Camping Capfun La Regnière

Camping Capfun La Regnière
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun La Regnière voor je op een rij gezet:

6 reviews over Camping Capfun La Regnière in het Nederlands

Leuke camping met goede prijs kwaliteit verhouding

Guus
12-8-2019

Camping gericht op Frans (80%), NL (10%) en B(10%) gasten. Wij hebben het goed naar ons zin gehad. Voorkeur was rustige ligging vanwege de caravans direct aan het zwembad en animatieplein. (moet je willen...) Aangekomen op zondag om 13.00 uur en caravan was al beschikbaar. Zgan met airco en vw. (top presta). Op de camping volop (frans) vertier, elke dag wat te doen in zwembad of op het plein in de avond (tot 23.00). Gratis gebruik van tennis en tafeltennis spullen, bbq huren kan voor €39, per week. Intermarché is 5 km rijden. geen campingwinkel, wel dagelijks bakker > niet woe! Restaurant zeer matig, goed voor een keer pizza á €11,- Activiteiten zijn een stukje rijden, tenzij je wilt golfen. Perouges, Grenoble, Lyon, op 60 min rijden. Kanoen op de Ains en Canyoning (sorti-Canyon.com) in Grenoble. Helaas geen wijnboertjes oid in de buurt. Zwembad vonden de kids super en de mega schuimparty op Woensdag!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Superleuke vakantie gehad!

Bas
4-8-2019

Leuke en betaalbare camping. Elke avond is er animatie, in het Frans natuurlijk maar prima te volgen. De schuimparty is het toppunt van de week. Restaurant is naar mijn mening erg ongeorganiseerd en er werd door 1 meisje iets Engels gesproken. Er liep zelfs iemand rond die niet eens wist wat five betekende, daar kan dus aan gewerkt worden. Ook duurde het erg lang voor we konden bestellen, echter kwam het eten dan wel weer heel snel. Het zwembad is geweldig en de tennisvelden zijn ook erg handig. Benodigdheden voor spullen zijn gratis te huur bij de receptie. Je kan ook wi-fi aanschaffen, dit kost 29 euro per week voor 4 apparaten. Echter geen aanrader vond ik, erg slechte verbinding soms. In de omgeving is genoeg te doen. Enkele tips zijn het meer Miribel, het stadje Perouges, winkelcentrum in Lagnieu en het riviertje bij Saint-Martin-de-Gourdans. Kortom, een superleuke vakantie! Zeker een aanrader, prijs/kwaliteitsverhouding is top.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Echt de moeite waard om heen te gaan

Fam van winkel
4-8-2018

Een geweldige camping alles is top daar wij hebben heerlijk genoten. de kinderen vonden het zwembad super, elke week geven ze op woensdag avond een schuimparty. en een geweldig animatie team ze doen er alles aan om iedereen het na ze zin te maken ik boek zeker nog een keer capfun

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

superleuke vakantie

S de Kok
12-8-2013

camping la regniere, superleuke vakantie gehad met kinderen in leeftijd van 11 en 12 jaar , goed eten bij het restaurant , vriendelijk personeel

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

leuke camping voor zeer weinig geld (2011)

fam vd kleijn
21-8-2011

la regniere is een leuke camping met veel animatie zoals disco en een schuimparty goede zwembaden met glijbanen de caravans zijn top en schoon met een dubbeldeurs koelkast . Onze zoon en dochter 12 en 13 hebben zich prima vermaakt met de franse jeugd (bijna geen nederlandse gezinnen)en hebben met pijn in hun hart afscheid genomen . Het restaurant is een frietkar met 2 partytenten dus niet echt top maar op 3 km een goed restaurant (kalypso)en op 7 km zeer grote supermarkt met mc donalds in het dorp is ook een supermarkt met lekker vers brood. Voor deze prijs is dit zeker een aanrader 900 euro voor 14 dgn maar ik denk dat de prijs volgend jaar wel hoger uit zal komen .Het personeel vd camping zet zich voor de volle 100% in om het iedereen naar de zin te maken .

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011
2008

Wij zijn hier afgelopen zomer een week geweest, gelukkig

Iwan, Susy, Davy & Kayleigh
18-5-2008

Wij zijn hier afgelopen zomer een week geweest, gelukkig niet langer, want het was best een saaie boel, zowel de camping, als de omgeving. Wel goede caravans, aardig personeel, en leuke zwembaden. Camping met alleen maar (oudere) fransen uit voornamelijk Lyon, die hier hun vakantiehuisje hebben. Gelukkig voor ons, was er toevallig nog een nederlands gezin met kinderen, zodat onze zoon toch nog plezier had daar.

Gereisd Familie in augustus 2007

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun La Regnière in Villette d'Anthon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun La Regnière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.