuren op de Alp d'Huzes. Volgend jaar zeker weer.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Véronique23-06-2013

Kalmeren, mooi

Management is er veranderd een jaar. De netheid van de camping en gezondheid is veel beter dan voorheen. Het management is zeer behulpzaam en glimlachend.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Wilke25-01-2013

Niet duur, leuk, netjes, behulpzame mensen

We zijn twee jaren achter elkaar naar deze camping geweest. Sanitair is prima evenals zwembad. Mooie omgeving en een punt om naar meerdere verschillende gebieden te gaan. Leuk plaatsje. Opvallend is dat in de zomermaanden wanneer er veel toeristen zijn ook veel winkels dicht zijn: vakantieperiode. Mooi kasteel in Vizille en een heel mooi park. Komend jaar ergens anders heen, maar Vizille is nog steeds een optie voor ons.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Heiden23-09-2012

Volledig eens met vorige beoordeling.

Vorige beoordeling klopt helemaal. Geen camping om lang te staan. Niet zo heel veel te doen in de omgeving behalve fietsen en wandelen. Sanitair is inderdaad best knudde. Voor ons was dit een tussenstop. En dan was het te doen maar niet langer dan een paar dagen. Vaste gasten zijn inderdaad niet echt vriendelijk. Restaurant wel goed. Niks bijzonders maar prima als je zelf een avond geen zin hebt iets te maken.

• 4Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar