Camping Capfun La Regnière

Camping Capfun La Regnière
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun La Regnière voor je op een rij gezet:

Capfun
Capfun

1 review over Camping Capfun La Regnière in het Nederlands

2008

Wij zijn hier afgelopen zomer een week geweest, gelukkig

Iwan, Susy, Davy & Kayleigh
18-5-2008

Wij zijn hier afgelopen zomer een week geweest, gelukkig niet langer, want het was best een saaie boel, zowel de camping, als de omgeving. Wel goede caravans, aardig personeel, en leuke zwembaden. Camping met alleen maar (oudere) fransen uit voornamelijk Lyon, die hier hun vakantiehuisje hebben. Gelukkig voor ons, was er toevallig nog een nederlands gezin met kinderen, zodat onze zoon toch nog plezier had daar.

Gereisd Familie in augustus 2007

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun La Regnière in Villette d'Anthon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun La Regnière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.