Camping Capfun La Regnière

• 7.4Staat v/h sanitair

Camping Info

• Sauna
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun La Regnière voor je op een rij gezet:

60 reviews over Camping Capfun La Regnière

• 7Guus12-08-2019

Leuke camping met goede prijs kwaliteit verhouding

Camping gericht op Frans (80%), NL (10%) en B(10%) gasten. Wij hebben het goed naar ons zin gehad. Voorkeur was rustige ligging vanwege de caravans direct aan het zwembad en animatieplein. (moet je willen...) Aangekomen op zondag om 13.00 uur en caravan was al beschikbaar. Zgan met airco en vw. (top presta). Op de camping volop (frans) vertier, elke dag wat te doen in zwembad of op het plein in de avond (tot 23.00). Gratis gebruik van tennis en tafeltennis spullen, bbq huren kan voor €39, per week. Intermarché is 5 km rijden. geen campingwinkel, wel dagelijks bakker > niet woe! Restaurant zeer matig, goed voor een keer pizza á €11,- Activiteiten zijn een stukje rijden, tenzij je wilt golfen. Perouges, Grenoble, Lyon, op 60 min rijden. Kanoen op de Ains en Canyoning (sorti-Canyon.com) in Grenoble. Helaas geen wijnboertjes oid in de buurt. Zwembad vonden de kids super en de mega schuimparty op Woensdag!

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 8Bas04-08-2019

Superleuke vakantie gehad!

Leuke en betaalbare camping. Elke avond is er animatie, in het Frans natuurlijk maar prima te volgen. De schuimparty is het toppunt van de week. Restaurant is naar mijn mening erg ongeorganiseerd en er werd door 1 meisje iets Engels gesproken. Er liep zelfs iemand rond die niet eens wist wat five betekende, daar kan dus aan gewerkt worden. Ook duurde het erg lang voor we konden bestellen, echter kwam het eten dan wel weer heel snel. Het zwembad is geweldig en de tennisvelden zijn ook erg handig. Benodigdheden voor spullen zijn gratis te huur bij de receptie. Je kan ook wi-fi aanschaffen, dit kost 29 euro per week voor 4 apparaten. Echter geen aanrader vond ik, erg slechte verbinding soms. In de omgeving is genoeg te doen. Enkele tips zijn het meer Miribel, het stadje Perouges, winkelcentrum in Lagnieu en het riviertje bij Saint-Martin-de-Gourdans. Kortom, een superleuke vakantie! Zeker een aanrader, prijs/kwaliteitsverhouding is top.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 2018
    8Aukje28-08-2018

Prachtige camping

Mooie camping, animatie erg enthousiast, helaas alleen in het Frans. We zaten achterin op de camping een geweldig plekje met veel vrijheid. Vrienden van ons zaten dichter bij het centrale plein en hebben wel wat overlast van jeugd gehad. Mooi zwembad met leuke glijbanen. Voor bezienswaardigheden moet je even rijden, maar dan is er voldoende te bezichtigen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. Een aanrader!!

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 9Fam van winkel04-08-2018

Echt de moeite waard om heen te gaan

Een geweldige camping alles is top daar wij hebben heerlijk genoten. de kinderen vonden het zwembad super, elke week geven ze op woensdag avond een schuimparty. en een geweldig animatie team ze doen er alles aan om iedereen het na ze zin te maken ik boek zeker nog een keer capfun

• 8Eetgelegenheden

• 2017
    9Fam.meyer10-08-2017

Verrassend

Na een paar toch tegenvallende reisjes naar Frankrijk, hier op deze camping werden we vriendelijk ontvangen en hadden wij een splinternieuwe accommodatie die overigens top schoon was. Het is een erg Franse camping maar dat is juist wel leuk. Natuurlijk is het wel zo dat als je geen frans spreekt je een hoop van net georganiseerde, en dat was nog al wat mist. De directe omgeving is mischien niet echt fantastisch, maar een klein ritje innde auto brengt je op mooie en leuke plekken. Kijk eens in de grotten van la balme of Perouge. Lyon is een mooie stad waar je niet in 1 dag doorheen bent. Personeel van de camping is uiterst vriendelijk en spreekt redelijk engels. Zij doen echt hun best de camping op een hoger niveau te tillen dan dst het was. Restaurant is simpel maar redelijk goedkoop. Wel mis je een klein camping winkeltje. Zwembad is schoon, sanktaire voorzieningen bij het zwembad niet zo. Dat is jammer. Wij en onze kinderen hebben genoten.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Franken03-08-2017

Super leuke camping!

Geweldige 2 weken gehad! Service op de camping was top! Animatie is Frans maar dat is bekend en onze kinderen maakt dat niks uit. Schuimparty was hun favoriet. Zwembad is schoon en glijbanen waren natuurlijk geweldig! Het weer was heerlijk, tussen 24 en 33 graden en af en toe bewolking. Lyon is een geweldige stad. We zijn er 3x geweest. Dagstrand bezocht bij Lyon. (Miribel-Jonage). Naar het meer van Paladru geweest. Er is van alles te doen in de omgeving... maar je moet een stukje voor rijden. Camping ligt wat afgelegen bij een rivier waar geen gelegenheid is om te zwemmen. Supermarkten en winkels dichtbij (2 min). Ongeveer 25% zal Nederlands zijn. MobileHome was schoon en stond op een mooie plek in de buurt van de tennisvelden. Alles qua activiteiten was gratis te leen op de camping o.a tennisrackets, jeu de boules, midgetgolf en nog veel meer. Wat ons betreft voor de vierde keer weer een geslaagde Capfun (by Franceloc) camping.

• 10M31-07-2017

Super!

Wij zitten er nog en hadden graag langer willen blijven. Super leuke camping!!

Prima staancaravan, die we wel eerst zelf hebben schoongemaakt. Ruim opgezet. De kinderen kunnen op de verharde weg fietsen, omdat iedereen rustig rijdt. Veel groen en gras om ons heen. Schone camping.

Ongeveer 75% Franzen 25% Nederlanders. Erg Frans gericht, maar je zit ook in Frankrijk. Als je ernaar vraagt doet iedereen erg zijn best om het voor je naar het Engels te vertalen.

Het restaurant zit in een grote tent, wij vonden dat erg leuk. Heerlijk gegeten! En voor een zeer redelijke prijs! Super leuke en goede bediening. Kindermenu halve pizza (zeer groot) of patat met warme ham (Frans) + ijsje naar keuze (cornetto / twister etc) en een blikje drinken is bijvoorbeeld 6.50. Half salade (bijv. zalm) + halve pizza naar keuze +- 12.50.

• 10Eetgelegenheden

• 6Leuke camping, omgeving saai29-07-2017

Niet voor herhaling vatbaar

De camping is ruim opgezet. Wij zaten achterin de camping in een chalet waardoor we veel ruimte om ons heen hadden. We zagen dat veel mobilhomes dicht tegen elkaar stonden dus waren blij met deze ruimte (grote beschutte tuin rondom chalet). Het chalet zelf was erg verouderd en oogde hierdoor smerig (wc met bruine aanslag, fornuis ook, grond met veel aanslag waardoor het vies lijkt en we moesten eerst de boel zelf schoon vegen door grote vlokken stof en modder). We schrokken toen we het voor het eerst zagen maar hebben ons erover heen gezet. Op de camping zitten vooral Fransen maar dat vinden wij niet erg. De mensen op de camping zijn allemaal even vriendelijk. Het eten in het restaurant is simpel en redelijk. Het restaurant zelf niet echt gezellig qua inrichting. Het terras ervoor al helemaal niet. De carambole glijbaan was mega gevaarlijk. We moesten ook speciaal hiervoor tekenen. Onze beide kinderen (9 en 12) kwamen er gewond uit. Het zwembad zelf overvol maar dat is ook logisch in het hoogseizoen. Er wordt wel veel gedaan voor de kinderen en 's avonds is het rond 22:30 uur stil (in het rustige gedeelte waar wij zaten). De omgeving was voor ons het slechtste in jaren. Saaie industriele platteland. Weinig zonder enige levendigheid. We mistten enorm het rijden door heuvelachtige pittorekse dorpjes, op weg ergens naar toe. Nergens een auberge of pleintje om gezellig een hapje en een drankje te doen. We hebben wel de aanbevolen uitstapjes gedaan. Voor ons volgend toch maar weer op zoek naar een andere omgeving.

• 4Eetgelegenheden

• 8Saskia28-07-2017

Prima camping voor vriendelijke prijs

Camping met vriendelijk personeel. Leuke groep entertainers. Wel erg frans georiënteerd. Schuimparty erg leuk. Nadelen : Rond 19.00 soort rioollucht over ons deel van de camping. Ook wel wat overlast van vrachtwagens die laden en lossen. Lyon super leuk. Perouges leuk om door heen te lopen.

• 7Staat v/h sanitair

• Oude reviews

8Ingrid05-09-2016

Leuke, overzichtelijke camping

We zijn eind augustus 1 week in 6-8p mobilhome op camping La Regnière geweest (nr 70). Mooi gelegen en nog een heel stuk gras rondom de caravan. Schaduw en zon. Ideaal! De stacaravan was prima schoongemaakt door de schoonmaakster van de camping. Circa 70% zijn vaste ''bewoners,'' maar staan open voor andere gasten.

Het zwembad is leuk en we vonden de vloer rond zwembad juist fijn: kinderen kunnen enthousiast achter vriendjes aan rennen zonder te vallen.

5 van de 7 avonden goede shows: o.a goochelaar, schuimparty, insecten-eten (!). Animatie in het Frans, bij receptie en restaurant doen ze hun best om ook Engels te spreken.

Omgeving biedt genoeg mogelijkheden voor uitstapjes en de supermarkt is vlakbij. Goed, gratis WI-FI rondom de receptie.

• 8Eetgelegenheden

9 tips over Camping Capfun La Regnière

• S de Kok, 12-08-2013

het parc in lyon is erg mooi

• bjolein_1, 04-08-2013

om eens lekker en gezellig te uiteten, kun je terrecht bij Pizzeria L´Ankestess in het dorpje Jons(2km) Dierentuin Lyon. Stadje Perouges

• fam stuut, 03-09-2012

mooi markt in vienne, lidl en carafour op 10 min, grotten van la balme, en zeker naar LYON gaan, prachtige stad, met veel bezienswaardigheden. Neem daar ook zo'n toeristische bus met opendak! Vele kastelen, en mooie plaatsjes.

1 vraag over Camping Capfun La Regnière

• Barbara van ameide , 07-07-2019

supermarkt

zijn er in de buurt supermarkten op zondag geopend?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig