Camping Capfun La Regnière

• 7.4Staat v/h sanitair

Camping Info

• Sauna
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun La Regnière voor je op een rij gezet:

60 reviews over Camping Capfun La Regnière

• 8Adel04-08-2014

Mooie, kleinschalige Franse camping

Leuke, rustige camping met vrijwel alleen Fransen (toen wij er waren). Ons mobilhome op zich was niet al te schoon. De helft van de inventaris ontbrak maar dat werd op verzoek snel hersteld. Wij hadden veel ruimte om ons mobilhome en het terras was ruim en prettig overdekt. Camping ligt net buiten het dorp, aan de Rhône. In de ruime omgeving is vrij veel industrie, bezienswaardigheden en leuke uitjes zijn er echter voldoende, op 15 min. rijafstand of meer (Lyon, Perouges, Morestel). Restaurant met een kleine kaart, maar een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Personeel hulpvaardig, vooral toen wij op zoek waren naar 'binnenactiviteiten' i.v.m. het mindere weer. Mooi zwembad (binnen- en buitenbad) met mooie glijbanen. Zoals al vaker genoemd was de vloer rond het zwembad vrij ruw, je moeter wel verdacht zijn op dat je rustig loopt. De internet/WiFi verbinding was slecht tot zeer slecht, wellicht te maken met de bewolking. Van de animatie hebben onze kinderen geen gebruik gemaakt.

• 6Eetgelegenheden

Met vrienden

• 6Iwan, Susy, Davy & Kayleigh18-05-2008

Wij zijn hier afgelopen zomer een week geweest, gelukkig niet langer, want het was best een saaie boel, zowel de camping, als de omgeving. Wel goede caravans, aardig personeel, en leuke zwembaden. Camping met alleen maar (oudere) fransen uit voornamelijk Lyon, die hier hun vakantiehuisje hebben. Gelukkig voor ons, was er toevallig nog een nederlands gezin met kinderen, zodat onze zoon toch nog plezier had daar.

• 5Eetgelegenheden

Familie

9 tips over Camping Capfun La Regnière

• S de Kok, 12-08-2013

het parc in lyon is erg mooi

• bjolein_1, 04-08-2013

om eens lekker en gezellig te uiteten, kun je terrecht bij Pizzeria L´Ankestess in het dorpje Jons(2km) Dierentuin Lyon. Stadje Perouges

• fam stuut, 03-09-2012

mooi markt in vienne, lidl en carafour op 10 min, grotten van la balme, en zeker naar LYON gaan, prachtige stad, met veel bezienswaardigheden. Neem daar ook zo'n toeristische bus met opendak! Vele kastelen, en mooie plaatsjes.

1 vraag over Camping Capfun La Regnière

• Barbara van ameide , 07-07-2019

supermarkt

zijn er in de buurt supermarkten op zondag geopend?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig