Camping Capfun La Regnière

Frankrijk, Rhône - Alps, Villette d'Anthon

7.5Goed

• 4.7Eetgelegenheden
  • 6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun La Regnière voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info

60 reviews over Camping Capfun La Regnière

• 10.31-08-2016

Zeer goed

Wij zijn net terug van 2 weken vakantie op camping La Regniere met onze 3 kinderen 13,11, en 8 jaar. hadden een mobile home,t is een gezellige camping, genoeg te doen voor de kids, mooi zwembad met gave glijbanen.Genoeg te doen en te zien in de omgeving,diverse markten,en uiteraard Lyon vlakbij..!!. Wat misschien beter zou kunnen is de kamp winkel, deze was nu wel erg minimaal, evt.een bar oid bij het zwembad.

• 9Nelleke09-08-2016

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad,mooie en verzorgde camping. Onze mobile home was heel netjes en schoon.personeel spreekt goed Engels en doen alles voor je. Geweldig animatieteam wat echt heel veel organiseerd en er is genoeg te doen op de camping zelf.fijn restaurant met lekker eten en vriendelijk personeel wat ook goed Engels spreekt.mooi zwembad met leuke glijbanen kortom voor een fantastische vakantie moet je hier zijn!!!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8.08-08-2016

Leuke camping. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Vooral de schuimavond met de dj was een groot succes. Ook prettig dat het rond 23:30 weer stil is. In de omgeving is ook genoeg te doen. Lyon is echt een aanrader, prachtige stad. De grond bij het zwembad is vervelend om op te lopen zonder slippers. Een groep jongeren die waarschijnlijk vaker bij deze camping komen waren soms wel eens wat luidruchtig s'avonds laat.

• 10.03-08-2016

Zeer goed

Het is een mooie familiecamping met vriendelijk personeel wat goed Engels spreekt.Onze mobilehome was erg netjes en verzorgd met alles erop en eraan.ook de camping zelf was erg schoon.mooi zwembad met leuke glijbanen.Er is een geweldig animatie team, goed restaurant met lekker eten. Een klein minpuntje is dat de vloer in het zwembad "scherp" is en dat voelt niet lekker aan je blote voeten...en misschien een paar kleine speeltuintjes wat meer over de camping verspreiden??

• 7D.04-09-2015

Prima prijs kwaliteit verhouding

Het is een kleine camping. Voor het halen van boodschappen of broodjes moet je echt in de auto stappen. Wij zijn met meerdere gezinnen geweest en dat was prettig. Alles was erg frans, ook de bezoekers. De Camping had wel wat minpunten, maar wij hebben echt een leuke vakantie gehad. De kinderen hebben zich vermaakt.

Minpunten: + Je mag niet eten en drinken bij het zwembad + Geen campingwinkel + Staan caravans waren niet echt schoon (vrij nieuwe caravans, dus zelf snel opgelost) + Ketel/ heet water problemen (bij alle drie gezinnen) + Mieren plaag (neem bestrijdingsmiddel mee)

Plusmunten: + Ruim opgezet + Leuke glijbanen + Leuk speelhuis + Intermache in de buurt (wel met auto) + Nieuwe staan caravans + Leuke (goedkope) uitstapjes in de buurt

• 8Linsey20-08-2015

Prima verblijf op La Regnière

Prima verblijf gehad (2 weken) op camping La Regnière. We verbleven in een mooi gelegen mobilhome. Bij aankomst enige mankementen, maar werden prima en snel opgelost door eigenaar. Zwembad op camping is prima! Vloer rond zwembad hebben wij niet als vervelend ervaren, zorgt er juist voor dat kinderen niet rennen rond het zwembad. Mooi speeltuintje, ook fijn in schaduw gelegen. Animatie team op camping is zeer leuk, leuke activiteiten wel in het Frans, maar dat heeft onze dochters niet tegengehouden om hieraan mee te doen. Restaurantje/bar en eten op camping is eenvoudig, maar personeel is vriendelijk. Schuimparty op donderdagavond was een leuke verrassing voor onze kids. Camping ligt wel wat afgelegen, 's avonds dus "gebonden" aan camping. Omgeving biedt genoeg mogelijkheden voor uitstapjes en ook meer zwemplezier dan alleen zwembad op camping (Meer bij Miribel, ook andere meertjes in de buurt) Camping kan met enkele aanpassingen nog wel wat verbeterd worden!

