Camping Capfun La Regnière

Camping Capfun La Regnière
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun La Regnière voor je op een rij gezet:

3 reviews over Camping Capfun La Regnière in het Nederlands

Zeer goed

31-8-2016

Wij zijn net terug van 2 weken vakantie op camping La Regniere met onze 3 kinderen 13,11, en 8 jaar. hadden een mobile home,t is een gezellige camping, genoeg te doen voor de kids, mooi zwembad met gave glijbanen.Genoeg te doen en te zien in de omgeving,diverse markten,en uiteraard Lyon vlakbij..!!. Wat misschien beter zou kunnen is de kamp winkel, deze was nu wel erg minimaal, evt.een bar oid bij het zwembad.

Gereisd Anders in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

8-8-2016

Leuke camping. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Vooral de schuimavond met de dj was een groot succes. Ook prettig dat het rond 23:30 weer stil is. In de omgeving is ook genoeg te doen. Lyon is echt een aanrader, prachtige stad. De grond bij het zwembad is vervelend om op te lopen zonder slippers. Een groep jongeren die waarschijnlijk vaker bij deze camping komen waren soms wel eens wat luidruchtig s'avonds laat.

Gereisd Anders in januari 2016

Zeer goed

3-8-2016

Het is een mooie familiecamping met vriendelijk personeel wat goed Engels spreekt.Onze mobilehome was erg netjes en verzorgd met alles erop en eraan.ook de camping zelf was erg schoon.mooi zwembad met leuke glijbanen.Er is een geweldig animatie team, goed restaurant met lekker eten. Een klein minpuntje is dat de vloer in het zwembad "scherp" is en dat voelt niet lekker aan je blote voeten...en misschien een paar kleine speeltuintjes wat meer over de camping verspreiden??

Gereisd Anders in januari 2016

• Privé sanitair mogelijkJa
              • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun La Regnière in Villette d'Anthon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun La Regnière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.