Camping Capfun La Regnière

• 7.4Staat v/h sanitair

Camping Info

• Sauna
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun La Regnière voor je op een rij gezet:

60 reviews over Camping Capfun La Regnière

• 7Guus12-08-2019

Leuke camping met goede prijs kwaliteit verhouding

Camping gericht op Frans (80%), NL (10%) en B(10%) gasten. Wij hebben het goed naar ons zin gehad. Voorkeur was rustige ligging vanwege de caravans direct aan het zwembad en animatieplein. (moet je willen...) Aangekomen op zondag om 13.00 uur en caravan was al beschikbaar. Zgan met airco en vw. (top presta). Op de camping volop (frans) vertier, elke dag wat te doen in zwembad of op het plein in de avond (tot 23.00). Gratis gebruik van tennis en tafeltennis spullen, bbq huren kan voor €39, per week. Intermarché is 5 km rijden. geen campingwinkel, wel dagelijks bakker > niet woe! Restaurant zeer matig, goed voor een keer pizza á €11,- Activiteiten zijn een stukje rijden, tenzij je wilt golfen. Perouges, Grenoble, Lyon, op 60 min rijden. Kanoen op de Ains en Canyoning (sorti-Canyon.com) in Grenoble. Helaas geen wijnboertjes oid in de buurt. Zwembad vonden de kids super en de mega schuimparty op Woensdag!

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 8Bas04-08-2019

Superleuke vakantie gehad!

Leuke en betaalbare camping. Elke avond is er animatie, in het Frans natuurlijk maar prima te volgen. De schuimparty is het toppunt van de week. Restaurant is naar mijn mening erg ongeorganiseerd en er werd door 1 meisje iets Engels gesproken. Er liep zelfs iemand rond die niet eens wist wat five betekende, daar kan dus aan gewerkt worden. Ook duurde het erg lang voor we konden bestellen, echter kwam het eten dan wel weer heel snel. Het zwembad is geweldig en de tennisvelden zijn ook erg handig. Benodigdheden voor spullen zijn gratis te huur bij de receptie. Je kan ook wi-fi aanschaffen, dit kost 29 euro per week voor 4 apparaten. Echter geen aanrader vond ik, erg slechte verbinding soms. In de omgeving is genoeg te doen. Enkele tips zijn het meer Miribel, het stadje Perouges, winkelcentrum in Lagnieu en het riviertje bij Saint-Martin-de-Gourdans. Kortom, een superleuke vakantie! Zeker een aanrader, prijs/kwaliteitsverhouding is top.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 2018
    9Fam van winkel04-08-2018

Echt de moeite waard om heen te gaan

Een geweldige camping alles is top daar wij hebben heerlijk genoten. de kinderen vonden het zwembad super, elke week geven ze op woensdag avond een schuimparty. en een geweldig animatie team ze doen er alles aan om iedereen het na ze zin te maken ik boek zeker nog een keer capfun

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• Oude reviews

10.31-08-2016

Zeer goed

Wij zijn net terug van 2 weken vakantie op camping La Regniere met onze 3 kinderen 13,11, en 8 jaar. hadden een mobile home,t is een gezellige camping, genoeg te doen voor de kids, mooi zwembad met gave glijbanen.Genoeg te doen en te zien in de omgeving,diverse markten,en uiteraard Lyon vlakbij..!!. Wat misschien beter zou kunnen is de kamp winkel, deze was nu wel erg minimaal, evt.een bar oid bij het zwembad.

• 8.08-08-2016

Leuke camping. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Vooral de schuimavond met de dj was een groot succes. Ook prettig dat het rond 23:30 weer stil is. In de omgeving is ook genoeg te doen. Lyon is echt een aanrader, prachtige stad. De grond bij het zwembad is vervelend om op te lopen zonder slippers. Een groep jongeren die waarschijnlijk vaker bij deze camping komen waren soms wel eens wat luidruchtig s'avonds laat.

• 10.03-08-2016

Zeer goed

Het is een mooie familiecamping met vriendelijk personeel wat goed Engels spreekt.Onze mobilehome was erg netjes en verzorgd met alles erop en eraan.ook de camping zelf was erg schoon.mooi zwembad met leuke glijbanen.Er is een geweldig animatie team, goed restaurant met lekker eten. Een klein minpuntje is dat de vloer in het zwembad "scherp" is en dat voelt niet lekker aan je blote voeten...en misschien een paar kleine speeltuintjes wat meer over de camping verspreiden??

• 8S de Kok12-08-2013

superleuke vakantie

camping la regniere, superleuke vakantie gehad met kinderen in leeftijd van 11 en 12 jaar , goed eten bij het restaurant , vriendelijk personeel

• 10Eetgelegenheden

• 8fam vd kleijn21-08-2011

leuke camping voor zeer weinig geld (2011)

la regniere is een leuke camping met veel animatie zoals disco en een schuimparty goede zwembaden met glijbanen de caravans zijn top en schoon met een dubbeldeurs koelkast . Onze zoon en dochter 12 en 13 hebben zich prima vermaakt met de franse jeugd (bijna geen nederlandse gezinnen)en hebben met pijn in hun hart afscheid genomen . Het restaurant is een frietkar met 2 partytenten dus niet echt top maar op 3 km een goed restaurant (kalypso)en op 7 km zeer grote supermarkt met mc donalds in het dorp is ook een supermarkt met lekker vers brood. Voor deze prijs is dit zeker een aanrader 900 euro voor 14 dgn maar ik denk dat de prijs volgend jaar wel hoger uit zal komen .Het personeel vd camping zet zich voor de volle 100% in om het iedereen naar de zin te maken .

• 4Eetgelegenheden

9 tips over Camping Capfun La Regnière

• S de Kok, 12-08-2013

het parc in lyon is erg mooi

• bjolein_1, 04-08-2013

om eens lekker en gezellig te uiteten, kun je terrecht bij Pizzeria L´Ankestess in het dorpje Jons(2km) Dierentuin Lyon. Stadje Perouges

• fam stuut, 03-09-2012

mooi markt in vienne, lidl en carafour op 10 min, grotten van la balme, en zeker naar LYON gaan, prachtige stad, met veel bezienswaardigheden. Neem daar ook zo'n toeristische bus met opendak! Vele kastelen, en mooie plaatsjes.

1 vraag over Camping Capfun La Regnière

• Barbara van ameide , 07-07-2019

supermarkt

zijn er in de buurt supermarkten op zondag geopend?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
        • SchaduwplaatsenAanwezig