• 8Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 6Kim Sprenkeler18-08-2015

Na 2x nooit meer

Vorig jaar een prima verblijf gehad in een schone en nette mobile home. Dit jaar hadden we een oude, smerige, spochtige en niet rechtstaande mobile home. Dit alles aangegeven op het incheckformulier, niets meer van gehoord. Verder liep er security rond, dat was vorig jaar niet nodig. Dit jaar helaas wel. Ondanks dit alles hebben we ons prima vermaakt, maar La Regniere is toch echt de minste Franceloc camping die we tot nu toe bezocht hebben.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Familie van den Bogaart11-08-2015

Fantastische vakantie voor jong en oud!

Binnenkomst: Zeer netjes en vriendelijk en ze spreken Engels!! Huisje: We zaten met een baby (1,5 jaar) en een jongen van 8 en 2 volwassenen in een mobile home (162) van 6-8 personen. Dit formaat was precies goed genoeg (35m2). Douche..leek een hoge druk spuit! Als er iets defect was of je miste iets werd dat meteen opgelost. Eten: tja, hier valt nog wel wat winst te behalen. Als je op 17:00 uur een friet bestelde kon je die om 18:30 uur ophalen, dat is wel erg lang wachten als je kindjes hebt die honger hebben. Pizza besteld wij in een busje vlak bij Intermarche én....... binnen 10 min. klaar ;) Zwembad: FANTASTISCH met een kanttekening: Eentje bad is echt geschikt voor de kleinere kinderen, dik minpunt: de scherpe steentjes rondom het zwembad! De kindjes mogen geen zwemschoentjes aan en dan liepen ze met kapotte tenen rond. Tevens de vleermuizen grot en een bezoek aan Lyon zijn zeker de moeite waard!

Bon vacances!

• 10Staat v/h sanitair

• 7Thijs10-08-2015

Low budget, prima voor een week

Wij (stel, zoontje 1 jr) hebben het kleinste chalet gehuurd. 2 kamers 1 keuken/woonkamer + badkamer. Prettige veranda. Niet heel schoon opgeleverd, achteraf bleek dat gast hiervoor zelf verantwoordelijk is en geen schoonmaker.

Camping mooi opgezet. Ruime plaatsen, groen. Personeel vriendelijk en behulpzaam, alleen Frans sprekend. Moet je niet vervelend vinden. Uitstekende animatie. Restaurant matig. Snackhokje (panini's, crepes) wel prima. Nadeel: camping ligt te ver van leuke restaurantjes/stadje om te lopen. Vilette is een saai slaapstadje, voor iets leuks pak je de auto. Niet heel veel Nederlandse gasten (20%), grootste deel bestaat uit Fransen uit regio. Prima mensen, maar vrij weinig contact met andere gasten. Omgeving: Lyon (prachtige stad!!), Miribel (recreatiepark & -plas), Pérouges (prachtig dorpje), Parc de la tête d'or (park in Lyon met gratis dierentuin).

Conclusie: goed voor een weekje low budget vakantie. Camping met aandachtspuntjes maar niet duur. Dus in balans.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8tomgwenda09-08-2015

Gewoon hartsikke leuk

Na het lezen van de recensies toch met wat gemengde gevoelens afgereisd. Eenmaal aangekomen gewoon leuke vakantie gehad. Het zwembad was hartstikke goed met leuke glijbanen, waar de kinderen elke dag wel te vinden waren. De "scherpe" vloer die in eerde recensies word genoemd valt wat mij betreft erg mee. Het nodigt inderdaad niet uit tot rondjes rennen, maar volgens mij is dat juist de bedoeling. UIteraard wel net als op andere campings last van "gereserveerde" strandstoelen, maar daar kan de camping dan weer niks aan doen. Verder voldoende animatie met als toppunt de schuimparty op donderdagavond. Het bargedeelte met restaurant voldoet prima en heeft zeer vriendelijk personeel. Zeker de Eigenaar en Eigenaresse rennen de voeten onder hun kont vandaan om het je naar het zin te maken. Al met al hebben wij ons PRIMA vermaakt op camping Regniere

• 7Eetgelegenheden

Camping Capfun La Regnière info