Camping Capfun La Regnière

• 7.4Staat v/h sanitair

Camping Info

• Sauna
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun La Regnière voor je op een rij gezet:

60 reviews over Camping Capfun La Regnière

• 7Guus12-08-2019

Leuke camping met goede prijs kwaliteit verhouding

Camping gericht op Frans (80%), NL (10%) en B(10%) gasten. Wij hebben het goed naar ons zin gehad. Voorkeur was rustige ligging vanwege de caravans direct aan het zwembad en animatieplein. (moet je willen...) Aangekomen op zondag om 13.00 uur en caravan was al beschikbaar. Zgan met airco en vw. (top presta). Op de camping volop (frans) vertier, elke dag wat te doen in zwembad of op het plein in de avond (tot 23.00). Gratis gebruik van tennis en tafeltennis spullen, bbq huren kan voor €39, per week. Intermarché is 5 km rijden. geen campingwinkel, wel dagelijks bakker > niet woe! Restaurant zeer matig, goed voor een keer pizza á €11,- Activiteiten zijn een stukje rijden, tenzij je wilt golfen. Perouges, Grenoble, Lyon, op 60 min rijden. Kanoen op de Ains en Canyoning (sorti-Canyon.com) in Grenoble. Helaas geen wijnboertjes oid in de buurt. Zwembad vonden de kids super en de mega schuimparty op Woensdag!

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 8Bas04-08-2019

Superleuke vakantie gehad!

Leuke en betaalbare camping. Elke avond is er animatie, in het Frans natuurlijk maar prima te volgen. De schuimparty is het toppunt van de week. Restaurant is naar mijn mening erg ongeorganiseerd en er werd door 1 meisje iets Engels gesproken. Er liep zelfs iemand rond die niet eens wist wat five betekende, daar kan dus aan gewerkt worden. Ook duurde het erg lang voor we konden bestellen, echter kwam het eten dan wel weer heel snel. Het zwembad is geweldig en de tennisvelden zijn ook erg handig. Benodigdheden voor spullen zijn gratis te huur bij de receptie. Je kan ook wi-fi aanschaffen, dit kost 29 euro per week voor 4 apparaten. Echter geen aanrader vond ik, erg slechte verbinding soms. In de omgeving is genoeg te doen. Enkele tips zijn het meer Miribel, het stadje Perouges, winkelcentrum in Lagnieu en het riviertje bij Saint-Martin-de-Gourdans. Kortom, een superleuke vakantie! Zeker een aanrader, prijs/kwaliteitsverhouding is top.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 2018
    9Fam van winkel04-08-2018

Echt de moeite waard om heen te gaan

Een geweldige camping alles is top daar wij hebben heerlijk genoten. de kinderen vonden het zwembad super, elke week geven ze op woensdag avond een schuimparty. en een geweldig animatie team ze doen er alles aan om iedereen het na ze zin te maken ik boek zeker nog een keer capfun

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• Oude reviews

8Adel04-08-2014

Mooie, kleinschalige Franse camping

Leuke, rustige camping met vrijwel alleen Fransen (toen wij er waren). Ons mobilhome op zich was niet al te schoon. De helft van de inventaris ontbrak maar dat werd op verzoek snel hersteld. Wij hadden veel ruimte om ons mobilhome en het terras was ruim en prettig overdekt. Camping ligt net buiten het dorp, aan de Rhône. In de ruime omgeving is vrij veel industrie, bezienswaardigheden en leuke uitjes zijn er echter voldoende, op 15 min. rijafstand of meer (Lyon, Perouges, Morestel). Restaurant met een kleine kaart, maar een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Personeel hulpvaardig, vooral toen wij op zoek waren naar 'binnenactiviteiten' i.v.m. het mindere weer. Mooi zwembad (binnen- en buitenbad) met mooie glijbanen. Zoals al vaker genoemd was de vloer rond het zwembad vrij ruw, je moeter wel verdacht zijn op dat je rustig loopt. De internet/WiFi verbinding was slecht tot zeer slecht, wellicht te maken met de bewolking. Van de animatie hebben onze kinderen geen gebruik gemaakt.

• 6Eetgelegenheden

Met vrienden

• 8S de Kok12-08-2013

superleuke vakantie

camping la regniere, superleuke vakantie gehad met kinderen in leeftijd van 11 en 12 jaar , goed eten bij het restaurant , vriendelijk personeel

• 10Eetgelegenheden

• 8fam vd kleijn21-08-2011

leuke camping voor zeer weinig geld (2011)

la regniere is een leuke camping met veel animatie zoals disco en een schuimparty goede zwembaden met glijbanen de caravans zijn top en schoon met een dubbeldeurs koelkast . Onze zoon en dochter 12 en 13 hebben zich prima vermaakt met de franse jeugd (bijna geen nederlandse gezinnen)en hebben met pijn in hun hart afscheid genomen . Het restaurant is een frietkar met 2 partytenten dus niet echt top maar op 3 km een goed restaurant (kalypso)en op 7 km zeer grote supermarkt met mc donalds in het dorp is ook een supermarkt met lekker vers brood. Voor deze prijs is dit zeker een aanrader 900 euro voor 14 dgn maar ik denk dat de prijs volgend jaar wel hoger uit zal komen .Het personeel vd camping zet zich voor de volle 100% in om het iedereen naar de zin te maken .

• 4Eetgelegenheden

9 tips over Camping Capfun La Regnière

• S de Kok, 12-08-2013

het parc in lyon is erg mooi

• bjolein_1, 04-08-2013

om eens lekker en gezellig te uiteten, kun je terrecht bij Pizzeria L´Ankestess in het dorpje Jons(2km) Dierentuin Lyon. Stadje Perouges

• fam stuut, 03-09-2012

mooi markt in vienne, lidl en carafour op 10 min, grotten van la balme, en zeker naar LYON gaan, prachtige stad, met veel bezienswaardigheden. Neem daar ook zo'n toeristische bus met opendak! Vele kastelen, en mooie plaatsjes.

1 vraag over Camping Capfun La Regnière

• Barbara van ameide , 07-07-2019

supermarkt

zijn er in de buurt supermarkten op zondag geopend?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig