Camping Capfun La Regnière

Frankrijk, Rhône - Alps, Villette d'Anthon

7.5Goed

• 4.7Eetgelegenheden
  • 6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun La Regnière voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info

60 reviews over Camping Capfun La Regnière

• 7patricia_hendriks04-08-2015

Leuk voor een aantal dagen

Vriendelijk ontvangen door een medewerker die goed zijn best deed om Engels te spreken. Deze man was echter de enige. De rest spreekt alleen Frans en dat is niet altijd handig. 3 Nachten verbleven in een boomhut Cleptomane. Dit was een leuke ervaring! Dit is leuk voor een paar nachten als tussenstop. Leuk zwembad met leuke glijbanen maar de tegels er omheen doen echt pijn aan je voeten. Aangezien we er maar kort waren kunnen we niet goed over de hele camping oordelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 6kim ribbers28-07-2015

Voor low budget vakantie goed te doen!

Het ligt op fijne rij afstand van Nederland. Bij aankomst vriendelijk ontvangen en konden s ochtends al in Habana. Deze was wel vies en vooral bezaaid met erg veel dode en levende mieren! Huisjes staan wel leuk en gezellig opgesteld! Ook grote veranda. Misten wel wen airco, hele week 35+ in juli! Zwembad is leuk! Misten wel parasols. Slippers zijn ook verboden?! Omgeving vonden wij vrij vlak en niet bijzonder. Grotten la balme (25 min) is wel aanrader en kom je in mooiere omgeving. Park lyon ook aanrader! Restaurant eten was lekker en niet duur, personeel wel erg amateuristisch!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7m.epskamp19-06-2015

Het kan er mee door!

Kleine camping, met ook verhuur accommodaties. Veel vaste plekken van de Fransen. Franceloc is ook ingesteld op de Fransen en de animatie is ook Frans. Maar dat wisten wij al van eerdere ervaringen met Franceloc.Ze doen wel veel om de kinderen te vermaken van bios,schuimparty en zelfs een avond disco zwemparty. Met een beetje onderhoud was de uitstraling ook veel beter uitgekomen. Er is mogelijkheid om brood te bestellen in de bar. Supermarkt zit in de buurt, nog geen 5 minuten rijden. Jammere was dat bij de bar waar je ook kan eten de bediening je mijdt om dat ze weten dat je geen frans spreekt, dat was wel jammer. En de plekken van de stacarvan niet allemaal ideaal, sommige stonden recht tegen over het zwembad. Wel veel bezienswaardigheden in de buurt!

• 8kim24-08-2014

Mooie camping met super zwembad!

Wij hadden een stacaravan gehuurd via de camping zelf en we kregen die op de mooiste plek, nl achter de speeltuin. Dus ideaal voor de kids. Maar zij waren het meest te spreken over het zwembad die (volgens mij pas sinds dit seizoen) oa. een space-bowl-glijbaan heeft. En ja, idd is de vloer rondom het zwembad scherp, maar dat weerhoudt iedereen er wel van om te rennen. De schuimparty was voor de kids echter het absolute hoogtepunt van deze vakantieweek.

• 8roland horbach17-08-2014

Prima voor 1 keer

leuke betaalbare camping op prettige rijafstand.Ook op zondag aankomen mogelijk. leuk zwembad met 3 glijbanen en spacebowl voor onze kinderen.Gratis sauna en hamam.
    4 gratis tennisbanen. En ja alles in het frans, maar je bent ook in frankrijk.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Adel04-08-2014

Mooie, kleinschalige Franse camping

Leuke, rustige camping met vrijwel alleen Fransen (toen wij er waren). Ons mobilhome op zich was niet al te schoon. De helft van de inventaris ontbrak maar dat werd op verzoek snel hersteld. Wij hadden veel ruimte om ons mobilhome en het terras was ruim en prettig overdekt. Camping ligt net buiten het dorp, aan de Rhône. In de ruime omgeving is vrij veel industrie, bezienswaardigheden en leuke uitjes zijn er echter voldoende, op 15 min. rijafstand of meer (Lyon, Perouges, Morestel). Restaurant met een kleine kaart, maar een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Personeel hulpvaardig, vooral toen wij op zoek waren naar 'binnenactiviteiten' i.v.m. het mindere weer. Mooi zwembad (binnen- en buitenbad) met mooie glijbanen. Zoals al vaker genoemd was de vloer rond het zwembad vrij ruw, je moeter wel verdacht zijn op dat je rustig loopt. De internet/WiFi verbinding was slecht tot zeer slecht, wellicht te maken met de bewolking. Van de animatie hebben onze kinderen geen gebruik gemaakt.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 7merison12-08-2013

redelijke plek...niet top!

Komen we na een lange rit aan op het park, krijg je een ander huisje dan dat je geboekt hebt; aanzienlijk minder luxe en veel kleiner. Na aandringen en flink zeuren een ander huisje gekregen. Dat was prima. Geen van de medewerksters spreekt fatsoenlijk Engels en doen ook geen enkele moeite. Dat je als NL'er meer dan duizend piek hebt neergelegd voor het huisje en de komende weken nog soort gelijk bedrag komt uitgeven lijkt ze weinig te kunnen schelen. Het zijn en blijven Fransen; onbeschoft dus. Het zwembad is ook heel bijzonder; een grintvloer om het zwembad heen, je haalt gewoon je voeten open. Het restaurant op het park is verder prima, goede pizza's en mosselen. Medewerkers daar waren vriendelijk en deden wel enige moeite Engels te spreken.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8S de Kok12-08-2013

superleuke vakantie

camping la regniere, superleuke vakantie gehad met kinderen in leeftijd van 11 en 12 jaar , goed eten bij het restaurant , vriendelijk personeel

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7bjolein_104-08-2013

Genoten van een leuke vakantie

Voor de 1e x geboekt bij een aanbieder voor deze camping! Leuke&kleine camping voor een voordelige prijs. mooie en ruime staanplaatsen(stacaravans). ook genoeg annimatie voor jong en oud, alleen alles in het frans. vriendelijk personeel. in een straal van 50km is er genoeg te doen en te zien! 2 minpunten zijn het restaurant waar het eten tegenvalt en de stenengrindvloer bij het zwembad.

• 4Eetgelegenheden

• 9Familie van Mechelen01-08-2013

Fantastische vakantieplek

Vooraf wat beoordelingen op zoover gelezen. Als het waar is wat er stond dan is de camping veel beter geworden. Leuke zwembaden met twee glijbanen, prima caravan, schoon en comfortabel, veel animatie ( weliswaar in het frans, maar dan heb je ook het gevoel dat je op vakantie bent) en daarnaast een prima keuken voor een camping met een mooie menukaart. Daarbij is de omgeving mooi en is er veel te doen. Vooral Lyon, Perouges , Cremieux en de grotten van La Palme zijn de moeite waard.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair