Reviews over Viviers

Volgend jaar weer...

Chris,
    12-7-2018

Gebruikt als doorgangscamping. Ruime plekken, prima zwembad om even op te frissen, brood voor morgenochtend besteld, vriendelijke eigenaren die ook een woordje Nederlands spreken. Kortom: tevreden!

echt Kamperen zoals het vroeger was

Pim Tiel,
    8-6-2017

goed: ruime plaatsen, biertje te koop, lekker slapen, rust

heerlijke camping

Frank,
    15-8-2011

Onbegrijpelijk dat deze camping zo'n lage beoordeling heeft. Dit is een hele fijne camping.

Gelegen binnen 10km vanaf de autoroute ligt de camoing naast het middeleeuwse plaatsje Viviers, centraal voor leuke uitstapjes naar Ardeche en Drome. De camping wordt ook regelmatig gebruikt als overnachtingsplaats van/naar zuiden.

De camping is klein (80 plaatsen) en mooi gelegen in de tuin van een oud landhuis. De plaatsen zijn ruim en bieden voldoende privacy en schaduw. De eigenaar Jean-Marie en zijn vrouw zijn hele vriendelijke hardwerkende mensen die je het gevoel geven dat jouw vraag nooit ongelegen komt.

Het zwembad is heerlijk en ook geschikt voor kleine kinderen. Sanitair is ten opzichte van eerdere jaren aanzienlijk verbeterd. Broodjes bestellen en een drankje drinken kan bij de receptie. Op weekdagen in het hoogseizoen staat er iedere dag een andere eetkraam, natuurlijk Pizza en kip met frietjes maar ook lekkere Ardechoise specialiteiten.

Een hele fijne Camping

Anton Nieuwenburg,
    17-6-2010

Een heerlijke rustige kindvriendelijke camping.

Zeer vriendelijke en zeer behulpzame camping eigenaar

Taal: bekend met wat nederlands, en Duits.

Leuk terrasje.

Altijd goed weer.

WC: er zijn hang en zit WC's

Het is goed vertoeven langs de Rhone

Lekker tot rust gekomen

Margot Smorenburg-Fisser,
    20-8-2009

We hebben op deze camping twee weken doorgebracht. Leuke eigenaren, goede sfeer en...heel belangrijk...rust. Tevens een lekker zwembad. Wat wij helemaal geweldig vonden was de wandeltocht met de lama's van de camping! Viviers is een prachtig stadje. De omgeving was geweldig. We hebben veel bekeken, grotten, de Ardeche, leuke plaatsjes met dito marktjes.

Een fijne vakantie gehad dus. Alleen het sanitair op de camping was wat minder -te weinig gewone wc's- maar de douches waren daarentegen heerlijk.

We hebben toch fijne herinneringen aan de camping en we komen er zeker weer een keer terug.

Viviers scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews