Camping Rochecondrie Loisirs

14 reviews over Camping Rochecondrie Loisirs

• 2018
      8Chris12-07-2018

Volgend jaar weer...

Gebruikt als doorgangscamping. Ruime plekken, prima zwembad om even op te frissen, brood voor morgenochtend besteld, vriendelijke eigenaren die ook een woordje Nederlands spreken. Kortom: tevreden!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

7Pim Tiel08-06-2017

echt Kamperen zoals het vroeger was

goed: ruime plaatsen, biertje te koop, lekker slapen, rust

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 5den Hartog24-07-2015

waarschijnlijk niet weer

Bij aankomst waren we zeer verwachtingsvol al was de inrit direct aan een doorgaande weg waar je haaksom en gelijk steil naar beneden moest. Het zwembad was het enige lichtpuntje maar vind de prijs die je voor het geheel moet betalen 45 euro voor 5 personen het absoluut niet waard.

dus de kans dat wij hier nog komen is zeer klein en begin ook een klein beetje te twijfelen aan de geloofwaardigheid van de campinggids van de ANWB want daar staat hij goed aangeschreven. lekker recent geweest dus......not.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 5Jolanda04-07-2013

Vergane glorie!

We hebben deze camping als doorreiscamping gebruikt. De plekken zijn ruim, het zwembad oké. Het sanitair is erg smerig en enorm verouderd. De prijs-kwaliteitverhouding is daardoor slecht. Er was geen brood te bestellen en er waren geen afhaalmaaltijden. Dit was wel in de campinggids vermeld. Wij komen hier zeker niet meer terug.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10Frank15-08-2011

heerlijke camping

Onbegrijpelijk dat deze camping zo'n lage beoordeling heeft. Dit is een hele fijne camping. Gelegen binnen 10km vanaf de autoroute ligt de camoing naast het middeleeuwse plaatsje Viviers, centraal voor leuke uitstapjes naar Ardeche en Drome. De camping wordt ook regelmatig gebruikt als overnachtingsplaats van/naar zuiden. De camping is klein (80 plaatsen) en mooi gelegen in de tuin van een oud landhuis. De plaatsen zijn ruim en bieden voldoende privacy en schaduw. De eigenaar Jean-Marie en zijn vrouw zijn hele vriendelijke hardwerkende mensen die je het gevoel geven dat jouw vraag nooit ongelegen komt. Het zwembad is heerlijk en ook geschikt voor kleine kinderen. Sanitair is ten opzichte van eerdere jaren aanzienlijk verbeterd. Broodjes bestellen en een drankje drinken kan bij de receptie. Op weekdagen in het hoogseizoen staat er iedere dag een andere eetkraam, natuurlijk Pizza en kip met frietjes maar ook lekkere Ardechoise specialiteiten.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 10Anton Nieuwenburg17-06-2010

Een hele fijne Camping

Een heerlijke rustige kindvriendelijke camping. Zeer vriendelijke en zeer behulpzame camping eigenaar Taal: bekend met wat nederlands, en Duits. Leuk terrasje. Altijd goed weer. WC: er zijn hang en zit WC's Het is goed vertoeven langs de Rhone

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 7Margot Smorenburg-Fisser20-08-2009

Lekker tot rust gekomen

We hebben op deze camping twee weken doorgebracht. Leuke eigenaren, goede sfeer en...heel belangrijk...rust. Tevens een lekker zwembad. Wat wij helemaal geweldig vonden was de wandeltocht met de lama's van de camping! Viviers is een prachtig stadje. De omgeving was geweldig. We hebben veel bekeken, grotten, de Ardeche, leuke plaatsjes met dito marktjes. Een fijne vakantie gehad dus. Alleen het sanitair op de camping was wat minder -te weinig gewone wc's- maar de douches waren daarentegen heerlijk. We hebben toch fijne herinneringen aan de camping en we komen er zeker weer een keer terug.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 7anita06-08-2007

Wij hebben op deze camping een tussenstop(2 nachten) gemaakt. Vergane glorie. De camping is slecht onderhouden. Het sanitair is heel oud en heel vies. Er is 1 wc-pot (heel vies) en voor de rest hurktoiletten. Wel is er een heerlijk, goed onderhouden, zwembad dat altijd ('s avonds met lichtjes in het bad) open is. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Brood is verkrijgbaar op bestelling. Je kunt er een ijsje en/of een drankje kopen maar meer ook niet. Supermarkt in de buurt.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2007