Camping Capfun La Regnière

• 7.4Staat v/h sanitair

Camping Info

• Sauna
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun La Regnière voor je op een rij gezet:

60 reviews over Camping Capfun La Regnière

• 10.31-08-2016

Zeer goed

Wij zijn net terug van 2 weken vakantie op camping La Regniere met onze 3 kinderen 13,11, en 8 jaar. hadden een mobile home,t is een gezellige camping, genoeg te doen voor de kids, mooi zwembad met gave glijbanen.Genoeg te doen en te zien in de omgeving,diverse markten,en uiteraard Lyon vlakbij..!!. Wat misschien beter zou kunnen is de kamp winkel, deze was nu wel erg minimaal, evt.een bar oid bij het zwembad.

• 8.08-08-2016

Leuke camping. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Vooral de schuimavond met de dj was een groot succes. Ook prettig dat het rond 23:30 weer stil is. In de omgeving is ook genoeg te doen. Lyon is echt een aanrader, prachtige stad. De grond bij het zwembad is vervelend om op te lopen zonder slippers. Een groep jongeren die waarschijnlijk vaker bij deze camping komen waren soms wel eens wat luidruchtig s'avonds laat.

• 10.03-08-2016

Zeer goed

Het is een mooie familiecamping met vriendelijk personeel wat goed Engels spreekt.Onze mobilehome was erg netjes en verzorgd met alles erop en eraan.ook de camping zelf was erg schoon.mooi zwembad met leuke glijbanen.Er is een geweldig animatie team, goed restaurant met lekker eten. Een klein minpuntje is dat de vloer in het zwembad "scherp" is en dat voelt niet lekker aan je blote voeten...en misschien een paar kleine speeltuintjes wat meer over de camping verspreiden??

• 8Adel04-08-2014

Mooie, kleinschalige Franse camping

Leuke, rustige camping met vrijwel alleen Fransen (toen wij er waren). Ons mobilhome op zich was niet al te schoon. De helft van de inventaris ontbrak maar dat werd op verzoek snel hersteld. Wij hadden veel ruimte om ons mobilhome en het terras was ruim en prettig overdekt. Camping ligt net buiten het dorp, aan de Rhône. In de ruime omgeving is vrij veel industrie, bezienswaardigheden en leuke uitjes zijn er echter voldoende, op 15 min. rijafstand of meer (Lyon, Perouges, Morestel). Restaurant met een kleine kaart, maar een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Personeel hulpvaardig, vooral toen wij op zoek waren naar 'binnenactiviteiten' i.v.m. het mindere weer. Mooi zwembad (binnen- en buitenbad) met mooie glijbanen. Zoals al vaker genoemd was de vloer rond het zwembad vrij ruw, je moeter wel verdacht zijn op dat je rustig loopt. De internet/WiFi verbinding was slecht tot zeer slecht, wellicht te maken met de bewolking. Van de animatie hebben onze kinderen geen gebruik gemaakt.

• 6Eetgelegenheden

Met vrienden

9 tips over Camping Capfun La Regnière

• S de Kok, 12-08-2013

het parc in lyon is erg mooi

• bjolein_1, 04-08-2013

om eens lekker en gezellig te uiteten, kun je terrecht bij Pizzeria L´Ankestess in het dorpje Jons(2km) Dierentuin Lyon. Stadje Perouges

• fam stuut, 03-09-2012

mooi markt in vienne, lidl en carafour op 10 min, grotten van la balme, en zeker naar LYON gaan, prachtige stad, met veel bezienswaardigheden. Neem daar ook zo'n toeristische bus met opendak! Vele kastelen, en mooie plaatsjes.

1 vraag over Camping Capfun La Regnière

• Barbara van ameide , 07-07-2019

supermarkt

zijn er in de buurt supermarkten op zondag geopend?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
        • SchaduwplaatsenAanwezig