Camping Capfun La Regnière

Weer vandaag27°
Camping Capfun La Regnière
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun La Regnière voor je op een rij gezet:

Capfun
Capfun

1 review over Camping Capfun La Regnière in het Nederlands

Mooie, kleinschalige Franse camping

Adel
4-8-2014

Leuke, rustige camping met vrijwel alleen Fransen (toen wij er waren). Ons mobilhome op zich was niet al te schoon. De helft van de inventaris ontbrak maar dat werd op verzoek snel hersteld. Wij hadden veel ruimte om ons mobilhome en het terras was ruim en prettig overdekt. Camping ligt net buiten het dorp, aan de Rhône. In de ruime omgeving is vrij veel industrie, bezienswaardigheden en leuke uitjes zijn er echter voldoende, op 15 min. rijafstand of meer (Lyon, Perouges, Morestel). Restaurant met een kleine kaart, maar een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Personeel hulpvaardig, vooral toen wij op zoek waren naar 'binnenactiviteiten' i.v.m. het mindere weer. Mooi zwembad (binnen- en buitenbad) met mooie glijbanen. Zoals al vaker genoemd was de vloer rond het zwembad vrij ruw, je moeter wel verdacht zijn op dat je rustig loopt. De internet/WiFi verbinding was slecht tot zeer slecht, wellicht te maken met de bewolking. Van de animatie hebben onze kinderen geen gebruik gemaakt.

Gereisd Met vrienden in juli 2014

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun La Regnière in Villette d'Anthon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun La Regnière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.