Camping Capfun La Regnière

Frankrijk, Rhône - Alps, Villette d'Anthon

7.5Goed

• 4.7Eetgelegenheden
  • 6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun La Regnière voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info

60 reviews over Camping Capfun La Regnière

• 8fam stuut03-09-2012

Prima camping op een paar puntjes na!

Het is een wat afgelegen camping, maar binnen een uur veel te zien. Er zijn 3 punten waar ze aan moeten werken: - een goede receptie,- een goede etensgelegenheid, - en een goed kinderanimatie (voor diverse talen) alles is tot nu toe in het frans. Accomodatie was perfect. mobile-home nr 19 met vaatwasser!! en schoon. Zwembad is mooi, maar om het zwembad heen een soort van grindvloer, dus niet rennen en voorzichtig lopen. Voor kinderen een speeltuin, klimspeeltuin, springkussen, kinderdisco(niet alle dagen)jeu de boule, badminton, minigolf, tennis, paardenranche en een golfbaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8Fam. v/d Bent12-08-2012

Heerlijke vakantie op prima camping

Wij hebben met ons hele gezin een heerlijke vakantie gehad op deze 3 sterren camping (de prijs is hier ook naar en is goed in verhouding met kwaliteit). Sommige zaken zijn navenant aan die drie sterren, op andere gebieden zie je dat ze wel bezig zijn om ooit 4 sterren te krijgen. Camping erg gericht op Fransen. Ook redelijk wat particuliere huisjes. Maar tijdens ons verblijf genoeg Nederlanders aanwezig. Mooie stacaravan, overkapping veranda eigenlijk net te klein. Ligging wat afgelegen, gebied zelf ook niet heel spannend, maar genoeg te doen als je met de auto op pad gaat. Aan de Rhone en dat veroorzaakt ws. het grootste minpunt van deze camping: muggen! Eigenlijk niet leuk om 's avonds buiten te zitten. Winkels genoeg in de (directe) omgeving. Zwembadvloer inderdaad niet prettig. En niet je nieuwe badkleding aan ivm chloor en leuke glijbanen! Kinderen hebben zich prima vermaakt op deze camping. Kleine camping, dus lekker overzichtelijk (ook voor de kinderen). Reisafstand is pluspunt.

• 5Staat v/h sanitair

• 6fam blei08-08-2012

Eenvoudig,maar heerlijke vakantie!!

De camping ligt vrij afgelegen op zondag is alles dicht en na 6 uur s avonds ook. Erg mooie huisjes leuk gelegen,bij de receptie zit een blonde (doos!) die werkelijk niks begrijpt!! die ander verstaat gewoon engels. We zijn 4x wezen zeggen dat er een wespennest bij onze caravan zat maar helaas er is niks mee gedaan. Friettent op camping was echt vreselijk!!,1x noodgedwongen wat gehaald omdat alle eettentjes overal dicht zijn op zondag. Zwembad was koud maar wel lekker de vloer daar lopen je kinderen hun tenen op kapot helaas. Er waren veel nederlandse kinderen. Uistapje gemaakt naar Vieénna erg leuk op zaterdag met een hele grote markt het is 45 minuten rijden. Al met al een eenvoudige camping, alles is er maar niet erg uitgebreid. Maar zeg nou zelf daar is gewoon de PRIJS naar hé, 950 euro voor twee weken hoogseizoen!

• 2Eetgelegenheden

• 4Ilona07-08-2012

Niet voor herhaling vatbaar

We kregen de sleutel en de infomap met alleen franse uitleg en daar was alles mee gezegd,Nederlands hoeft niet maar Engels zou wel prettig zijn geweest.Ze wisten wel in perfect Nederlands een briefje te schrijven die je moest ondertekenen dat het gebruik van zwembad voor eigen verantwoording was. Zwembadvloer was heel erg scherp en ondanks dat de tenen van mijn dochters open waren mochten ze niet op slippers lopen. Speelkasteel is heel erg leuk voor kinderen. Caravan was ook erg mooi met groot terras en veel privacy,waren ook caravans die achter elkaar gestappeld op een soort open veld stonden. Mijn dochter had in 1 avond 23 muggenbeten ondanks spray, kan de camping niks aan doen maar lekker buiten zitten was een probleem. Zijn wel een aantal leuke uitstapjes te maken in de omgeving,veel supermarkten waaronder een grote leclerc. Terugkijkend geen welkom gevoel gekregen op deze camping en zeker niet voor herhaling vatbaar.

• 6Staat v/h sanitair

• 4roos06-08-2012

Liever verder zoeken

Het inchecken ging vrij snel om precies 1600u kregen we de sleutel. De caravan was netjes en schoon maar 1 raam kon niet sluiten, de douche kon niet opgehangen worden, de magnetron was stuk en we hadden geen koekepan. Dit gelijk aangegeven en de volgende 4 dagen ook. Na de 4e dag kregen we een pan mee en werd het raam gemaakt de rest is nooit gemaakt. Het zwembad: de vloer is er heel erg ruw dat je je voeten kapot loopt, zwemschoentjes werden verboden maar de controle was maar af en toe, zelfs na 3 dagen zwemschoentjes waren die versleten!!! Het water van het verwarmde bad is erg wisselend van temperatuur van lekker naar ijskoud, het buitenbad is standaard ijskoud en is dus door ons zelden gebruikt. De hoeveelheid chloor is dusdanig dat je zwemkleding verbleekt en je huid en haar uitdroogd. In de omgeving is niet veel te doen, wij hebben 5 uitstapjes gemaakt waarvan 2x naar hetzelfde. Door muggen kon je 's avonds niet buiten zitten, vroeger werd dit bestreden maar dat is nu verboden.

• 4Staat v/h sanitair

• 7Pedro02-09-2011

Rustig gelegen camping

Camping is rustig gelegen (best afgelegen). Er zijn genoeg bezienswaardigheden binnen een straal van 50km te vinden. Dorpje zelf heeft winkel, supermarche, postkantoor en apotheek. Maar voor uitgaan en uiteten moet je de auto nemen. "Restaurant" op de camping is verdelde snackwagen, maar mensen wel vriendelijk. Over het algemeen alleen maar Fransen op de camping, maar geen vervelende Fransen. Een gastdame bij de receptie sprak Engels, maar de rest van het team niet. Ik denk niet dat we hier nog eens naar toe gaan, maar voor het weer hoef je het niet te laten, want we hadden van 14 aug t/m 28 aug wel 1o dagen tussen de 30 en 40 graden!

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 6Familie Witjens24-08-2011

voor weinig geld een leuke camping!

De camping is vrij simpel. Er is helaas geen winkeltje ofzo om broodjes te halen 'sochtends, die moet je bestellen bij het "restaurant" wat niet echt een restaurant is maar een bram Ladage tent met wat party tenten eraan vast. In het dorpje is niet veel te beleven. je moet eventjes rijden om wat te doen. Entertainment is er genoeg, maar helaas wel allemaal op z'n frans. Er was tijdens ons bezoek maar één dame die een beetje engels sprak. De kinderen kunnen van alles doen, boogschieten, paarrijden, tennis toernooien e.d.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 8fam vd kleijn21-08-2011

leuke camping voor zeer weinig geld (2011)

la regniere is een leuke camping met veel animatie zoals disco en een schuimparty goede zwembaden met glijbanen de caravans zijn top en schoon met een dubbeldeurs koelkast . Onze zoon en dochter 12 en 13 hebben zich prima vermaakt met de franse jeugd (bijna geen nederlandse gezinnen)en hebben met pijn in hun hart afscheid genomen . Het restaurant is een frietkar met 2 partytenten dus niet echt top maar op 3 km een goed restaurant (kalypso)en op 7 km zeer grote supermarkt met mc donalds in het dorp is ook een supermarkt met lekker vers brood. Voor deze prijs is dit zeker een aanrader 900 euro voor 14 dgn maar ik denk dat de prijs volgend jaar wel hoger uit zal komen .Het personeel vd camping zet zich voor de volle 100% in om het iedereen naar de zin te maken .

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8M19-08-2011

Leuke camping om 1 keer naar toe te gaan

Afgelopen 2 weken hier op vakantie geweest en waren benieuwd wat we aan zouden treffen, beoordeling was niet echt geweldig. Maar het is ons reuze meegevallen. Zeer mooie caravan en leuk zwembad (Tip als je hier naartoe gaat neem waterschoenen mee zeer ruwe vloer bij zwembad). Het is een vrij rustige camping die wel wat afgelegen ligt. Supermarkt ligt op 5 minuten afstand dus dat valt mee. Er is maar 1 speeltuintje maar voor onze kids was dit voldoende. Elke dag was ook het springkussen opgeblazen dus dat viel ook in de smaak. Het is niet zo'n grote camping dus met kleine kinderen ideaal. Het restaurant stelt niet veel voor. In het hoogseizoen is er animatie wel alles in het frans.

• 4N&N03-08-2011

Geen aanrader

Last minute een weekje met ons gezin hier verbleven omdat het één van de weinige campings is waar er nog plaats was en waar aankomst op zondag mogelijk is. Verwacht geen hartelijke ontvangst maar een bandje rond je arm. Het huisje dat we huurden was netjes en modern. Helaas laat de rest te wensen over. Het zwembad ziet er leuk uit maar de hyghiëne kon stukken beter. Het speeltuintje stelde niets voor. Het restaurant was niet meer dan een opgezette partytent met wat koelboxen, de kok kookte eveneens hieronder, de tafels waren niets meer dan plastic tafels waar je toch een redelijke prijs moest voor neerleggen. Wij aten er nooit, voor een restaurant moest je algauw 20km rijden. Gelukkig zijn er in de buurt talloze supermarkten te vinden, Intermarche in het dorp biedt lekkere gerechten, ook Lidl op 5km verderop zodat je alles vindt om zelf te koken. Een weekje is zo om en het had echt niet langer mogen duren. We hebben er het beste van gemaakt, maar deze camping nooit meer.

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair